רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 בינואר 2016

יאיר אוירבך רוצה למשוך כסף‎

אני: שלום, באתי להפקיד צ'קים ולמשוך כסף
בנקאית: למה אתה לא מפקיד במכונה? לא שמעת שהבנק הופך להיות הרבה יותר דיגיטלי?
אני: כלומר יותר מתקדם? 
בנקאית: כן
אני: וואלה. ומה לגבי למשוך כסף?
בנקאית: כמה אתה צריך?
אני: 35,000 ש"ח
בנקאית: אז אתה יכול אצלי, רק שתדע שזו עמלה של 33 שקלים
אני: 33 שקלים?! עמלה ולמה?
בנקאית: אלו הוראות הבנק על משיכה של מעל 10,000 ש"ח
אני: אז אני רוצה למשוך 4 פעמים
בנקאית: זה ליום
אני: אני מבין שאני לא הישראלי הראשון שחושב על זה
בנקאית: כולם חושבים על זה
אני: יופי. זה ממש יקר, מה ההבדל בין משיכה של 8000 ל 35,000?
בנקאית: 27,000 שקל
אני: מצחיק, אבל זה לא שאת סופרת את הכסף ביד. המכונה שסופרת גובה מכם עמלה?
בנקאית: הייתי רוצה לעזור לך אבל אני לא יכולה
אני: ואם אני אמשוך בכספומט?
בנקאית: אתה מוגבל ל 8000 ליום.
אני: אז אין שום דרך להוזיל את העמלה?
בנקאית: אתה יכול להתקשר לשירות הקולי שלנו ולבקש מהם קוד מיוחד ואז תוכל למשוך סכום גבוה חד פעמי
אני: חד פעמי?
בנקאית: כן, אבל כל משיכה תוגבל עד 8000 ש"ח ותוכל למשוך 4 פעמים כשכל משיכה תעלה לך 1.65 ש"ח
אני: אז אני יכול להתקשר לשירות הקולי ולבקש קוד מיוחד ואז אני בעצם משלם 6.60 על המשיכה הזו במקום 33 ש"ח.
בנקאית: בדיוק
אני: אז קחי ממני עמלה של 6.60 על המשיכה ונסגור את הסיפור
בנקאית: אי אפשר
אני: זה שירות קולי ששייך לכם?
בנקאית: כן
אני: אז את בעצם אומרת לי שאתם עוברים לשירות דיגיטלי מתקדם אבל את בעצם לא מסוגלת לתת לי ישירות את מה שאני יכול לקבל בעקיפין בעבודה קשה יותר?
בנקאית: אמממ כן
אני: סבבה, אז אני מוותר על המשיכה של הכסף, אני רוצה להפקיד צ'קים
בנקאית: אבל למה שלא תפקיד במכונה? תוכל לפנות את המקום לאנשים הבאים בתור
אני: להפקיד צ'קים בבקשה
בנקאית: תביא נו
(מוציא ערימת צ'קים)
בנקאית: מה זה? יש כאן איזה 30 צ'קים
אני: לא סתם צ'קים, זה צ'קים שהיו בכיס כמה ימים. את מבינה מה זה אומר
בנקאית: אתה לא רציני
אני: כן כן
בנקאית: אין מצב
אני: צ'קים מקומטים
בנקאית: זה ייקח שנים! צריך להקיש אותם ידנית
אני: זה גם צ'קים עם אגורות, תצטרכי להשתמש גם בנקודה העשרונית
בנקאית: אתה, אתה
אני: אני בסך הכל רציתי למשוך כסף
בנקאית:
אני:
בנקאית:
אני: רגע, נראה לי שיש לי עוד צ'קים בארנ
בנקאית: בסדר! בסדר! אני מוציאה לך 35,000 שקל ומחייבת אותך רק על 5.5 ש"ח עמלת פקיד בסדר?
אני: תודה רבה
בנקאית: תחתום לי במסך
חותם
סופרת כסף
בנקאית: קח, 35,000 ש"ח. שיהיה לך יום טוב
אני: תודה. אני רוצה להפקיד צ'קים
בנקאית: למה לא במכונה?
אני: השתגעת? המכונות עמוסות באנשים שמושכים כסף 4 פעמים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.