רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 במאי 2015

מדהים: מה אמר הרבי מחב"ד בי' סיוון תש"נ על בעלי המחלוקת הליטאית "הם עצמם יפסקו את דינם מה מגיע להם על המחלוקת שיצרו

מאת חב"דניק

רוח הקודש גלויה שרתה בבית מדרשו של האדמו"ר מליובאוויטש, והמעניין הוא ההתייחסות הדרמטית והפעם היחידה בה דיבר האדמו"ר מחב"ד באופן גלוי ופתוח על בעלי המחלוקת מבני ברק וניבא את עונשם של מפיצי הרעל והמחלוקת כשבראשם עמד  נתי גרוסמן.
בי' סיון תש"נ, 22 שנה בדיוק לפני שנזרק נתי גרוסמן מיתד נאמן על ידי  הרב שטיינמן והרב חיים קנייבסקי, ניבא הרבי מליובאוויטש את סופם של בעלי המחלוקת שהפיצו שנאה וזרעו הרס נורא.  היה זה כאשר הגיע לאדמו"ר מליובאוויטש הרב צבי כהנא (גרושקא) ראש ישיבת בית מאיר ביום ראשון בחלוקת הדולרים המפורסמת של יום ראשון והעלה את טענותיהם של בעלי המחלוקת מבני ברק.
 
הרבי מחב"ד דיבר איתו בשיחה נוקבת על בעלי המחלוקת מבני ברק אותם כינה שלוחי הס"מ שכל מטרתם לעכב את ביאת משיח, כיצד לאחר מאה שנים של אחדות בין כל החוגים והעדות הביאו למחלוקת שמעכבת את ביאת המשיח. ובין השאר אמר לרב צבי כהנא  "אני עסוק בברכות, הם עסוקים בהיפך הברכות מה יש לך איתם ומה אתה מתעסק עימם כל המתאבק עם מנוול מתנוול כמותם".
בהמשך הרבי מחב"ד דיבר גם על עונשם של אותם בעלי המחלוקת ואמר לרב צבי כהנא משפט שהיה נשמע מופרך אבל 22 שנה אחרי בי' סיוון תשע"ב המילים המצמררות הללו קבלו משמעות היסטורית  "הם עצמם יפסקו את דינם מה מגיע להם על עבודתם".
 
כשהגר"ח קנייבסקי  פסק על אותם בעלי מחלוקת שהציתו ברחוב החרדי את אש השנאה ופילגו כל מקום שרק יכלו,  שדינם כחייבי סקילה, יינם יין נסך, עדי הקידושין שלהם פסולין ואין להתחתן איתם ויש להעיף אותם מכל המוסדות ואסור להלוות להם כסף ויש לגרש את כל החזנים של ימים נוראים המשתייכים לכת של נתי גרוסמן ודינם כבהמות ועל ראש הכת שלהם ר' שמואל אוירבך הוסיף הגר"ח קנייבסקי שהוא זקן ממרא עם כל הדינים המבוארים בשולחן ערוך, ודבריו הנוראים של הרב שטיינמן על נתי גרוסמן ימ"ש,  וכולם כאחד הוקיעו את בעלי המחלוקת, התקיימה נבואתו של אותו צדיק האדמו"ר מחב"ד, שהם עצמם יפסקו את דינם של בעלי המחלוקת ובראשם נתי גרוסמן שר"י הוא וזרעו עד עולם.
מה יש יותר מתאים מכך שבי' סיון חוגגים בעולם התורה את עונשם של עדת קורח ליצנים ופורקי עול כשבראשם נתי גרוסמן ור' שמואל אוירבך, שכל מטרתם היה מלחמה ומחלוקת והרס וחורבן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.