שלום
וברכה כבוד הרב חיים שאולזון השם ישמרך ויצילך אתה ברוך ושמך ברוך יהי שם השם
מבורך מעתה ועד עולם.
ראשית בכמה מילים אני צריך לשבחך על
מעשי ידך ופועלך ,אין כמוך בעולם ,
השבוע
ביום ג' ב' כסליו עברתי על גופי ובשרי חוויה כאובה ומחרידה, פדו אותי
בערבות של 100000 אלף שקל מבית מעצר שקמה באשקלון לאחר שהייה בכלא מיום חמישי שבוע
שעבר סך הכל על כך שלא התייצבתי לדיון בבית הדין הרבני באשדוד מסיבה שערב לפני כן,
בני בכורי התארס בשעה טובה ומוצלחת
ויותר
נכון משום שעורך דיני מסר לי מסר דרך מיל שהדיון לא חיוני שאני יכול להחליט אם
ללכת או לא פשוט הטעיה, בשעה 10.30 בבוקר ביום חמישי שבוע שעבר הופתעתי
בליווי של שני שוטרים העורבים לי כדי להבטיח את התייצבותי בבית הדין לדיון מתן גט
במשך כל השנים שמהלכי הדיונים התקיימו לא חיסרתי אף דיון או זימון, שני השוטרים לא
עזבו אותי עד לסיום הדיון שסירבתי לגרש את אשתי . בקצרה הגולל מעט מהיסטורית חיי
שישה ילדים לנו 5 בנים ובת קטנה לפני כעשור חלה תפנית בראשה של אשתי והחלה לנטות
לעבר הלו נודע , חברות ויועצים העלו אותה על עץ גבוה שלא יכלה לסגת ממנו, יותר
ויותר ריחוק נוצר בינינו ומאז אנו פרודים במרוצת השנים ניתנו החלטות וסיכומים אשר
שניים מהדיינים פסקו שהיא אפשר לחייבי לגרשה על פי דין תורה, ודיין אחד אשר מאז
כניסתו להרכב השופטים נטה קבוע לצד אשתי פסק שמדין צדקה אני צריך לגרשה מאחר וחלפו
חמש שנים אזי אין סיכוי לשלום בית , אני טענתי ועד לרגע זה אני סובר שנעשה פשע
וניבלה בישראל, מראשית הסיפור אני מביע את דעתי ורצוני לשלום והדיינים לא טורחים
לעסות את המינימום שבמינימום למען שלא ייהרס ויתפרק בית בישראל תליתי תקווה שהשם
אלוקי ישראל יכול הכול ואצלו אין מושג של אין סיכוי, החלטות בית הדין שודרגו
להמלצות חיוב, ולאחר מכן לחיוב. אני סבור שהיה ויש ביכולת לתקן את אשר נוצר על אף
המשקעים הרבים והמרחקים העצומים אשר אנו אחר מהשני , אך למרבה הצער לא נעשה שום
פעולה כדי לתקן את העוול , וחלפו להם שניים אשר אני אשתי וששת ילדיי סובלים וחיים
חיי צער .
כאשר
נפדיתי בערבות הופעתי בבית הדין, וחייבו אותי לגרשה , אולצתי לבצע את מה
שנדרש ממני כדי שלא המצא את עצמי שוב בבית הסוהר, כאן אני חייב לשתף את כלל ישראל
בצעדים שננקטו . אני מסביר לדיין שאין ברצוני לגרשה אני אוהב אותה ורוצה בה ואיני
רוצה באחרת חוץ ממנה ומסביר את משמעות הדבר, אני מיודע שאם לא אציית לבית הדין אני
שוב חוזר באזיקים לכלא. אני אומר לדיין שאני את הגט לא יכול לתת מרצון .הדיין בשלו
מאיים אלי , ואני מאולץ לעשות את מה שהוא אומר לי אני מסרב להתיר את נדריי. ומסביר
שכל מה שאני עושה הוא שלא מרצון , ועם רצון הדיין שאומר התרת נדרים כמו תוכי שאין
ברצוני לבטל את מה שאני נדרתי אני העשה זאת באונס ,אני בתוך תוכי כיונתי את כל
הכוונות, והשחלתי מילים שיבטלו ולא יתקיימו דברי היוצאים מין הפה שאף מה שכן
אולצתי נאמרו מפחד המעצר לא יהיו שרירים וקיימים . לסיום הטקס המכוער הזה אמרתי
לאשתי שתדע שאהבתי איליה הייתה תהיה והיא גם עכשיו , על אף כל מה שחלף אלי . ואני
מודיע לדיין בכל גדול והיה חס ושלום עם יהיה מצב שבאמת הרצה לגרשה אז התייצב והעשה
זאת מרצוני .
