רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוקטובר 2018

ידיעות כלליות

נכון לשעה 04:15!
המנצח הגדול בחיפה מיכי אלפר יו״ר דגל בעיר בראיון לסקופים: עד עכשיו אני לא מבין מה היו השיקולים של אגו״י לתמוך ביהב. תם עידן.
אחת ההפתעות זה עץ, שאחרי פטירת רבם הרב אויערבאך הצליחו להביא יותר מעשרים אלף קול, לעלות במנדט בבני ברק ובקולות בירושלים, ומנדט חדש בבית שמש. הישג לא מבוטל בכלל.
‏רון קובי נבחר לראש העירייה החדש של טבריה לאחר שזכה ב-45 אחוזים מקולות התושבים. ספירת הקולות בעיר הסתיימה 
גדליהו בן שמעון מש״ס ב״ב ל׳קול חי׳ - ״הוכחנו שש״ס חזקה מאוד בב״ב. ניהלנו קמפיין מקצועי וחסר תקדים שסחף את כל הקולות. כל רבני ב״ב התאחדו סביב המפלגה. מגיע לנו בפעם הבאה את ראשות העיר״.
ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין בראיון כעת לסקופים: המפלגות שלא צייתו לגדולי תורה פחתו וזו שמחה גדולה. לא אשתף פעולה בשום אופן עם מפלגות האופוזיציה
לא מבזבזים זמן: תיעוד: ראש עיריית אלעד פרוש נפגש כעת עם הסגן המיועד אבי שטרן מדגל התורה.
ירושלים הולכת לסיבוב שני: מספירת כמעט מאה אחוזים מהקולות בירושלים עולה כי משה ליאון קטף את המקום הראשון עם 33%, אחריו עופר ברקוביץ' עם 28%. זאב אלקין עם 19%, יוסי דייטש עם 17% ואבי סלמן עם פחות מאחוז.
דרמה גם בבחירות למועצה: דגל התורה היא המפלגה הגדולה ביותר עם 6 מנדטים, אחריה במפלגות החרדיות – שס עם 5 מנדטים, אגודת ישראל עם 3 מנדטים.
הבחירות המקומיות | רמת גן: לאחר ספירת 79% מהקולות, כרמלשאמה הכהן מוביל עם 28.5% מקולות הבוחרים, אחריו ישראל זינגר עם 27.3% וליעד אילני עם 21.1%
 
להמשך כנסו כאן:
 
נכון לשעה 03:10!
אבי בלום באולפן ׳קול חי׳ - ״לש״ס יש עוד ועוד הישגים הערב. גם לסרי, גם כפיר עובדיה, גם רחמים מלול. גם מספר הנציגים בי-ם, ב״ב וביתר״. ח״כ מלכיאלי בשידור: ״הספדתם כולכם את ש״ס והתוצאות מפתיעות את כולם. יש לנו עלייה בכל החזיתות״
עטרה גרמן: מוקף בחבורת שומרים, משה ליאון מובל החוצה מכינוס הבחירות שלו באולם פבליון. בהצהרה לתקשורת אמר: "ירושלים לא מוענקת בקלות, צריך לעבוד על זה קשה ואני בטוח שבסופו של התהליך הזה בעוד שבועיים נחגוג את נצחוני"
אריה ארליך: לילה של חשבון נפש למשה אבוטבול בבית שמש. אבוטבול הוא איש רעים להתרועע, החביב והאנושי שבין ראשי הערים, אבל מתברר שאין תחליף לחזות עירונית סבירה ואיכות חיים נורמלית. אלפי חרדים בבית שמש הצביעו היום בניגוד לנטייה הטבעית והצהירו אי אימון בשיטת הדילים המפלגתיים.
מימרן בקול חי: תוצאות סופיות בבית שמש ביום חמישי. עד אז עליזה בלוך חוגגת.
