רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוגוסט 2019

מבזקים

ח"כ ד"ר שלמה קרעי לגלסנר באולפן 'קול ברמה פלוס': שוחחתי עם מרן הרב מזוז הבוקר, סיפרתי לו על שיחה שהיתה לי עם ראש הממשלה, והחשש הגדול שיש בגלל אותם קולות שהולכים לאיבוד,הרב ביקש ממני, תעביר בשמי לברוך מרזל שלא יתמודדו, אסור לאבד קולות.

הזמר ‏מוטי שטיינמץ, לאליטוב וארליך ברשת ב': "זה היה שבוע מטלטל אבל גם מרגש. כל הבלאגן הזה גם עשה לי טוב. מה שדולת הנשים מתערבת לנו בחיים? עצם זה שהיא מנסה להרגיש מה אישה חרדית חושבת ומה טוב בשבילה – זה מקומם"

יו"ר מטה ההסברה של 'יהדות התורה' שבתי מרקוביץ לחן ארצי סרור ב'ידיעות': "הציבור החרדי באמת מפחד מההידרדרות הזו, האווירה הזו לא הייתה קיימת לפני חמש שנים. זה מאוד מלחיץ כי ההפרדה היא חלק בלתי נפרד מהמהות שלנו. אנחנו נשתמש בזה בקמפיין, זה מלכד את כל הציבור החרדי".

‏ההופעה בעפולה - ישראל כהן ב'ידיעות': "זמרים הופיעו שנים רק מול גברים ומופעים בהפרדה נתפסו כאיסור חמור. העובדה שהמיינסטרים החרדי, ש"ס ויהדות התורה, מגן על הופעה כזו מעידה שהציבור החרדי עבר שינוי".

'ישראל היום': גורמים בכירים במערכת הפוליטית מעריכים כי נשיא המדינה,  מתכוון לבצע שינויים משמעותיים בהליכי ההתייעצויות לקראת הקמת הממשלה הבאה, הנשיא ריבלין לא יעניק ארכה למועמד שלא יצליח להרכיב ממשלה, מי שייכשל לאחר 28 יום יאבד את סיכוייו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.