רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

מכתב הרב יעקב מאיר שכטר נגד האנשים בברסלב הרודפים אותו - אותם אלו שרודפים היום את הרב ברלנד



פרסום ראשון מכתב שכתב רבי יעקב מאיר שכטר בשנת תשס"ד בו הוא זועק מנהמת ליבו על הרדיפות האכזריות שהוא עובר אותם אנשים שהשתלטו על בית הכנסת ברסלב במאה שערים והיום רודפים את הרב ברלנד.

ציטוטים מתוך המכתב

.... ויהי היום און אז עס איז גיווען א רוח סערה, און האט צומישט גאר די וועלט, אומרים רע לטוב וטוב לרע, שמים אור לחושך וחושך לאור, וישימני למרמס, הרוח סערה נכנס בכרמי אשר נטרתי,  עושק לי פרי עמלי אשר טיפחתי וריביתי, מנתק אותם מכרם חינוך מעולה עידית שבעידית, וכמו שועל מחבל כרמים משחית כרם בית ה', ועיני ראות וכלות עליהם כל היום, מנתק ממני אברכים תמימי דרך, בשפתי חלקות, ולכאלו בטובת הנאה וד"ל כאשר ידעתי נכונה, ובאיצטלא של תיקון ברסלב, שם אותי כמטרה לחץ, ויאמר לא לצדיק התכוונתי כי אם למשרתיו הרשעים, והוא בעצמו תמים דעים עמדי,  ואך בי ישוב כל חיציו שנונים, מוצץ את דמי, מחליש את שארית אולי, הישמע כזאת שאני יושב יחד עם חבורתא קדישתא, ולמטה מסתובבים אברכים ומפחדים לעלות אלי לשמוע דברי אלוקים חיים, מפני פחד שעי"ז יתנו יד לפושעים המכוון על חבורתינו. "שומו שמים" להיכן הגעתי אשר זאת הייתה לי, איה קרובי איה ידידי איה הכרת הטוב ....
... ועתה ידידי חביבי "אזעק חמס" !
דלפה נפשי מתוגה, ולמה תעמוד מרחוק תעלים עיניך ממני.....
.... אני דן אותם אלו שנתלבש בהם הס"מ בכל מיני זכות, עי מה יעשו כי ברית גדולה ללשון הרע שמתקבל על הלב רבנו אמר דרך הבע"ד להתלבש במצוות ....
.... אבל המציאות היא הכאב  צורב, והרוח סערה אין נגרש השקט לא יוכל יומם ולילה ירדוף ....

... ואתה ידידי דע כי רוחי חובלה נדדה שנתי מעיני "ולא תעמוד על דם רעך"
הכותב ברטט בדם ודמע ....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.