רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 במרץ 2014

מבזקים - מפה ומשם


ראש ממשלת מלזיה הכריז לפני כשעה על מציאתו של המטוס המלזי שנעלם לפני כשבוע והיה בגדר תעלומה, חלקי המטוס נמצאו בים ההודי וע"פ הדיוחים אין ניצולים.

'ווינט': קבינט הדיור אישר פה אחד את התוכנית למתן פטור ממע"מ לרוכשי דירה ראשונה.

האב השכול, שמעון גרוס, מספר כעת את סיפורו האישי ב'ירחי כלה', בפני מאות אנשי עסקים, רופאים ועורכי דין חרדיים בכירים.

פרובוקציה: חברת הכנסת תמר זנדברג ממרץ, הגיעה כעת להיכל התרבות בתל אביב למחות על ההפרדה בין הגברים לנשים באירוע ההוקרה למתנדבים החרדים של מדא.

החשיפות: הגרב"ד פוברסקי במשאו בפתיחת 'ירחי כלה' בחפץ חיים: לפיד הוא העמלק של הדור שנלחם בתורה, ואנו בטוחים שזה הסוף לפני ביאת המשיח.

לכל המבזקים לחץ כאן:


כיכר השבת - כך גרם הווטסאפ להעצמת המלחמה בין ליברמן וליצמן • הודעה שקרית עם דברים שיוחסו לליברמן הועברה ע"י "עיתונאים" ללשכת ליצמן וגררה תגובה חריפה • מקורבי ליברמן: השר כלל לא התראיין • לשכת ליצמן: התגובה בטלה.

בשעה זו מכונסים אלפיים וחמש מאות מתנדבי ארגוני ההצלה של מדא החרדיים והדתיים לערב הוקרה וגיבוש בת"א. מנכ"ל מד"א אלי בין אמר למתנדבי מדא החרדים: " מדברים כיום על שויון בנטל  .אני קורא להם לבוא לכאן ולראות אתכם זהו הנטל שאתם המתנדבים החרדים של מדא נושאים בו שנים . מי שמדבר על שויון בנטל צריך לבוא לכאן ." מנכל מדא הודה ליו"ר שס אריה דרעי ולח"כ יעקב ליצמן שעומדים לימין ארגון מדא כל השנה

ערוץ 7:ראש הממשלה נפגש אמש בביתו הפרטי במשך כשעתיים עם חברי נשיאות הליכוד, ביניהם יו"ר המטה החרדי בליכוד יעקב וידר.

האד' מויז'ניץ יצא אמש ליסודות למנוחה עד יום חמישי.

פרשת ההתעללות בתינוק החרדי במגהץ: פרקליטו של האב, עו"ד בני גריקו, בחשיפות: הוא מכחיש את המיוחס לו. הוא משת"פ בחקירות המשטרה והוא לא מעורב כלל בחשדות. כך גם האם. ייתכן והמקרה התרחש ע"י גורם שלישי

ח"כ אלעזר שטרן (התנועה), פנה לרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, בדרישה להשעות את רבה הספרדי של חיפה, הרב שלמה שלוש, מחברותו בועדת הבחינות של הרבנות הראשית לישראל.

לאחרונה החליט היועץ המשפטי לממשלה על הגשת כתב אישום נגד הרב שלוש בהתאם להמלצת פרקליטות מחוז חיפה ופרקליט המדינה, בכפוף לשימוע. החשדות נגד הרב נוגעים בעיקר למעשי שחיתות בכל הנוגע להענקת תעודות כשרות.

יו״ר לשכת פניות הציבור ינקי דרעי הגיע לצפת לפגישה עם סגן ראש העיר נהוראי לחיאני

שיף ב'קוקר': רה"מ נתניהו נפגש אמש עם יו"ר המטה החרדי בליכוד יעקב וידר, לשיחה בארבע עיניים במעונו בירושלים. בפגישה עלה נושא הממ''ח.

האב השכול, שמעון גרוס, מספר כעת את סיפורו האישי ב'ירחי כלה', בפני מאות אנשי עסקים, רופאים ועורכי דין חרדיים בכירים.

פרובוקציה: חברת הכנסת תמר זנדברג ממרץ, הגיעה כעת להיכל התרבות בתל אביב למחות על ההפרדה בין הגברים לנשים באירוע ההוקרה למתנדבים החרדים של מדא.

