רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 במרץ 2014

הלילה בחצות במרכז החדשות

חשיפה: הרב פינזל מנהל ת"ת "חכמת שלמה בירושלים תוקף במכתב נדיר את עיתונו של נתי גרוסמן: "עסקני ולבלרי העיתון שאיני רוצה להזכיר את שמו הם אנרכיסטים בעלי מידות רעות, חסרי אחריות שכבודו של הרב אוירבך מעניין אותם כקליפת השום"! עם כל פרטי החשיפה שלוימי אייכלר.
ההקלטה של הרב ארנברג משיחה לקראת סוף הזמן בישיבתו זועק: "אם יש מי שחושב שאנחנו מבזים את גדולי ישראל אנחנו חולקים עליו ומי שלא מתאים לו", זועק הרב ארנברג, "האמת של המקום שילך מפה"!

שלוימי אייכלר חושף: מקורב לרשת הכוללים "עטרת שלמה" הודף את השמועות וקובע: הכוללים עוברים רענון והתחדשות! אין לזה כל מטרה פוליטית, שמועות מעין אלו מופצות ע"י שונאי התורה!
ויוסי הכט היישר עם הפרטים הראשוניים מהדיון שמתקיים ברגעים אלו בבית הדין של מרן פוסק הדור בהשתתפות גדולי הדיינים לקראת שיווק הסמארטפונים הכשרים, איך להבטיח שהמכשירים יוותרו רק בידי אנשי עסקים והזקוקים לכך לעבודה. ומביא את  כל הפרטים על התפרקות ישיבת אמרי צבי במודיעין עלית.

והצלם אלימלך גרסטלר הישר מהסערה שמתחוללת בעיר צפת "מדובר בברכה שלמרות ההבטחות עדיין פתוחה בשבת" ומוסיף "רבני צפת קוראים לכל המטיילים להימנע להגיע לברכה של צפת" 

ומחר בחצות: ההקלטה נחשפת! כך בכיר בנצח ממליץ תורם להלבין כסף דרך אחת מעמותות הקש של נצח-הפלס בניגוד לחוק!
--
קו המידע של מרכז החדשות
050-6000-301

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.