רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוגוסט 2019

מבזקים

יעקב ליצמן בראיון לכיכר השבת בעקבות פסיקת בית המשפט בעפולה : האדמו"ר מגור אמר לי שהשופטים צודקים, הציבור החרדי לא אמור להימצא בהופעות מעין אלו, ואסור לאפשר הופעות בנפרד, ועדיף שיהיו הופעות מעורבות שידעו שהציבור החרדי ידיר מהם את רגליהם כלל וכלל.

בעוד ליצמן הצהיר כי אגו”י תלך “שוב עם אלי ישי באותה מתכונת שהייתה”, ב’יחד’ מאוד לא מרוצים מתוצאות המו”מ • קבוצה ממקורבי הגר”מ מאזוז סבורים כי תצא קריאה להצביע ל”מפלגות החרדיות” – בלי לציין איזו מהן, אך קבוצה אחרת מנסה לשכנע שהנוסח יהיה: “כל אחד יצביע לפי מצפונו”

חבר הכנסת יעקב אשר דיבר בפאנל פוליטי מיוחד של ישיבת 'תורה בתפארתה' וסיפר כי הפעם החרדים לא נמצאים בידי אף אחד מהמועמדים, הוא גם הדגיש כי ישנו קשר עם גנץ.

המטה החרדי בליכוד: ‏יצא המרצע מן השק. בשקט בשקט ח"כ גפני וח"כ אשר מנסים שוב לחבור לשמאל ולרפורמים ולהפיל את שלטון הימין. הפעם חייבים להסביר לכולם שהצבעה ליהדות התורה תאפשר לאנשי שמאל כמו ח"כ גפני וח"כ אשר כוח לסכן את ביטחון ישראל ולהחזיר את הטרור לרחובות. יש רק ליכוד אחד גדול מול כל השמאל!

‏ש"ס נגד גפני? בקמפיין המפלגה לבחירות הקרובות, הוצגה כהישג תוכנית 'ביטוח לאברכים' שהוביל סגה"ש איציק כהן בממשלה היוצאת, אך נכתב: "זה לא היה קל ולא כולם סייעו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.