רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

תפנימו ותמשיכו לחייך

מאת חסיד גור

אל אחי חסידי גור בכל קצוות תבל

נכון הפסדנו!!!
נכון הושפלנו!!!
נכון התאכזבנו!!!

אברכים כותבים ואומרים שזה בושות לנו להסתובב ברחובות וכדו'

אחי ורעי, הגזמתם!!!!!!

הרי אם ישאלו אותכם האם היית רוצה להיות עכשיו ליטאי או ספרדי ולהינות מפירות ותחושת הניצחון?
מה תענו????

ברור שתענו "חס ושלום"!!!!!!

מוטב לי להיות גערער חסיד  גאה מאשר להיות ליטוואק או ספארדישער
גם במחיר שברחוב מסתכלים עלינו כמו ששדדנו מישהו לאור יום עשרות שנים

אני חסיד גור גאה!!!!
אני חסיד גור גאה!!!!
אני חסיד גור גאה!!!!
אני חסיד גור גאה!!!!

תכניסו לראש ואל תפסיקו!!!
גם כשאתם הולכים ברחוב וליטאים רוקדים לכם מול הפרצוף תמשיכו לחייך ולשמור על כבוד רבינו בלי הצדטקויות ונימוסים וכדו'

כי אנחנו גאים במה שאנחנו ואף אחד לא יוכל עלינו!!!!
גם אם הפסדנו במערכה - חיילים נאמנים נשארנו!!!!

תפנימו ותמשיכו לחייך

אחד מן חברייא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.