רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 באוגוסט 2019

מבזקים

טוכפלד ב'ישראל היום': בימינה נערכים לקמפיין שאיבת מנדטים מהליכוד בקרב שיהיה קשה ואכזרי במיוחד. שקד בונה מחדש יחסי אמון בינה לבין הציונות הדתית שנטשה, ובין אוכלוסיות חדשות שעשויות לתמוך הפעם במפלגה.

טוכפלד ב׳ישראל היום׳: בימים האחרונים חרשה איילת שקד את הארץ ונפגשה עם רבני חב״ד ועם קהילות ורבני הציונות הדתית. את חב״ד שכנעה שהצבעה לבן גביר זה הצבעה לשמאל. את השבת היא תעשה במודיעין מעוז חזק של הדתיים, שבת הבאה בגבעת שמואל ולאחמ״כ את השבת האחרונה תעשה בפ״ת.

עוד מטוכפלד: את השבת הקרובה תעביר שקד בעיר מודיעין מעוז של ציונים דתיים. את השבת האחרונה שלפני הבחירות תעשה בפתח תקווה. נפתלי בנט, מסתובב גם הוא במקביל בריכוזי המגזר בשבתות כדי לחזק בהם את האחיזה.

ברגר ב'המבשר': סקרים פנימיים שביצע ליברמן לימדו שדגל אחד מסוגל להאפיל על חוסר האימון בו ולהחזיר אליו את הציבור הרוסי שנטש - רמיסה מוחלטת של הסטטוס קוו. כך נולד קמפיין 'מדינת ההלכה'.

עוד מברגר: סקרים פנימיים של מפלגת העבודה מאותתים שמצבו של פרץ והמפלגה בכי רע. לוי-אבקסיס, שנחשבה לאורך השנתיים שקדמו לבחירות האחרונות ללהיט שצבר חמישה מנדטים לפחות, הפכה בשנה האחרונה לקמע מרחיק קולות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.