ליאון בהצהרתו הראשונה לתקשורת לאחר פרסום חלקי של התוצאות: אני וחבריי שמחים ומאושרים. אמנם זה מוקדם מידי אבל תודה על שהייתם איתי ב-7 החודשים האחרונים. הכי חשובה היא העומדת לימני שקצת שיגעתי אותה ב5 השנים האחרונות, היא הלכה אחרי ועברה איתי לגור בירושלים. אני לא סתם אומר את זה הרבה זמן, ירושלים היא אהבת חיי וננצח בסיבוב השני. ירושלים לא מוענקת בקלות, צריך לעבוד על זה קשה ואני בטוח שבסופו של התהליך הזה בעוד שבועיים נחגוג את נצחוני. אני מתכוון להמתין בסבלנות עד לקבלת תוצאות האמת ושם נדע לאן פנינו. אבל דבר אחד אני מבטיח. ממחר אין יותר מה שעברנו בסיבוב הראשון, ממחר בבוקר נשב יחד כל הסיעות ונתחיל את הקמת הקואליציה הבאה של ירושלים. אני מבטיח שבעוד 5 שנים ירושלים תהיה במקום אחר. לילה טוב לכולם
אריה ארליך: ‏מגיע פרגון ענק לדודי זלץ, היו״ר הטרי של סיעת דגל התורה בביתר עילית. חודשיים לאחר שנבחר בפריימריז, הסיעה הכפילה את כוחה משני מנדטים לארבעה. זלץ ואנשיו חרכו את השטח והציגו תוצאה נהדרת. הישג משנה חשוב לא פחות: חרף המאמצים, אנשי ׳עץ׳ בעיר לא השיגו מנדט.
י-ם: באולמי 'שירת ירושלים' בגבעת שאול חוגגים את ניצחון מפלגת דגל התורה בכלל הערים ברחבי הארץ. בכירים במפלגה: "אין ספק שאנחנו הפתעת הבחירות, יחרט לדורות מי ששומע לגדולי ישראל לא מפסיד".
יחיאל זוהר, ראש עיריית נתיבות הנבחר, התקשר לשר דרעי והודה לו על הניצחון הגדול לראשות העיר ולהצלחת שס״ג.
הצלחה נוספת לש״ס! נתי אלפסי מועמד ש״ס נבחר לראשות מועצת מגדל.
גבעת זאב: יהודה״ת 3 מנדטים. ש״ס 2 מנדטים. מפלגתו של אלי ישי לא עוברת את אחוז החסימה.
מנכ״ל ש״ס חיים ביטון ל׳קול חי׳ - ״הערב הזה הוכח מה כוחו של השר דרעי וכוחה של תנועת ש״ס. ככל שהנתונים מגיעים, אנחנו מפתיעים בכל מקום. יו״ר ש״ס הימר ראשון על ראשי הערים בפ״ת ואשדוד והתוצאות בהתאם. גדלנו בכל הארץ. תראו איזה מספרים דרמטיים בב״ב״
אבי מימרן ואבי בלום באולפן ׳קול חי׳ - ״לא שומעים כלל על המפלגה של אלי ישי. היא לא קיימת״. חיים ביטון: ״אנחנו מגיעים לפי המספרים ל- 170 נציגים בכל הארץ. עלינו בצורה דרמטית״.
יו"ר "דגל התורה" שוחח כעת עם ראש עיריית חיפה עינת קאליש רותם שנתמכה ע"י דגל התורה ובירך אותה בחום על ניצחונה הגדול!
אהרון רבינוביץ בטוויטר: הדיווחים מבית שמש: קרב איתנים על הקלפי האחרונה. אם היא נפסלת עליזה בלוך ראשת העיר. אם היא מאושרת נאלץ להמתין לקולות החיילים. דרמת ענק!
היסטוריה בב״ב: יעקב וידר יו״ר הליכוד בעיר שהכניס מנדט למועצה בראיון לסקופים: מכל מקום שאוכל לשרת את תושבי העיר אעשה זאת. היינו קרובים למנדט השני אבל לא חתמנו על הסכם עודפים.
עליזה בלוך ב׳קול חי׳: ״ערב טוב וחג שמח. אני קוראת לדרעי וליצמן להצטרף אליי לקואליציה״.
עופר ברקוביץ'. הראשון שיקבל טלפון יוסי דייטש. אח"כ ש"ס.
