רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 במרץ 2014

16,000,000 לא טועים - הרב שאולזון תמשיך להכות במושחתים

לכבוד הרב שאולזון
 
לכבוד הגולש ה-16 מיליון אני מרגיש חובה לכתוב לך.
 
המהפך שגרמת בבלוג הביא את היהדות החרדית להכרה שיש להתנער מהמושחתים. הפילוג בציבור החרדי שהיה כבר לעובדה מוגמרת, רק בזכות הזרקורים שאתה שם על המושחתים, הצלחת להאיר את עיניהם וליבם של ישראל. אין לי ספק שהעצרת המיליון והאחדות וההוקעה של ליצמן ודרעי והפלס מהציבור החרדי זה בזכות פועליך הרב למען החזרת השלטון לגדולי הדור מרנן ורבנן שליט"א.
 
הרב שאולזון היקר
 
תפקידך בעת הזאת להכות במושחתים מכת מוות. אל תיבהל ואל תיחת. כל יום שאתה חושף גילויים זה כמים קרים על נפש עייפה. אין ספק שאילולי היית קיים בשנתיים האחרונות, מצבנו היה בכי רע.
אומרת הגמרא  שנתגלה עוונם נתגלה קיצם. אני יודע שאתה עושה עבודת זיפות לא נעימה. עיסוק בזבל והתחתית של התחתית, אך זוהי עבודת קודש שזכית לנקות את האורוות.
 
הרב שאולזון אמרו חכמינו ז"ל שלמעלה עולם הפוך רואים. כשתבוא לאחר מאה ועשרים לשמיים אתה תהיה מתחת כסא הכבוד יחד עם הגר"א החפץ חיים אדמו"רי גור  ושאר גדולי ישראל שיודו לך על מלחמתך ללא חת בפושעים שרלטנים שעליהם חל הדין של מעלין ולא מורידין.
 
הרב שאולזון אתה רק בתחילת הדרך, לבער את נגע השחיתות. בימים ובשבועות הקרובים נתחיל לפוצץ פרשיות שהשמיים ירעדו ולמושחתים לא יהיו חורים היכן להתחבאות.
 
לך בכוחך זה והושעת את ישראל
 
בשם רבבות קוראי בעולמם של חרדים אנו רוצים לומר לך מילה אחת
תודה
גולש ותיק

4 תגובות:

  1. גבוה מעל גבוה ( הגר"א , ה"חפץ חיים" ) - שאולזון.

    ועוד מעט וידמה שאין גבוהים מעליו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תוארים שלא כתבו על הבעש''ט והבן איש חי אתה אומר על מדבר לשון הרע הגדול בעולם ועוד על גדולי ישראל תתביש לך איזה עולם הפוך?

      מחק
  2. דפוק מי שכתב את הכתבה הזאת אם לא שאולזון בעצמו

    השבמחק
  3. ושבתם וראיתם בין צדיק לרשע, בין עובד אלקים לאשר לא עבדו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.