רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 בינואר 2014

דעה: יש להכניס את ר' שמואל אויערבך למועצת בחוץ הוא מהווה סכנה ליהדות החרדית

מאת אחד הרבנים

ישנו פתגם עממי עתיק אם אתה לא יכול להיות נגדו תהיה איתו. אני חושב שהדברים אמורים גם לגבי ר' שמואל אוירבך. אין לי ספק שכל המאורעות בשנה וחצי האחרונות שמביא להרס כל היהדות החרדית, זה בגלל שר' שמואל אוירבך מרגיש, בצדק או שלא בצדק, שדחפו אותו לפינה, ולכן הוא מתנהג כמו אדם שלחצו אותו לקיר ואין לו יותר מה להפסיד, וזה הסיבה שאנו רואים את כל האלימות וההתנהגות הברברית של אנשיו. אני חושב שבמצב הלא פשוט הזה, צריך לעשות הכל להכניס את ר' שמואל למועצת ולתת לו את התחושה שכדאי לו לחכות, כי האלטרנטיבה תהיה הרבה יותר גרועה. עדיף שר' שמואל יהיה תחת קונטרול ולא ירגיש מבודד כפי שהוא כיום. אין לי שום אינטרס לשני הצדדים אלא כל ענייני ומגמתי להצלת עולם התורה, ואני כותב את הדברים בצורה ניטראלית.

תגובה 1:

  1. א.הרי בישיבת מועצת הראשונה הזמינו אותו והוא, במחאה על כבוד תורתו שלא הכניסו את אנשיו לא הגיע ב.נתאר לעצמנו ישיבת מועצת שהוא יושב בה בה מרן הרב שטינמן ומביע את דעתו בענין כל שהוא וכולם יסכימו איתו, והוא גם יסכים?אז איך יכירו אותו, הוא יגיד הפוך גם אם אתמול הוא אמר אחרת ג.אני לא יודע אם הוא יכול להזיק יותר ממה שכבר הזיק

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.