הישג מדהים! לאליעזר לזר גרף כמעט כ-2000 קולות. היישר מהאופוזיציה, כשמועמד חרדי שנתמך ע״י כמעט כל העסקונה החרדית מתמודד מולו, כשהוא חוטף השמצות על בסיס קבוע, לזר מייצר בסיס אדיר של תמיכה בו ובמועמדותו. מדהים ‼
יו״ר סיעת דגל בבי״ש ישראל סילברסטין בראיון לסקופים: בכל מקרה של ניצחון בלוך או אבוטבול זה יהיה בפער קטן מאוד. יהיה כאן בבירור מאבק משפטי! היתה כאן שאננות ואדישות אצלנו מאשר סחף חרדי לבלוך.
אשקלון איתמר שמעוני מנצח עם יותר מ 40 אחוז, גם ש"ס מנצח שם.
אבי בלום בקול חי: שלומי אמונים לקראת הסיבוב השני. ללכת עם ליאון זה הימור!
יוסי דייטש בנאום הפסד: כל הגרפים מראים שלא ניצחנו, אנחנו יהודים מאמינים, עשינו השתדלות בצורה הטובה והנקייה ביותר.
עוד מנאום דייטש בנוכחות סגה"ש פרוש: מי שהחליט ללכת לפילוג ביהדות החרדית זה לא הצד שלנו, אנחנו קידשנו שם שמים ולא נגררנו לאלימות.
יוסי דייטש בבנייני האומה: אם דגל התורה וש"ס היו תומכים בי היה עכשיו ראש עיר חרדי בירושלים.
אריה קינג באולפן 'כיכר': בקרב בין ליאון לברקוביץ' טבעי שנתמוך בליאון.
השר זאב אלקין: מברך את ליאון ואת ברקוביץ שעלו לסיבוב השני. צריך לדעת להפסיד. אסייע כשר לעניני ירושלים למי שיבחר, מחר חוזר לכנסת ולממשלה.
דרמה בירושלים. מסתמן: דגל התורה 6 מנדטים. ש"ס 5. אגודה 3. עץ 1.
 
 
נכון לשעה 02:00!
ערד: למרות המלחמה של חסידות גור המועמד בן חמו מוביל בפער ניכר.
אבי גרינצייג בקול ברמה: מפילוח שעשיתי ליאון מביא בחילונים יותר מהצפוי.
‏אלקין הגיע למטה שלו. "אני לא מאוכזב, אדבר רק עם תום ספירת הקולות". (ירון אברהם)
דרמה בחיפה: ׳דגל׳ כנראה מכניסה רק 2 מנדטים.
יצחק נחשוני ב׳קול חי׳ - עוד הישג לשר דרעי: במטה בנימין שם הוא הימר על ישראל גנץ שמוביל בספירה על שילה אדלר.
כעת בבית דגל התורה מתכנסים החכי"ם של התנועה יחד עם מנהל המחלקה המונציפאלית לסיכום המערכה הגדולה של דגל התורה בכל הארץ.
איתי גדסי ב׳קול חי׳ - נספרו רוב הקולות בב״ב: הפתעה גדולה! ש״ס שומרת על כוחה עם 6 מנדטים. יהודה״ת 16. גם ׳הפלג׳ מפתיעים עם 3 מנדטים. מפלגתו של הרב מאזוז עם מנדט אחד בלבד ו׳הליכוד׳
‏ראש הממשלה נתניהו ברך את ראש עיריית שדרות אלון דוידי ועל ניצחונו. ״הבאת ניצחון יוצא מן הכלל. מאוד שמחתי לבוא אליכם, אני מאוד שמח על הניצחון. הרבה ברכה, תמסור לכל התושבים. נמשיך ביחד״. דוידי אמר לנתניהו: ״ביבי, התושבים פה אוהבים אותך, שדרות אוהבת אותך"
אבי מימרן בקול חי: שיא הערב בצפיות בשידור חי, מכל העולם צופים בנו וזה הגיע ליותר ממאה אלף צפיות.
