רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 בינואר 2016

מבזקים - מפה ומשם


אברך בוילימסבורג שמו אלתר גאלדבערגער נעצר בווילימסבורג בגלל שהפר את הוראת ראש העיר שאסר את השימוש ברכבים עד לשעה 7 בבוקר ביום ראשון, האברך התחכם חשב שהוא מצפצף, המשטרה עצרה אותו ולקחה לו את המכונית
-----------------
דרום אפריקה: הרב הראשי האשכנזי של יוהנסבורג שלח שוטרים בליל שבת למתחם שבו שהה הגר"א ברלנד וחסידיו על מנת לעצור את הרב, בנס הרב ברלנד הצליח לחמוק מידיהם והם עזבו בידיים ריקות.
-----------------
'בחדרי': שוב ניסיון בשבת האחרונה לעצור את הרב ברלנד מביתו בכפר ליד יוהנסבורג. עדות מהמקום: השוטרים הגיעו באקדחים שלופים, תלמידי הרב הצליחו להחביא ולהבריח אותו גם הפעם.
-----------------
ערוץ 1': הרב יאשיהו פינטו הגיש בקשה לדיון נוסף. הערכה שסיכוייו לקבלו נמוכים
 -----------------
טרגדיה בחסידות גור בבית שמש: בסמוך לכניסת השבת נפטר לאחר מחלה האברך ישראל ערערא ז"ל. בן 37.
 -----------------
כל הטיסות והנחיתות וההמראות לניו יורק  בניוארק, לה גוארדיה וJFK בוטלו עקב השלג הכבד.
Bambi
 -----------------
מוטי ברכה אחיו של תנ”צ אפרים ברכה לערוץ 10: אפי אמר "חלילה אם יקרה לי משהו תנהלו הכל שהחתונה לא תדחה". הפרסומים נגדו הרגו אותו.
 -----------------
 'ישראל היום': השר אלקין יגיע היום לישיבת ממשלה למרות שאתמול נולדה לו בת ב'הדסה', כדי לתמוך בוועדת שרים בהצעת חוק שתאפשר לגברים לקבל חופשה של 8 ימים לאחר לידה
-----------------
בנדר ב'מעריב' על הסקר: "רשימת החלומות" בראשות כחלון, אשכנזי וסער הייתה גורפת בקלפי 11 מנדטים - רק מנדט אחד יותר מהמנדטים שיש כיום ל'כולנו'. בתסריט כזה שילוב של שלושת האישים לא מהווה מכפיל כוח.
 -----------------
ברוך מרזל  ; בממשלת  61 כל חבר בקואליציה אחראי לגרוש המרושע והאכזרי מ2 הבתים בחברון
רק הליכוד י- אילו הרצוג היה רוה"מ הבתים לא היו מפונים אבל ביבי ובוגי שב4 חודשים האחרונים חלשים מאוד מול הטרור הערבי ותמיד היו חזקים נגד יהודים
 -----------------
המחבלת שניסתה לבצע פיגוע דקירה בענתות וחוסלה היא ראקיה עיד מוחמד אבו עיד בת ה-13 מהכפר הסמוך ענאתא
-----------------
יוחאי דנינו ב'מטבחון': "איוב קרא מכחיש את הפרסומים על הימנעותו בהצבעות יחד עם הח"כים חזן וסמוטריץ, אך מבהיר כי ביום שני ידרוש מרה"מ ליישב את הבניינים הללו"
 -----------------
'חב"ד און ליין': שריפת ענק משתוללת במשחטה בכפר חב"ד. כוחות כיבוי מנסים להשתלט על השריפה במטרה למנוע את התפשטותה. לא ידוע בשלב זה על נפגעים.
 -----------------
הפינוי הבוקר בחברון. שר הביטחון בוגי יעלון: "מדינת ישראל היא מדינת חוק, ואין לי כל כוונה להתפשר כשהחוק מופר. במקרה של הבתים בחברון החוק הופר ברגל גסה".
 -----------------
מרן הגראי"ל שטיינמן הגיע הבוקר לניחום אבלים אצל הגרב"ד דיסקין ראש ישיבת 'אורחות תורה' היושב שבעה על פטירת אביו הג"ר יוסף דיסקין זצוק"ל.
 -----------------
יוחאי דנינו בטוויטר: "‏אורח במוסיוף- לרגל שבת שירה, חבר עיריית ירושלים משה ליאון, צפוי להשתתף בשירת הבקשות בבית הכנסת מוסיוף בשעה 03:00 לפנות בוקר על תקן פייטן
-----------------
'ווינט': ר"ע ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג שוקל להתמודד לנשיאות ארה"ב. ישקיע לפחות מיליארד דולר מכספו הפרטי.
 -----------------
טרגדיה: בכניסת השבת נפטר הרב אליהו נחום שפירא ז"ל, חתנו של המגיד מישרים הגאון רבי אריה שכטר, שהתמוטט בפתאומיות ביום שני האחרון בחתונה באולמי תמיר. בן 60.
 -----------------
סופת שלגים עזה בארה"ב: 60 ס"מ של שלג בוושינגטון, דיווח על 10 איש שנהרגו ועשרות פצועים בתאונות דרכים. 10.000 טיסות בוטלו היום.
 -----------------
לפחות עשרה בני אדם מתו בסערה שמשתוללת בחוף המזרחי בארה"ב. כך דיווחה רשת NBC. בעקבות הסופה גם הוכרז מצב חירום בחמש מדינות, בוטלו 6,000 טיסות, כל התחבורה הציבורית בניו ג'רזי בוטלה וכך גם מערכת הרכבות בוושינגטון הבירה.
 -----------------
חסידי ברסלב שביקרו בליל שישי האחרון בקבר אלעזר בן אהרון הכהן הטמון בעוורתא הזדעזעו לראות את גודל החילול הוונדליזם וההשחתה שהולכים וגוברים מיום ליום באין פוצה פה ומצפצף
 -----------------
בית שמש: פעוט בן שנתיים וחצי מהקריה החרדית נכווה בליל שבת ממים רותחים. הובא למרפאת 'עזרת אחים' ופונה מיידית משם במצב קשה ל'הדסה'.

