רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

ווארטים

בית שמש , - לא יודעת מה לעשות אתמול בעלי אמר לי לפני שהלך לישון תעירי אותי כשיידעו מי ראש העיר

אומרים ששאלו את האדמו"ר מויזניץ, במי לתמוך בירושלים הקריאו לו את כל השמות. אמר להם בערקאוויטש איז א היימישע נאמען

החזון איש הבטיח ש'בבני ברק לא יפלו טילים' אך מעולם לא הבטיח שלא ישהו בה ובתוכנו אלפי 'מחבלים'

עקב המשבר הכלכלי החליטה מדינת ישראל,
באופן מפתיע, לצמצם את משרדי הממשלה.
הוחלט למזג שני משרדי הממשלה:
משרד החוץ ומשרד הפנים ביחד.
לא עוד משרד החוץ ומשרד הפנים,
אלא... משרד החוצפנים.

שאלתי אברך בן עדות המזרח: מה אתה הולך להצביע בבחירות? ענה: ההתלבטות גדולה, קשה לי להקליט...

ילד אומר לאבא נראה לי שהרבי שלנו הוא יותר גדול מהק"בה מדוע? הרבי בחיידער אמר שהשם הוא כל יכול ויכול לעשות חוץ לטבע שמים יהא מדליק וכדומה אבל נגד המציאות כגון א וב הם ביחד ג ואף השם לא יכול לעשות שיהא ד. ה. או ו. וכמו"כ אינו יכול לעשות מכן לא או מלא כן. אבל האדמור אמר תורה שא'ב' גימטריא ד' עם הכולל ה' עם האותיות ו' עם האותיות והכולל וגם כן ללא בכלל אין בעיה אצלו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.