אורביטו בגל"צ: ‏במטה דייטש אין יותר מדי צפיות לעלות לסיבוב השני, אבל בכל פעם שברקוביץ' עוקף את ליאון אפשר לשמוע את החסידים צוהלים ויש כאן כבר דיבורים על תמיכה בברקוביץ' בסיבוב השני. כנקמה.
ישראל כהן בטוויטר: יש לנו מנצח גדול הערב: קוראים לו אריה דרעי. גרינברג ניצח בפ״ת, ליאון מוביל לסיבוב שני, לסרי מתקרב לניצחון, בכל הזירות הרותחות החזקות כמו י-ם, ב״ב, ביתר, ת״א ופ״ת - למרות כל המתקפות ש״ס שמרה על כוחה בענק ובחלקם עולה
איצו פלדמן בטויטר: בפעם הבאה שאתם מדברים על הדרת נשים תזכרו שהאישה הראשונה שנבחרה לראשות אחת משלושת הערים הגדולות בישראל עשתה זאת בסיוע משמעותי של החרדים
מהפך בצפת: ראש העיר הנוכחי אילן שוחט הודח מכיסאו. כפי המסתמן סיבוב שני - שוקי אוחנה מול נחמן גלבך.
הפתעה ברחובות: ניצחון לחסידות קרעטשניף ברחובות - הכניסו מנדט.
דרמה אדירה בבית שמש: פער של קולות בודדים לקראת סיום ספירת הקולות
באר שבע לאחר ספירה של 25 אחוז: ג' עם מנדט בטוח, הקרב צמוד עם שס, הובלה בהפרש קטן לטובת ג'.
משה ליאון מגיע כעת לאולמי הפבליון בתלפיות לחגיגות ניצחון.
תוצאות אמת בביתר עילית: מאיר רובינשטיין 73 אחוזים. מועמדי האופוזיציה זיידה, חשין וגוטליב קיבלו את שאר האחוזים הנותרים.
ירושלים עדכון מפלגות: דת 6, שס 6, ג 6, התעוררות 5, עץ 2, הבית היהודי 2, קינג 2 .
יו״ר ש״ס השר דרעי התקשר לראש עיריית פתח תקווה הנבחר רמי גרינברג וברך אותו על נצחונו הגדול לראשות העיר.
הפתעה! עובדיה כפיר מועמד ש״ס לראשות עיריית טירת הכרמל עלה לסיבוב שני.
מסתמן: מפלגת בני תורה לא עוברת את אחוז החסימה באלעד וביתר.
90% מהקולות בבני ברק נספרו: 16 מנדטים ליהדו"ת, ש"ס 7, עץ 2, הליכוד מפתיע עם 2, הן של אלי ישי עם 1.
הפעילים במטה ליאון פתחו בריקודי שמחה - חלוקת המנדטים בי-ם כרגע לפי ספירת 33% מקולות האמת: ׳דגל׳ 7 מנדטים, ש"ס 6, ׳אגודה׳ 6.
יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד הנבחר התקשר ליו״ר ש״ס השר דרעי ואמר לו: הניצחון הגדול הוא רק בזכות התמיכה שלך לאורך כל הדרך. השר דרעי ברך אותו על נצחונו וסיכם עמו שישמור על קדושת השבת וקדושת העיר. יצוין, כי נכון לשעה זו, סיעת ש״ס היא הגדולה ביותר בעיר.
אהרון רבינוביץ: ‏בנוגע לירושלים, דייטש הידרדר למקום האחרון והאווירה במטה ברצפה. שומע את הבחורים כאן מנתחים "טעויות אסטרטגיות". המצב כל כל קשה שמריעים כבר לאבי סלמן .
חגיגות הניצחון בבני ברק: ראש העיר הנבחר הרב אברהם רובינשטיין מתקבל בשירה סוחפת וריקודים סוערים על ידי מאות פעילי "דגל התורה", כעת במסיבת ההודיה באולמי "וגשל"
‏יונה יהב לאחר ההפסד בחיפה: "מכבד את החלטת הבוחרים. היה לי כבוד להוביל את העיר היפה הזאת, מודה לכל הפעילים והאנשים הטובים שסייעו לי במערכת הבחירות"
עמית סגל: בלוך מובילה בבית שמש ב-81 קולות ויש עוד קלפי 1 וכמה מאות קולות חיילים .