כל המועמדים לנשיאות מגיבים לחדשות2 על פרשיית שלום:ריבלין:אסור שדבר כזה יהיה חלק מהמירוץ, לא מעלה על דעתי שזה קשור. פואד:מקוה שיוכיח חפותו* מזל"ט לשלמה גולדשטיין עורך המהדורה המרכזית בקול ברמה להולדת הבן

אורי אריאל בקול חי:אני פועל עם החכי"ם החרדים להכניס את החרדים לתוכנית הדיור במהלך החקיקה בכנסת.מקווה שהיועמ"ש ויינשטיין יסייע בעניין

סרוגים: סקר "מדגם", 76% מבני הנוער מתכוונים להתגייס לצה"ל, מתוכם רק 13% חרדים.

אם הבחירות היו נערכות היום, היו 18% מהם מצביעים עבור "הליכוד" בראשות בנימין נתניהו, ועוד 18% למפלגת "הבית היהודי" עם היו"ר נפתלי בנט.

'בחדרי': המירוץ לרבנות ירושלים: יהדוה"ת נגד ניר ברקת. ראש לשכת ברקת, שלחה מכתב וביקשה לבחור נציגים מכל סיעה עבור הגוף הבוחר. ביהדות התורה טענו כי מדובר בשיבוש סדר הדברים הנכון.

יו"ר שס הרב אריה דרעי בערב הוקרה של מד"א: אני רוצה לברך אותך על שהסכלת לתת למתנדבים החרדים את מה שהם צריכים ולשמור על קלה כבחמורה בכל הענינים של החרדים. בימים אלו מי שרוצה לשלב את החרדים בכל מקום עבודה שיבוא לכאן וילמד מהמתנדבים החרדים.  דרעי מתח ביקורת על ח"כ ממרץ זנברג שהגיע כדי לעורר פרובוקציה על ההפרדה במקום. מי שיכול לשכב על הגדר בשביל האסירים הפלס' שלא יבוא לכאן וימתח ביקורת על המינימום שהמתנדבים החרדים מבקשים.

עיריית תל אביב-יפו אישרה פתיחה מוגבלת של מרכולים בשבתות וחגים. ראש העיר חולדאי: "אסור להפוך את הנושא למלחמת דת" ואילו חבר המועצה החרדי נפתלי לוברט הצהיר: "זהו יום שחור".

מסתמן: מחר בבית הגראי"ל ימונה רבי יעקב קארפ מישיבת חדרה קרי"ס לראש ישיבה בישיבת פורשי חדרה שהוקמה באשדוד

אלי בין מציע לדרעי לשבת. הוא עונה כבר ישבתי שנתיים

אריה דרעי נכנס בתמר זנדברג, ״חבל שבימים אלו של דיבורים לשוויון בנטל באה ח"כ ומוחה על ההפרדה היא מחפשת כותרות ולא רוצה לשלבם בחברה.
היא עומדת על זכויות הפלסטינים במקום לקדם את השתלבות החרדים.״

בשורה משמחת!
היום היה הכנס הראשון והמוצלח של נציגי שס שמאסו בהנהגת הדיקטטור מר  דרעי.
כרגע הכל חסוי וסודי, אתם לא מבינים כמה אימה מטיל בוגר מעשיהו.
בקרוב נרחיב יותר.

ניצחון חלקי לעיריית בני ברק בפרשת הגנרטורים. עו"ד יונגר בחשיפות: על העירייה לפנות את הגנרטורים תוך 4 חודשים, אך מאגר המים לא יפונה. כמו"כ ביה"מ ביטל את הקנסות שהוטלו על העירייה.

סאגת הגנרטורים בב"ב הגיע לסיומה! עו"ד אור מור שייצג את התושבים בראיון: לפי החלטת ביה"מ תוך 4 חודשים עי׳ ב"ב חייבת לפנות את הגנרטורים מהשטח. אם הגר"ח היה מגיע לדיון, השופטים לא היו יכולים לשמוע אותו משום שמדובר בהליך משפטי מתקדם. טננבוים, דובר עי' ב"ב: העותרים נגד גדו"י. ביה"ש ביטל קנסות לעי' בסך של מאות אלפי ש"ח

12 בחשיפות: גירא: הטלטלה בישיבת חדרה מגיע לישיבה בקריית ספר. הישיבה כמרקחה! האם רה"י הרב קארפ עוזב לאחר קרע עם הרב נוביק? הרקע: תמיכה באסירים העריקים.

ובישיבת חברון לחץ על הרב חברוני שישוב לתקצב את  -הישיבה.

חשיפה! המאבק החרדי הבא: נגד קמפיין בנט לעידוד אברכים ליציאה לעבודה. חודשיים לאחר האסון, שמעון גרוס במונולוג מצמרר חוזר לרגעים הקשים: "שעות לאחר קבורת הבנות, מצבו של הבן הגדול היה כמו קרש  -זעקנו קריאת שמע של יום כיפור ע"י מיטתו. המנתח בירר האם יש חלקת קבר נוספת ע"י הבנות, אבל לאחר ימים החל המהפך שהוגדר כנס רפואי".

