רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 במרץ 2014

הענדל מבקש להתעשר על חשבוננו

מאת משיחיסט

התרחיש שקרה ב-770 זה סיפור ישן, עכשיו זה רק התפוצץ

תקופה ארוכה שאנחנו (בחורים שלומדים ב-770) מנסים בדרכים יפות ומקובלות לנסות להגיע להסכם עם אותם חצופים שהשתלטו על המקווה ב-749, (כרגע הם השתלטו כך שזה המצב) 
העניין הוא שהורינו משלמים ביוקר מספיק על הלימודים שלנו כאן ב-770 ועוד אני לא מדבר על ההוצאות המזדמנות (כגון אוכל שאין תמיד בחדר האוכל, בגדים וכו) שאנחנו משלמים מכספנו הדל שבקושי יש לנו, ועכשיו רוצים שנשלם על המקווה השייך לישיבה המרכזית בזמן שהמקווה יכול להתנהל בכבוד בזמן שתושביה של קראון הייטס משלמים ע״כ. אז למה שאנחנו הבחורים נשלם? הרי המקווה שייך  לישיבה, השתלטת על זה?! אז לפחות בחורים תתן מקווה חינם!
אותו איש שבוחש בקדירה הוא אותו האיש שמסר את אותו בחור למשטרה ושמו מנדי הנדל,
אותו הנדל מחזיק חשבונות בנקים מנופחים עם מיליוני שקלים שהוציא משולם בער דרייזין, לא יאומן איך דרייזין בחוכמתו עדיין לא הצליח לקלוט איך הנדל מסובב אותו על האצבע ומצליח לשדוד עשרות מיליוני שקלים שכביכול הוא מחלק אותם לבחורים תמימים שאין להם כסף, או שנותן בתשרי אכסניה לאברכים, אותו הנדל לר פראייר כלל, הוא לוקח כסף מאותם אברכים שמגיעים להתארח (אין אצלו חינם)ומשונרר עוד אנשים שכנראה לא מודעים שיש לו מספיק כסף, העיקר שכל הכסף כביכול הולך לבחורים תמימים ומסכנים, אותו הנדל מעסיק אותנו בתשרי כמו עבדים בחינם(השנה האחרונה היתה שנה האחרונה בא עבדתי, עד לימים אלה חשבתי שזה חסד) כדי שנשחוט עופות(אני מעדיף לא לדבר על כשרות השחיטה) שנקלף ירקות שנבשל עופות, והיום מתברר לי שלדרייזין הוא מוכר תותים שכביכול הוא משלם לבחורים מאות דולרים כדי שהם יכינו בתשרי את האוכל,(אתם יכולים לשאול 90% מהבחורים אם הם קיבלו משכורת, או שהם התנדבו, התשובה תהיה התנדבות!) ולדרייזין הוא מספר סיפורים שהוא משלם הרבה כסף לבחורים, ואת כל הכסף הזה הוא מעביר ישירות לחשבונות בנקים שאנחנו לא יודעים וכנראה לא נדע,  

ואני מעדיף לעצור את הסיפורים כאן, כי אני בכ״ז עדיין נמנה על אותם בחורים שנקראים משיחיסטים, גם אני ועשרות מחבריי עד לאחרונה החזקנו מאותו הנדל, אבל כעת אני כבר מרגיש שזהו, נגמר!
ואם אני ימשיך אם הסיפורים אז הוא גם יוכל לשבת בכלא, ואני עדיין לא מוסר,בשונה ממנו.

אני כתבתי את זה רק בשביל מנדי הנדל שיראה מה הוא גרם לעצמו ואולי הוא יתחיל לחזור למצב שבו השקט והשלום שרר.
ושנזכה להתגלות כ״ק אדמו״ר שליט״א.

5 תגובות:

  1. חחחח. מתעשר? הבן אדם חי בפשטות אפשר לומר בעניות

    השבמחק
  2. אתה צודק לך תשאל את הבעלת ביית אם הוא משלם ומאיפה הוא השקיע בבית מהירושה של סבתא שלו ובכלל אתה באיזה רשות הואו ניכס לעצמו את הקומה העיליונה במלון הכנסה מן האורחים, נכון שתי הפרנקלך שהוא הביא על עצמו סוחטים אותו אבל הוא אותו סחטן ופשוט גנב של רכשו הציבורי,
    אים הוא כ"כ מוכשר ניראה אותו במגזר הפרטי,
    דרך אגב הוא קמצן חולני ,
    רוצה עוד פרטים הנדל מסדר לכל מיני בחורים תלושי מזון ממהמשלה והם באים לחניות ומבקשים מאנשים שיפרטו להם בקיש בשביל לתת לו את האחוזים
    רוצה עוד ,,,לקניות הוא קונה רק עם תלושי מזון הרי הוא לא עובד,
    רוצה עוד, במשפט השומרים שהוא עמד אחרי זה, ניסה לסחוט מהמשפחות שלשים אלף דולר עבור כל נאשם לחוד תעשה חשבון, ויש לי את בהקלטה
    אם אתה מגן עליו אז נלך עד הסוף איך הוא בדיוק השתלט על 749 ובנה מקוה ירושה מהדודה,
    לעצם הענין ידידי היקר תחשוב טוב ואל תמהר לכתוב שהאדם חי בפשטות הוא חי בפשע והכל מאורגן ממש כמו מאפיה,
    ההמשך יהיה לפי הדו שיח שאתה תענה לי,
    צבי,,,,

    השבמחק
  3. הכותב הוא משיחיסט, כלומר גוי גמור (כת הגויים המכונה חב"ד). לא נלמד תורה מגויים גמורים.

    השבמחק
  4. מטומטם מה אתה כותב כאן דברים שגם אתה לא מאמין בהם! ועשר דולר לחודש! עבור מקווה מחומם ונקי פלוס מגבת זה גרושים ממש! תראה כמה עולה בארץ מקווה מתחיל בחמישים דולר ואלו המסובסדים. ואתה עוד בניו יורק
    בקיצור זה שאתה בחור ב749. ומהבימה לא תמיד אומר שאתה צודק וצריך להשתמש באלימות... בטח בשכל תוכל להשתמש וכל שכל ישר יבין זאת

    ואין ספק וספק ספייקא שכאן זו לא הבמה ולכן השתמשתי בתואר מטומטמם אחרת אין לי שום דרך להבין מה אתה כותב כאן
    משיחיסט כואב...
    במיוחד שמבזים חסיד בזמן תפילתו של האדמו''ר שליט"א ואני מקווה שאתה מספיק מבוגר לזכור מה הרבי אמר על אלימות מכל סוג שהיא. גם מילולית ועאכו''כ וכו

    השבמחק
  5. זה מזכיר את המלחמה של הליטאים. הקדוש ברוך הוא מסכסך מצרים במצרים. שנזכה להיפטר מהטרוריסט הנדל וקל וחומר שמהטרוריסטים שתקפו אותו. צריך להכניס גדודי מארינס שיעצרו את כולם. הם מביישים את חב"ד. את הרבי מלובביץ. גם אני סובר שהרבי חי וקיים אבל אלה מלבישים את האלימות שלהם באידיאולוגיה של כביכול בעד הרבי.
    בושה אמם. ערב רב שמבייש את כלל חסידי חב"ד ומרחיק את הגאולה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.