 
 
נכון לשעה 00:45!
עמית סגל: ‏נראה די ברור שזאב אלקין הפסיד הערב במירוץ לראשות עיריית ירושלים.
טל שניידר: אם אלקין מסיים במקום 4 זו לא רק מכה תדמיתית עבורו, אלא גם מספר לנו את סיפור פיצול הכוחות בין אלקין לבין סניף הליכוד המקומי בראשות אלישע פלג וח״כ דודי אמסלם. יותר מכך: הפסד כזה, מה זה אומר על הסיוע שהגיש או לא הגיש לאלקין, ניר ברקת. הוא קצת נעלם לאלקין בשבועות האחרונים, לא?
שלומי קוק ומאיר הירשמן במשדר הבחירות של קול ברמה: אם כל הציבור החרדי היה מתאחד מאחורי דייטש בוודאות הוא היה לוקח, אבל הציבור נשמע לגדולי הדור ולכן השיקולים האלו לא רלוונטים.
אברהם ובר במשדר הבחירות של קול ברמה: אם הציבור החרדי היה מתאחד סביב ליאון היו לוקחים כבר הערב,
שמעון ברייטקופף: ‏דבר אחד כבר ברור הערב: תזת ההתפרקות קרסה. הציבור החרדי נאמן לגדולי התורה בכל המקומות ובכל החזיתות. עם ישראל חי.
‏הבחירות המקומיות | פתח תקווה: לאחר ספירה של 6% מהקולות רמי גרינברג מוביל עם 44%, ואחריו איציק ברוורמן עם 33% מהקולות.
‏תוצאות חלקיות באשדוד: ראש העירייה המכהן יחיאל לסרי מוביל עם 39% מהקולות. אלי לחמני שני עם 26% אחוזים מהקולות. שמעון כצנלסון במקום השישי עם 23.98%.
מסתמן: ניצחון לש״ס בפ״ת! מספרים של נתוני אמת שזורמים: רמי גרינברג שנתמך ע״י ש״ס - 13,446. איציק ברוורמן שנתמך ע״י ׳דגל׳ - 8,716.
עמית סגל: דוד ביטן: נתניהו טעה טעות חמורה. הוא לא אומר אמת כשטוען שהליכוד הוא שהחליט לא לתמוך בברוט בבת ים.
בשומרון ראש המועצה המכהן יוסי דגן לקח שוב וניצח בפער גדול על המתמודד היחיד שהתמודד מולו פול גלובנסקי.
לפי הנתונים כרגע בביתר עילית: ג' 7 מנדטים, כן (דגל התורה) 4 מנדטים, ש"ס 3 מנדטים, זיידה מנדט אחד, אנשים מנדט אחד, כהנא מנדט אחד, עץ לא עוברים את אחוז החסימה.
ירון אברהם: ‏עוד מוקדם אבל כמה מילים על אלקין: שר בממשלה, חבר הקבינט המדיני ביטחוני, נישא על תמיכת נתניהו ולא פחות חשוב מזה - קיבל את כל הנתונים והדטה בייס מניר ברקת, ראש העיר היוצא, כולל את הידע איך מביאים ואת מי צריך להביא לקלפיות. אז למה זה לא מצליח? 5 סיבות מרכזיות:
‏1. הירושלמים לא הצליחו להתחבר לאלקין. ראו בו עוף מוזר שאין סיבה לתת לו את ירושלים רק כי בא לו.
‏2. כריזמה. לא צריך להוסיף.
‏3. הכישורים הפוליטיים הפנטסטים שיש לו לא עבדו ברחוב הירושלמי כמו בכנסת
4. קמפיין מגומגם ולא ברור עד הסוף. מה ההצעה התקדימית שלו לירושלים? לאן הוא רוצה לקחת אותה?
‏5. אי אפשר להיות גם שר בקבינט וגם להתאבד על הבחירות
יעקב ריבלין: ‏אחרי ספירת שבעים אחוז מהקלפיות באלעד פרוש מוביל בהפרש ניכר.
