רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 באוגוסט 2019

ההכרעה על חודו של קול - על נעם ועוצמה לעשות את הנכון בשעה זו ולפרוש

אין כאן ויכוח אידיאולוגי או מפלגתי, ואין כאן ענין של אהדת מפלגה זו או אחרת, אין כאן גם ענין לחזק את את מי מבין המתמודדים שעוברים את אחוז החסימה, יש כאן דבר אחד בלבד, להבטיח כי הימין מצליח להעביר 61 חכי"ם בכנסת, וזה יקרה על חודו של קול, מי שלומד את המספרים במיוחד ממה שקרה בסיבוב הקודם יש לימין בלי ליברמן את ה-61 ויותר, אבל זה יתכן אך ורק אם הימין כולו מצביע למפלגות ימין שעוברות את אחוז החסימה

ולכן, אין מנוס ואסור שיקרה מה שקרה בסיבוב הקודם שמאות אלפי קולות התבזבזו על מפלגות שלא עברו את אחוז החסימה, אין אפילו מינימום של ספק כי ההכרעה הפעם הוא על חודו של קול, המעט הזה יכריע, והם נמצאים כרגע במפלגות נועם ועוצמה שמחזיקות מספר מספיק של קולות שהם יכריעו את הכף לכאן או לכאן

במצב הזה חובת כל מי שיש ספק אם הם עוברים את אחוז החסימה לעשות את הנכון ולהצטרף למפלגות שעוברות את אחוז החסימה, ותחליטו כל אחד בעצמו במי הוא תומך, במטרה אחת בלבד, לא לאפשר לליברמן לשחק עם הקולות שלכם ולהעביר את השלטון לידי השמאל והערבים

אני קורא כאן בידידות ובאהדה למפלגות נועם ועוצמה יהודית, לעשות את הנכון בשעה זו ולפרוש, ככה תוכיחו כי אתם אנשים אחראים שברגע של אמת עושים את הנכון. האמינו לי, אני לא שש לתמוך במפלגות שאני תומך בהם בבחירות אלו רק מפני שאין ברירה ולא מפני שאני רואה בהם את הבחירה שלי. המטרה עתה היא אחת ויחידה, להציל את ישראל מידי מי שמבקשים לכלותינו רוחנית וגשמית וזה יכול להיעשות רק אם אתם תודיעו על פרישה

יזכרו לכם את זה בעתיד, וגם יאמינו כי כחכם הרבה יותר חזק ממה שתקבלו בבחירות עצמם, מפני שהציבור האחראי לא יצביע לכם אפילו אם הוא תומך בכם מפני שאינו רוצה לראות את המפלגה המשותפת מנהלת את המדינה בעתיד

עשו חכם וקנו את עולמכם

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.