רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 בנובמבר 2013

הטרור בגור צותתו לגבירים ביוון מי מעביר מידע או תמונות לבלוג "בעולמם של חרדים"

מאת גערער

יש שלשה גבירים שמסובכים כעת חזק משום שיונתן בורנשטיין גילה שהם מעבירים מידע החוצה ושולחים תמונות וכדו' בימי הועידה של "איחוד מוסדות גור" ביוון מלפני שבועיים.

מורינו ר' שלמה צבי שלא הופיע בועידה למרות רצונו העז, מנסה עתה להיכנס לתמונה בכוח וצועק בקול גדול שצריך להילחם בגבירים הללו, והאיחוד לא צריך את הכסף של מי שמוציא מידע ותמונות החוצה.

ובנקודה הזו נתגלעה מלחמה גדולה בין האחים, כאשר כולם נגד כולם, ובין השאר מעורבים בה שלוימה צבי, דוד, נחמיה, וגב' שור הבת של הרבי אשת ר' חיים יהושע.

אגב, זה לא סוד שאחד הנושאים המדוברים ביותר בימי הועידה היה הבלוג של שאולזון, היו ששבחוהו והיו שדרשו לגנאי, כך או כך הפך הבלוג לשופר המרכזי של הציבור החרדי ולגורם המכתיב את סדר היום הציבורי.

3 תגובות:

  1. תברר טוב, ותופתע לדעת שאין בגור יותר משלושה גבירים שאוחזים עם ההנהגה הנוחכית.

    כל השאר מתעבים את הטרור והחיסולים והחשבונאות שמתנהלת בצורה אפלה ומושחתת,

    ובפרט נגד כל מי שמעיז לכבד בכל צורה שהיא את בניו של הפני מנחם זי"ע.

    השבמחק
  2. הגביר בתמונה הוא : בני בייטל מברוקלין - אשדוד שגרף הון מעסקי נדל״ן תוך כדי התעלמות ונטישת שותפו העסקית של אחיו שמחה בייטל מישראל...

    השבמחק
  3. הייתי בפגישה ביוון מהיום הראשון עד היום האחרון. לא הזכירו אותך שם כלל, שאולזון, לא ישירות, לא בעקיפין, לא בסוד ולא ברמז. דיברו שם על עולם ומלואו אבל הפינה המלוכלכת שלך פה לא זכתה שיזכירו אותה... אל תיתן לשגעון הגדלות להוריד אותך מהפסים...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.