רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 במאי 2015

זיידה והולצמן בדרך להתעשר: פתחו עסק משותף לגיוס תרומות


מאת תושבי ביתר

מה עושים שנוררים-לא יוצלחים שבא להם לפתע לעשות קופה גדולה? מקימים "מיזם חסד רפואי" ומתחילים לגייס תרומות...
זה בדיוק מה שקורה בימים אלו עם צמד השלמזלים מביתר, אורי הולצמן וחברו המטורלל לסיעת האופוזיציה מנחם זיידה. הולצמן (המכונה בביתר "אורי ז'נבה" ע"ש מקום מושבו הקבוע בחו"ל), מסתובב כבר שנים ברחבי העולם ואוסף תרומות - לאף אחד אין מושג עבור מי. כעת - חברו לסיעה מנחם זיידה שנזרק מתפקידו כעוזר לפינדרוס, ולא מצליח להתפרנס מעבודתו כ"מכער" בביטוח הלאומי (ככה זה שקמים ב-12, ומשרדי הביטוח הלאומי כבר נסגרים בשעה הזו), החליט לחבור אליו למיזם "שנור" משותף גדול, שיניב לצמד הרעים דיבידנדים נאים.
אחרי חיפוש ארוך, שלל רעיונות שעלו וירדו - חלקם הזויים לחלוטין, נמצא לבסוף הרעיון הדרוש: הקמת עמותה עבור מרכז רפואי כביכול לתושבי ביתר. ליבו של כל יהודי רוטט למשמע המושג עזרה רפואית, ומה צריך יותר מזה, כדי לגרוף רווחים נאים על חשבונם של יהודים תמימים.
כדי לא להשאיר עקבות בעייתיים, נשלח למשימה מקורבו לדבר עבירה של זיידה, הלא הוא דוד גוטליב, מי שנעצר כזכור כאשר היכה את מ"מ רה"ע ביתר הרב יצחק רביץ, והוא שחתום על הקמת העמותה החדשה הנושאת את השם "מוקד רפואי ביתר".
יש אמנם בעיה קטנה, שהרי בביתר נפתחו בשנה האחרונה בהשתדלות רה"ע רובינשטיין מוקדים רפואיים לשבתות וחגים מטעם קופות החולים מאוחדת ולאומית, ובנוסף יש דיווחים על מגעים מתקדמים בין העירייה לבי"ח גדול על הקמה משותפת של חדר מיון קדמי מתקדם בעיר, אבל פרטים קטנים כאלו – לא ישבשו לצמד את התכנית הגדולה על המיליונים שבדרך. הכסף הגדול, יש להניח, ייאסף בחו"ל אצל גבירים תמימים, שאין להם כלל מושג היכן נמצאת ביתר על המפה.
אגב, ראוי להזכיר, כי זיידה כבר ניסה בעבר להניח ידיו על המבנה העירוני המיועד לחדר מיון קדמי, וזאת באמצעות תביעת בעלות בשמו של רה"ע הקודם יצחק פינדרוס. התביעה ההזויה כמובן נדחתה על הסף, גם פינדרוס כבר זרק מאז את זיידה מתפקידו כעוזרו, אבל זיידה והולצמן החליטו, שזה לא מה שיפריע להם לגייס מיליונים לכיסם, כביכול לצרכים רפואיים.
הדבר היחיד הטוב שייצא מכך, אומרים בביתר, הוא שזיידה ייצא לחו"ל לאסוף כסף, וייתן קצת שקט ממנו לתושבי העיר. מצד שני, רוב הסיכויים שעם כל חובותיו ובעיותיו, קיים נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.