רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 בינואר 2014

מכות בבית הכנסת של סאטמאר בלונדון

מאת עדה'ניק

הרוחות בלונדון מסרבות להירגע, לאחר הפשע הנתעב שהתרחש ביום ראשון בתקיפת כ"ק אדמו"ר מדושינסקיא שליט"א על ידי הזקן ממרא ישראל מאיר וויינטרויב והנער חיים מנחם רוסט, שנשלחו על ידי אשר גראד יו"ר אתרא קדישא בלונדון כדי לבזות האדמו"ר מדושינסקיא על שאינו נכנע לתכתיבים והשגעונות של ארגון הטירור אתרא קדישא.
כזכור הוציאה אתמול הנהלת הקהילה של הזאלונים בלונדון מודעה בה הם מנסים להתנער מן החטאים בנפשותם, למרות שהתברר שפושעים אלו הינם קבועים אצל הזאלונים.
אבל כנראה שגם זה היה יותר מדאי עבור הבריונים של שמידל.
היום בשעות הבוקר והצהרים התרחשה מהומה רבתית בתוך בית הכנסת של הזאלונים בלונדון, בין הזאלונים שעדיין תומכים בפשעים של דוד שמידל לבין אלו שקצת שכל קיים עדיין בקדקדם ומבינים ששמידל הוביל אותם אלי פחת, ואין כוונתו להצלת קברים אלא לגרוף הון לכיסו ולכיסו של שותפו לפשע חיזקי קלמנוביץ.
תוך כדי הויכוח הלוהט שהגיע גם לכדי מכות רח"ל, התפרץ אחד מחמומי המוח של הזאלונים מאתרא קדישא ורץ לעבר לוח המודעות בו תלתה המודעה האמורה, ובזעמו כי רב שבר את הזכוכית והתיז על המודעה מכוס הקפה שבידו.
אנו מדווחים כי ראשי הזאלונים עומדים חסרי עצות למול המצב שנוצר, שלאחר שהם גידלו וטיפחו את הפתן דוד שמידל, הגולם קם על יוצרו ומסב להם נזקים לאין ערך, ובפרט אינם יודעים לשית עצות בנפשם לנוכח הביקור המתוכנן של האדמו"ר ר' אהרן טייטלבוים בארץ ישראל, שלנוכח המאורעות האחרונות יזכה לכבוד מלכים מכל הקהילות בירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.