אני
משתף את כלל ישראל בצערי ובצער המזבח שמוריד דמעות על כל בית בישראל שנחרב, ומודיע
בריש גלי שכל מה שעשיתי הוא היה שלא מרצון והתפללתי לפני ובשעת מעשה שכל מה שאני
עושה לא יהא חל כלל וכלל והצגת טקס הגט העברתי מאילוץ ופחד ההסגרה למאסר .
אני
מזועזע ונחרד מהדרך הקלוקלת אשר בו נוקטים בתי הדין הרבניים בישראל אשר בטוח מעקבת
את הגאולה וזורעת סבל ומכאוב ליצוריו של בורא העולם תקלות ואיסורי ממזרים אשר
יוצרו ח''ו על ראשי בתי הדין הרבני בישראל .
בצער
ובדמע אשמח לכבל נחמות, ברכות, שנזכה לראות בבנין בית מקדשינו ותפארתנו אמן כן יהי
רצון אמן ואמן
השאלה היא עקרונית. לא ניתן להחזיק מערכת יחסים בכוח
השבמחקמה זה לא לתת גט?! חוצפה
לאשתךנמאס ממך זוכתה ללכת בצורה מכובדת ,ולפי כל מה שקראנו
אתה נראה בן אדם שטלתן וקשה
ולך תחפש במה אחרת לניחומיים, כולנו שמחים שאישתך התפטרה ממך
שלכאורה מתיפייף על "חורבן הבית"
רק למרר את חייה וחיי ילדייך הייתה מטרתך, אז על תחשוב שמי ששכלו
בראשו, לא מבין מה קורה פה. אתה נבל ומנובל וטוב שהרבנים עמדו לצד אישתך.
מזל טוב !!!
בתי הדין באר. הם פושעים הגבר יכול למשוך גט בלי סוף והדיינים פוחדים לאלץ אותו בגט. די לצביעות. לעגן אשה זה הרבה יותר גרוע מלכפות גט. הגיע הזמן שהנשים החרדיות יתקוממו
השבמחקר' חיים
השבמחקכתבה זו מסייעת בידי סרבן גט, יהא מי שיהא, להתעלל קשות בגרושתו ובילדיו.
שכן ברור מעל כל ספק שאחרי מערכת שכזו שארכה מספר שנים, הם כבר לא יוכלו לחיות ביחד, אלא שכדי לסחוט ממנה עוד כמה גרושים או זמני שהות, הוא משכנע את כל העולם ואשתו שהגט לא היה גט.
אנא ממך תוריד את הכתבה.
לשלושת המגיבים שקדמו לי,
השבמחקבית הדין יחד עם האשה גורמים למושג הנקרא עיגון.
בהחלט חוששני לאותה אשה אולי היא אשת איש דאורייתא גם אחרי מתן הגט הזה.
חששי נובע מכך שאני מכיר את בתי הדין הרבניים.
אתה צודק עיין בפוסקים
מחקאשמח לדעת מי אתה ואיפוא אתה נמצא
השבמחקאביא לך טישו לנגב הדמעות תנין ולאחר מכן אתן לך שתי סטירות מצלצלות על שעגנת את אשתך.
