רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

אחד חכם אחד רשע ואחד תם

משהו נתקע בגרני כאשר קראתי שהרבנית קולודצקי ''פועלת הישועות'' מטעם הגר''ח קנייבסקי שליט''א יצאה בקריאה פומבית ומוקלטת בכיכר השבת עבור כלה יתומה (עפ''י פסק אביה הגאון) צדיקה, ולא סתם אלא צדיקה צדיקה צדיקה.. שהיא נישאת לתלמיד חאכעם תלמיד חאכעם תלמיד חאכעם וגדוייל בתורה ואין להם שקל..
האמנם הרבנית הזאת היא בת בית קנייבסי של קופת העיר המוקפת המיליונרים המיליארדרים עסקנים ופוליטיקאים שכספי צדקה זורמים להם בזרמי איתן שהלוואי על הכינרת.
לי אישית ידוע ממכרים עשירים המדמים שקנו את עולמם בכספי העתק שהעבירו לו לרבי חיים, (ועוד בימים שאמה בת שבע הייתה מתחסדת בחלוקת 'קומץ ביצים בינוניים' לעניים הפונים, נודע לי שהיו לה נדיבים שהזילו לה לצידקאניס זהב לרוב..)
אני עבדכם ההדיוט כאשר ענות עני קרוב או רחוק נוגעת ללבי כפי שקורה מפקידה לפקידה ואין בידי די להושיע משלי אני מרים טלפון לחברים בני גילי שזכו להתעשר והעניינים מסתדרים תמיד חיש קל. וכבר היו דברים מעולם שאספתי בביקורי בית בשבת של קיץ מאתיים אלף לי''ש שנצרכו להוציא יהודי חרדי ממאסר.
וזו הבאבאית המהוללת הייתה חייבת להעביר בת ישראל צדיקה צדיקה צדיקה בסחי ומאוס לעיני כל ישראל. עבור מה?! בשביל איזה פרוטות נלעגות ניחא לה לקשקש בצלחת כגאבאיטע זקנה בשוק מאה שערים
שומו שמים מה קורה כאן?!
ואם נעלמה ההגינות לאן ברחה הבושה. 
האמנם אליבא דבית קנייבסקי, אמורים כולנו להיות חמורים?!

ובכך נזכרתי במה שאמר האדמו''ר מסטרופקוב על איש מסויים.
הארבע בנים הם לפעמים באותו אדם שהוא יודע להיות חכם וגם רשע או תם.. הכל לפי התועלת.. 

יהודי פשוט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.