בית שמש: במהלך חתונה אמש בוצעה החייאה מוצלחת על אם החתן שהתמוטטה ואיבדה את הכרתה. מתגוררים בביתר.

'בחדרי': סרבן הגט ישראל מאיר קיין מלוס אנג'לס, התחתן שבוע שעבר בשנית לאחר שטען שיש בידו היתר מאה רבנים. רבנים ובני משפחת העגונה הפגינו נגד חתונתו.

'ידיעות': השר סילבן שלום צפוי להיחקר עוד השבוע. 'ערוץ 2': המשטרה בודקת עוד 2 מקרים נגד השר שלום.

 ורטר בהארץ:אם בעקבות חוק הגיוס היה נראה ששלום המועמד המוביל לנשיאות,הרי שאתמול הוא כבר נראה כסוס שנשר מן המסלול הרחק מקו המטרה

ישי כהן ב'כיכר': זעזוע ב'שערי צדק' - רופא מרדים תקף לפנות בוקר אשה חרדית לפני הלידה. בית החולים: הרופא הושעה.

ידיעות אחרונות מדווח: אב הבית בביתו של רה"מ נתניהו נמצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף, כזכור אב הבית האשים את משפחת רה"מ בהתנשאות והתעללות בו.

הארץ:זינוק של 41% בשיעור החרדים הלומדים באקדמיה בשבע השנים האחרונות.

אינדיקס ישראל: נחשף עסק להשכרת רכבים בצפון המשתייכת לארגוני פשע, 32 רכבים בשווי 2.2 מיליון ש״ח הוחרמו

הנייעס החרדי: בשעות האחרונות הגיע מרן ראש הישיבה לישיבת גאון יעקב שם נשא דברי חיזוק ואמר שכל הגזירות מגיעות בגלל שחושבים שהכל טוב ואז מגיע צרות. צריך להתחזק כמה שיותר בלימוד התורה וזה יגמור את הרשעים.

 הנייעס החרדי: השיא? חקלאי עין יהב גידלו דלעות ענק בגודל של למעלה ממטר ומשקלן מגיע עד 40 ק"ג בשווי של למעלה מ100 ש"ח.

חבר מועצת  ירושלים נחמניאל סבן בראיון סוער על ישיבת מועצת העיר אתמול: ׳לא יכול להיות שתהיה אפליה בין צעיר לצעיר, אם נותנים הטבות לסטודנטים שלומדים בירושלים שייתנו הטבות לבחורי ישיבה. אתמול במועצת העיר הצבענו נגד ההטבה המפלה. נוצר מצב בעייריה שיש קואליציה גמישה׳. לסיום מוסיף:׳אנחנו נלחם בכל דרך אפשרית למנוע הישנות של מקרים כאלו בעתיד, כל האופציות על השולחן׳.

יו"ר תנועת ׳אם תרצו׳ אלון שוורצר לנייעס החרדי: ״הצעדה שתערך מחר היא שיתוף פעולה של כמה וכמה ארגונים שחברנו יחד להביע מחאה נגד שחרור המחבלים, אני קורא גם לציבור החרדי לבוא ולהביע מחאה נמרצת נגד שחרור המחבלים״ ומוסיף: ׳חברי כנסת ופוליטיקאים יקחו חלק בעצרת׳.

הרב שלמה אבינר לנייעס החרדי: ׳דעת ההלכה היא נגד חוק הגיור באופן נחרץ! החוק הזה יכול להביא לפירוד בעם עד כדי שנתחיל לכתוב ספרי יוחסין. בשביל גיור יש את הרבנות הראשית והיא הבלעדית לקבוע מי יתגייר ואיך יתגייר׳. בעניין חוק הגיוס: ׳בשביל לגייס את החרדים צריך לעשות זאת בהדברות ובנועם עם הרבנים והעסקנים ולא בכפייה׳

מת קפה בועדת הכספים על ההתנחלויות. גפני: העבירו 28 מיליון שקל ל'בית אל' והכסף עבר למוסד אחד.

הנייעס החרדי: משום מה בשבועיים האחרונים דאגו חיים לנג ויונתן לפקוביץ להפיץ את השמועה כי עזבו את הוועדה אף על פי שהם עדיין עובדים שם במלא המרץ ממה הם חוששים?  הפרטים המלאים בתחקיר של הנייעס החרדי החל ממחר במשדר חצות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.