העיקר היא קיבלה גט ממך והתפטרה ממך,
ובאמת... אתה אוהב אותה.... חחחחחחחחחח
פ.גפנר הסר את מסיכת התמימות מעליך והנני זוכר איך היית מתעלל בה אז סתום ולפחות תתחרט שאמללת אישה מסכנה מעל ל10 שנים. ולפני שאתה שולח כתבה תבדוק איות..... שגיאות בלע"ר כמו כל החיים שלך!!!
השבמחקאני לא תוקף את הבעל כפי שאיני בעד האישה,אך אם רוצה הגרוש שניבדוק את הנעשה בענינו שיואיל להציג פרוטוקולים מהדיונים,בלי להזדהות
השבמחקרשע, תקרא מה הרמבם כותב על מנוול כמוך.
השבמחקהגט שלך אינו גט מעושה והכפייה הצליחה, אפילו לרגע קטן, לשבור את יצר הרע שלך ולתת רגע לרצון האמיתי שלך לבצבץ.
לדעת הרמבם, את הגירושין ביצעת מרצונך החופשי, רק שהיו צריכים לשבל את היצר הרע שלך (וכנראה הוא כזה גדול שהיו צריכים לעבוד קשה)
כמובן שלאחר שירד הלחץ, היצר הרע שלך חזר לאיתנו - ומה שכתבת למעלה הוא רשעות שאין כדוגמתה - אבל למרבה המזל זה כבר מאוחר מדי : אשתך לשעבר הלכה לדרכה ואתה נשאר עםהיצר הרע שלך שמאיים לטרדך מן העולם.
אם היית אוהב את אשתך באמת היית מבין מה אתה לתקן כדי שהיא גם תאהב אותך, טמבל על מי אתה עובד.
השבמחקמי זה פ. גפנר?
השבמחקשבוע טוב לכל המגבים
השבמחקזה בטוח שלזכות יעמוד רק הדברים הטובים, כי לשם שמיים השכר הוא ממנו יתברך , חזק ואמץ ר' חיים הי''ו אל תירא ואל תיחת, אלו שמנצלים את פינתך לרוע ופגיעה,
יומם גם יגיע, אני רוצה רק להזכיר לכם דין וחשבון לפני מלך מלכי המלכים כל אחד עובר
הגט מאוס? או לא? על כך ב''ה ישנם דיינים ובתי דין הפוסקים על פי התורה הק'
מזל טוב.? או רע? מי שמח ? ומי מוריד דמעות ? הדברים ברורים
לגפנר ואשתו לבית דושינסקי יש הרבה מכירים הסבתות האימהות של האבות הבעל והאישה היו אחיות. מה שפורסם הוא טיפה מין הים ממה שחלף בעשור אך מה שבטוח שאלו שמגיבים בצורה מלוכלכת, בטוח שאינם מכרים אותו באמת מקרוב. הוא אדם חביב לב טוב ורחום, ולכן הוא לא נייעל מלחמות פעל לכל אורך השנים ביושר וטוב לב כדי לנסות לעזור לאשתו לרדת מהעץ שהעלו אותה אנשי דלא מעלי.
ציבור יראי השם צריכים לדעת מה זה משמעות רבנות. הרי בכשרות, המגזר החרדי מתנזר מהכשר הרבנות ללא פשרות, ממש כמטריפות, בל יראה ובל ימצא מבתי ישראל הקדושים, רובם ככולם נישאים בחצרות אדמורים ורבנים, משבירת צלחת עד לטכס החופה, את קניין הקידושין עורך מי שגדול בתורה ויראה מי שקדוש וטהור מי שבו דבקים ופוסעים בדרכיו. הייתכן כשמגיע לא עלינו למצב שצריכים להתגרש סומכים על הכשר זה טמא,
דיינים שהם פסולים מלשמש כדיינים, מסלפים את תורת משה.