‏הבחירות המקומיות | תל אביב: מספירת 44% מהקולות, עולה כי רון חולדאי מוביל עם 41.79%, אחריו אסף זמיר עם 35.5%, ואסף הראל עם 14.94%
ערד: למרות המלחמה של חסידות גור המועמד בן חמו מוביל בפער ניכר.
מימרן ב׳קול חי׳ - נתונים ממודיעין עילית: ש״ס מקבלת עוד מנדט ו׳הפלג׳ מפסידים מנדט.
‏מודיעין עילית: גוטרמן הביס את אלישיב ב-90 אחוז - כך עולה מספירת רוב הקולות.
אבי גרינצייג בקול ברמה: מפילוח שעשיתי ליאון מביא בחילונים יותר מהצפוי.
70% קולות נספרו בבית שמש אבוטבול בפער של כ1500 קולות על בלוך.
הליכוד בבני ברק עומד כעת על שתי מנדטים וכן מפלגת בני תורה.
ביתר עילית: מסתמן ארבעה מנדטים ל'דגל התורה' בראשות דודי זלץ.
הבחירות המקומיות | ירושלים: לאחר ספירת 27.4% מהקולות, משה ליאון מוביל עם 30.7% מהקולות, אחריו עופר ברקוביץ' עם 29.5%, יוסי דייטש עם 20.3% וזאב אלקין עם 19.2%
 
 
נכון לשעה 23:50
 
יערה שפירא הערוץ הראשון: הערכה בירושלים סיבוב שני ברקוביץ ליאון
שמעון בריטקופף: הוא נאבק כמו אריה, נגד כל הסיכויים, מול מסע השחרה והשמצה חסר תקדים. הערב הזה הוא שלו. ברכות למיכי אלפר מחיפה על הניצחון הערב.
ישראל כהן קול ברמה: אפשר לומר בזהירות שיש אופטימיות גדולה בדגל התורה.
יוסי אליטוב ב׳קול חי׳: לא רואה את יוסי דייטש בסיבוב השני אבל האיש יגיע רחוק.
ישראל כהן באולפן הבחירות של 'קול ברמה' - "אחד המקומות שהכי הכאיבו ל'דגל', זה חיפה והתמיכה שש"ס נתנה את תמיכתה ליהב. הפסד של יהב, יהיה הפסד של דרעי וליצמן".
הבחירות המקומיות | מטעמה של עינת קליש רותם נמסר בתגובה למדגם רדיו חיפה, שהראה כי ניצחה את יונה יהב בבחירות לראשות עיריית חיפה: "תוצאות המדגם מעודדות, עם זאת יש להתאזר בסבלנות להמתין לתוצאות האמת. מצפה לנו לילה ארוך שרק בסיומו נדע להגיד לאיזה כיוון תצעד חיפה" 
שמעון בריטקופף: ‏לפי נתוני האמת בירושלים מספיקים 89,000 קול לעבור בסיבוב ראשון. קחו את זה לאן שאתם רוצים.
החגיגות במטה המרכזי של "דגל התורה" בירושלים החלו. בשעה הקרובה ינהרו אלפי הפעילים מכל המטות ברחבי העיר לעבר אולמי "שירת ירושלים" ברחוב כנפי נשרים בעיר, שם יחגגו האלפים בראשות רבנים ואישי ציבור בליווי תזמורת וכיבוד קל.
דפנה ליאל: ‏חיפה- מדגם של רדיו חיפה חוזה נצחון לקליש רותם. אם כך יהיה מדובר באשה הראשונה שתעמוד בראש אחת משלוש הערים הגדולות וזה במדינה שבה רק 2% מראשי הערים הן נשים ורק 15% מחברי המועצה. בהיבט הזה- ערב מרגש.
וובר בקול ברמה: כפי המסתמן דגל התורה תוכרז כיום כמפלגה הגדולה בירושלים.
יקי אדמקר: ‏בירושלים הצביעו 222,550 תושבים. כדי לעבור בסיבוב ראשון צריך 89 אלף קולות. סיכוי מסוים שהערב אנחנו אחרי ניצחון בסיבוב הראשון ככל שמשה ליאון סיפק את הסחורה
אברהם ובר איש 'דגל' וחבר ועדת הבחירות המרכזית במשדר הבחירות ב'קול ברמה': היום כולם יראו ש'דגל' זו הסיעה הגדולה. אני צופה לפחות חמישה מנדטים בירושלים.
