רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 ביולי 2019

מבזקים

מרכז העניינים: אחרי מאבק בן 15 שנים אישר הבג"צ את גאולת בתי המלון 'פטרה' ו'אימפריאל' החולשים על הכניסה לשער יפו על ידי עמותת 'עטרת כהנים'.

יקי אדמקר בטוויטר
‏דיברתי עם חרדי ממוצא אתיופי, אב לשני ילדים בני 9 ו-6 שמתאר באריכות את הסבל שלו ואחרים מול מוסדות חינוך חרדיים, אשכנזיים וספרדים. בשלב מסוים, הוא פרץ בבכי ונותרתי חסר מילים. "שנים החברה החרדית דוחה אותנו", הוא אומר. "מה, צריך הפגנות ואבנים כדי שמישהו יתעורר? אין תורה? אין דרך ארץ?

אדמקר בטויטר: ‏הספרדים שצעקו במשך שנים על גזענות מצד האשכנזים במוסדות החינוך החרדים, מתנהגים בצורה דומה לאתיופים. זה לא רק הם ולא כולם אבל זה קיים. מקווה שהעתירה שהגיש הסיוע המשפטי במשרד המשפטים נגד תלמודי תורה שמפלים אתיופים תתקבל.

זעזוע! הסקופים: במצעד התועבה שהתקיים בשבוע שעבר בעיר רחובות, נציגים של 'קוקה קולה' חילקו פחיות במהדורה מיוחדת עם לוגו המזוהה עם האירוע תחת חותמת כשרות של הרב לנדא.

 איומים. 'ישראל היום': בעתירה לבג"ץ שהגיש רון קובי מופיע גם מייל למנכ"ל משרד הפנים שבו איים עליו כי ישתמש באמצעי התקשורת על מנת לעשות לו "שיימינג" והאשים אותו בניסיון "לחרב עיר בגלל השר המושחת שלך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.