 -----------------
להמשך המבזקים כנסו כאן:



מהדורת חצות בסקופים:
שיא המערכת החורפית - בימים הקרובים, צפי לכ-15 עד 20 ס”מ שלג בירושלים, עד 30 ס”מ בהרי הצפון.
החזאי אנטולי חריטונוב מבית דגן: צפוי ביום שלישי שלג בירושלים שיתפס על הקרקע.
שיא הסופה יהיה בשני מבחינת רוחות וגשמים, אך השלג בהרי המרכז יהיה דוקא בשלישי.
•יצחק פרי כתב התעופה של רשת ב': לטסים לחו"ל מומלץ מאוד להתקשר לבדוק לפני היציאה לשדה התעופה צפויים שינויים בגלל ערפל כבד הצפוי.
•משבר קואליציוני בגלל הבתים בחברון? ח”כ אורן חזן בראיון: בחרתי באידאולוגיה על פני כסאולוגיה, אם שר הביטחון לא ישנה את עמדתו הממשלה לא תקבל את תמיכתי בהצבעות.
•ח”כ איתן ברושי מהמחנ”צ בראיון: הממשלה לא תיפול בגלל חברים לא אחראים שיוצאים נגד החלטות נכונות של שר הביטחון, אני תומך בשר הביטחון וסבור שיש לתת רשת ביטחון לממשלה.
• יגאל דילמוני סמנכ״ל מועצת יש״ע חושף בראיון כיצד מתבצעות הרכישות: היה כאן שיבוש ברגע האחרון מבחינה טכנית בלבד. לא יפילו ע״כ ממשלה אך לחכי״ם ישנם אופציות ליצירת מנגנוני לחץ על רה״מ וזה יעודם.
•האם ר”ע ניו יורק לשעבר היהודי מייקל בלומברג יתמודד לנשיאות ארה”ב? בועז ביסמוט כתב החוץ של 'ישראל היום' בסיקור מיוחד.
•נס רפואי; האדמו”ר מוולברוז' פקח את עיניו, בנו בעריש טורנהיים ששהה לצידו בעת שפקח את עיניו בראיון: הגאון רבי אריה שכטר עלה לתורה בחדרו לפתע ראינו את אבא פוקח עיניים,  הרופאים התקשו להאמין.