טל שניידר: ‏מסתמן מהפך בחיפה. עוד אין מידע מלא. אבל הסימנים מראים שקליש רותם ניצחה בגדול. נעדכן כאשר נדע.
יוסי דייטש בטוויטר: ‏וואו. איזה מסע... ממתין לבשורות טובות, ומתפלל יחד איתכם: שהקב"ה יפרוש סוכת שלום עלינו, על כל עמו ישראל ועל ירושלים, העיר הכל כך אהובה שלנו. של כולנו
ישראל כהן: ‏לא רק ׳דגל׳. בחיפה - חצרות בעלזא וויזניץ, החוגים שלא הצהירו על תמיכה ביהב לעומת החוגים האחרים, מגלים יותר מאותות שמחה נוכח התוצאה המסתמנת בעיר
עמית סגל: ‏קלפיות ראשונות בצפון תל אביב: קרב צמוד זמיר וחולדאי.
עטרה גרמן: ‏רבע שעה אחרי סגירת הקלפיות, תפסתי את משה ליאון בפתח הבית ביחד עם ילדיו שחזרו מהמטות, רגע לפני שהוא הולך להתארגן ולנוח לקראת לילה ארוך. "הפסד בטח שלא יהיה", הוא אומר
יו"ר דגל התורה בחיפה מיכי אלפר צלצל לח"כ אשר והודה לו בהתרגשות על העזרה והסיוע במערכה להחלפתו של יהב, ועל השעות הרבות שהקדיש בארבעה ביקורים בחיפה בשבועיים האחרונים.
דפנה ליאל:‏ מספירה ראשונית וחלקית בצפון תל אביב חולדאי מוביל בפער קטן. חדשות טובות לזמיר כי אלה המעוזים של חולדאי.
אדמקר: ‏דייטש בירושלים ניצח. ניצח את הסטיגמות. את הסקטוריאליות. את קרבות בין המגזרים ומה לא. אולי גם ירשום ניצחון הערב אבל בטוח ינצח את הבחירות הבאות
‏המועמד לראשות ירושלים   עופר ברקוביץ אומר לאפי בן אברהם: "יש טעם נפגם בכך שחילונים מתלוננים ולא יוצאים להצביע. מאמין שיש לי סיכוי לנצח כבר הערב"
אוריאל בוסו ל׳קול חי׳ - ״ספרו כבר 15 קלפיות בפ״ת, בהכל רמי גרינברג מוביל. לפי הנתונים כרגע גרינברג 43% וברוורמן 38%. יש מגמה״
אבי רבינא: ‏במידה ותהיה אכן ניצחון לקאליש בחיפה, מדובר בניצחון מזהיר ונדיר של ח"כ גפני שלחם לבדו במשך שנים ביונה יהב. מאבק בלתי מתפשר שכלל דיוני ועדת כספים נגדו והניצחון אם יהיה, הוא שלו.
יוסי אליטוב ב׳קול חי׳ - ״לפי כל הנתונים ליאון מוביל מספרית. הוא עוד יכול לנצח הערב בסיבוב הראשון. לסיבוב הראשון צריכים 89.000 קולות בלבד״
תוצאות אמת בירושלים - לאחר שנספרו 7%. ברקוביץ 31.4%. ליאון 28.5%. דייטש 20.3% ואלקין 19.5%.
יאיר שרקי: ‏הנתונים השתנו וישנו עוד הרבה פעמים במהלך הלילה, אבל במשך ספירת 10% הראשונים עופר ברקוביץ שמר כצפוי על ההובלה. בין אם ייקח את ראשות העיר ובין אם לא, נוכח פיצול החרדים הוא צפוי להיות ראש הסיעה הגדולה במועצת העיר.
תוצאות אמת בירושלים - לאחר שנספרו 7%. ברקוביץ 31.4%. ליאון 28.5%. דייטש 20.3% ואלקין 19.5%.‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.