רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

מבזקים

שלומי גיל: ‏מילה על חיפה: השאפו מגיע ללא ספק למיכי אלפר שלא הפסיק להאמין לרגע, ולמנחם שפירא, יו״ר המחלקה המוניצפאלית של דגל, שהעביר את הבית שלו לחיפה בשנה האחרונה.  קליש-רותם, ראשת העיר הטרייה, ידעה בסוף הלילה להודות לשניים האלו שהביאו לה את הניצחון. שאפו.

עמית סגל בטויטר: ‏יצטרך לקרות משהו יוצא דופן כדי שמשה ליאון לא יהיה ראש העיר הבא. החילונים שלא באו להצביע ביום חופש לא יגיעו מהעבודה בחצי יום הצבעה; ברקוביץ׳ סיים רק שני בניגוד לרוב התחזיות; החסידים לא באמת יוכלו לשלוח רבבות להצביע לברקוביץ. יהיה אחוז הצבעה מחפיר עוד יותר מאתמול, ומשה ליאון פייבוריט.

אליטוב: ‏בכיר בחסידות בעלזא מפתיע: ״אין שום סיכוי שהרבי יתמוך בברקוביץ לראשות עיריית ירושלים. דעתו של הרבי נשמעה למי שצריך והנטיה היא להמליץ ליאון, גם אם סיעות אחרות באגודת ישראל יצדדו בברקוביץ. בחיפה התפצלנו ותמכנו בקליש. גם בירושלים זה יכול לחזור על עצמו״.

עופר חדד: ‏המפסידה הגדולה בבירה היא חסידות גור. זו שהתרגלה לראות את עצמה כממליכת המלכים ולה המלוכה ומתעוררת מליל בלהות להתרסקות טוטאלית. התוצאות לא היו אמורות להפתיע איש, בטח לא שועל ותיק כמו ליצמן. אז למה? אגו ומלחמות לא קדושות.

ח"כ אשר בקול ברמה: "אין מחלוקת בירושלים עם אגודת ישראל על המטרות המשותפות למרות הריצה הנפרדת. היתה לנו מחלוקת אם צריך ראש עיר חרדי אבל כשיש מאבק על קדושת השבת וכדו' כולנו ביחד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.