סיכום חדשות השבת
הסערה כבר כאן: גשמים יורדים משעות הבוקר מצפון ארצנו ועד לאזור צפון הנגב, הטמפרטורות ירדו ושלג החל לרדת בחרמון.
מחבלת כבת 13 חמושה בסכין שהגיעה הבוקר בריצה לשער הכניסה ליישוב ענתות, מצפון-מזרח לירושלים, חוסלה על ידי מאבטח ששהה במקום מבלי שהצליחה לגרום לנפגעים.
השוואת בתי מלון בכל העולם –קבלו את הדיל המשתלם ביותר לנופש מושלם !
מחבלים ירו לפנות בוקר מנשק קל לעבר עמדה צבאית באזור חברון. כתב חדשות 0404, איציק וייס, מוסר כי בניסיון פיגוע הירי לא היו נפגעים.
מחבלים ירו בצהריים לעבר כוח צה"ל שעסק בפעילות שגרתית סמוך לנחל עוז במועצה האזורית שער הנגב. כתב חדשות 0404, איציק טובול, מוסר כי לוחמינו השיבו באש לעבר מקור הירי.
מחבל כבן 30 נהרג הבוקר בקריסת מנהרת טרור מזרחית לחאן יונס ברצועת עזה.
פעוט כבן שנתיים וחצי נכווה אמש ממים רותחים בבית שמש ונפגע באורח קשה.
רוכב אופניים כבן 17 נפגע אמש מרכב ברחוב הנביאים בחיפה ונפצע באורח קשה.
נמשך מצב החירום שהוכרז בין השאר במרילנד, צפון קרוליינה, ג'ורג'יה, פנסילבניה, וירג'יניה, קנטקי ובמחוז קולומביה, בעקבות אחת מסופות השלגים החזקות ביותר שידע החוף המזרחי בארצות הברית. למעלה מ-80 מיליון אזרחים הונחו לשמור על משנה זהירות, כשעל פי הערכות גובה השלג באזור ממערב לוושינגטון הבירה צפוי להגיע קרוב למטר עם עצמת רוח של כ-100 קמ"ש.
ארבעה בני אדם נרצחו אמש ומספר נוספים נפצעו מירי של חמוש בבית ספר במערב קנדה.
מאמנה הישראלי של קבוצת קליבלנד קאבלירס, דייויד בלאט, פוטר לפנות בוקר מתפקידו, לאחר שהפסיד במשחקו האחרון לגולדן סטייט ווריורס בתוצאה 132-98. עורך הספורט בחדשות 0404, תום אברמסון, מוסר כי בלאט הוביל את קליבלנד בשנה שעברה עד לגמר ליגת ה-NBA וכבר כעת הוא מבוקש על ידי מספר קבוצות מהליגה הטובה בעולם.
דודי סלע הפסיד הבוקר בסיבוב השלישי לאנדריי קוזנצוב 7-6, 6-1, 3-6, 7-5 והודח מהמשך אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס.
התחזית: הסערה שהחלה בהדרגה במהלך השבת תתגבר לקראת יום ראשון וגשמים, מלווים בסופות רעמים, ירדו מצפון הארץ ועד לנגב. בשני תתמקד הסערה באזור המרכז והדרום, אולם זה לא ימנע מירושלים בירתנו ליהנות משלג שיחל לרדת בשעות הערב. ביום שלישי הסערה תישאר עדיין בארצנו, כשגשמים מלווים בסופות רעמים ירדו מהצפון ועד לנגב - שלג ירד בהרי הצפון, המרכז ואף ייתכן שיגיע עד להר הנגב.
את סיכום חדשות השבת ערך מקסים לנגו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.