רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

מבזקים

אחרי שחרית ששבתי ליפשיץ ישב ולמד עם אליש אנגלנדר הרבי ממחנובקה אמר לשבתי ליפשיץ אני מקנא בך שאתה מדבר עם אליש כל יום - שבתי ענה לרבי אני מסכים להחליף שאליש ידבר עם הרבי ואת השקים יבא לי

דפנה ליאל ב'ערוץ 2': בגלל אי ההסכמה על חוקי הגיור והגיוס, הערכה כי יוכרזו בחירות מיד לאחר הבחירות המוניציפאליות.

‏משה ליאון למימרן ב׳קול חי׳ - ״אני קורא לאגודת ישראל להצטרף אליי, יש לי הרבה מה להציע. אם אני צריך חוץ מתומכי ש״ס או דגל התורה להביא עוד 40 או 50 אלף קול, יש לי את זה״.

מינוי מפכ"ל ורמטכ"ל מתקרב: הממשלה אישרה פה אחד את המינוי של פרופסור טליה איינהורן ומר משה טרי כחברים בוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה.

'הקו החרדי': תקדים שישפיע על בני ברק?
‏בית המשפט לעניינים מקומיים בתל אביב קבע הבוקר כי עיריית תל אביב אינה מוסמכת להפעיל מצלמות וידאו המצלמות את הרחוב ומקליטות את הנעשה בו לשם אכיפת עבירות חניה, כיוון שהכנסת לא הסמיכה אותה לעשות זאת. בין היתר לנוכח הפגיעה בפרטיות של העוברים והשבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.