כאשר על פי תורה אינם מצליחים להשיג את חפצם פועלים בדרכים מטונפים אשר מסוגלים לטעון טענות סרק שהאישה לא העלתה ולא טוענת , רק דיין מנובל המשוטט באינטרנט ומתעסק בלכלוך מטונף מסוגל לטעון שהגבר הכניס את עיבר מינו לפיה של האישה , לא פלא אשר שני דיינים הנוספים בדיון מסכמים את טענות הצדדים ופוסקים שעל פי תורה היא אפשר לחייב את הבעל לגרש את אשתו וחולקים עם אותו דיין יחיד אשר טענתו נשללת על ידם כי הכנסת איבר המין של הבעל לפיה של האישה לא יכולה להתבצע ללא הסכמתה של האישה, ויותר מזה האישה לא טענה מעולם טענה מלוכלכת שכזו .
הבעל כואב את מצבה של אשתו ומנסה בכל דרך להשיבה, לא כסף ולא כל עניין אחר עומד לנגד עיניו מלבד אשתו אהובתו וששת ילדיהם העוברים סבל בל ישוער
ברוך השם מי שמאמין בו יתברך אינו צריך ניחומים ובמות מבשר ודם, עיניו זוכות לראות את דרכיו ופעליו של בורא העולם איך כל אלו שיש להם חלק בפירוק בית בישראל וריחוק ילדים מאביהם שבשמיים, משלמים על כך, רק הוא יתברך בעל הנקמות, רק הוא יתברך יודע מחשבות, לא היה ולא יהיה מי שהצליח לברוח, או להסתתר ממנו. המקורבים למשפחות יוכלו להעיד על מה שהתרחש מאז תחילת הסיפור מקרים מצמררים שגובים חללים בגוף ונפש, וברור כשמש בצהרי היום שיש דין ויש דיין וכל מי שמתעסק בעניינים שבין אדם לחברו ובין איש לאשתו צריך לשקול כל מילה ופעולה שעושה או שנגרם אפילו בעקיפין. שהשם ישמור ויציל.
ומי אם לא אתה, ה"בעל דבר", מר גפנר בכבודו ובעצמו כותב דברים אלו? הרי רק אתה נכחת בדיונים ושמעת הטענות... וגם עשית את הדברים המתוארים... מזל טוב לאשתך! ואם תחליט להתנתק סוף סוף ולפתוח דף חדש ונקי מרדיפות... איחולי מזל טוב גם לך!
השבמחקאב בית הדין הרב כהן וכ''כ הרב צדוק היו מתחילת פתיחת התיק שניהם חלקו על רלב''ג שניסה לטעון טענות נבל שהופרכו מיסודם אתה אנונימי כובע עובדות. אין לך בעיה אם זה. בעהשי''ת אצל הילדים שלך בכאלו שמחות, אמן.
מחקשלום רב לאוהבי תורתך.
השבמחקאנונימי??? אנונימי??? צופן מוסתר מלפני מלך מלכי המלכים
עזרי מעם השם עושה שמים וארץ.
לאחר מתקפת הסייבר שהפציצה בשני גלים נסערים כנראה שמדובר בסהרורים מתוסכלים חסרי שפיות, מה שעיניהם רואות הם רק נשים ותו לא, את משמעות חסרת האונים של האישה האומללה. גם אני עם יד על הלב איתה ומאחל לה בריאות אושר ועושר, ברכות ואיחולים נחת מכל הילדים.
מאחר וגם אני קרוב ורגיש למקרה שמאוד דומה בהרכביו לסיפור חיי, ההבדל העצום ביננו הוא, שאשתי לא הייתה כל כך מסובבת ומתוסבכת מיועצים, אלו שמאוד רוצים לעזור ''לשם שמים''.
כידוע במקרים רבים קרובים בני משפחה יכולים להיות הגורמים המובילים למצבים אלו, כפי שהובהר לי שקרוב "מסור" מבני המשפחה הוא אשר הוביל לחורבן הבית הזה באצטלה של טובה וחסד, בתחילת המשבר הוצע לבעל לעזוב את הבית ולעבוד בעבודה רחוקה באצטלה שהדבר ישיג רגיעה מה שהיה טעות טרגית , מי שהצטייר כ"עוזר" לבעל טען בדיון ראשון שנערך בבית הדין הגדול שנראה לו שאף הרב שפרן מב''ב אוחז שבני הזוג אינם יכולים לחיות יחדיו.
מרגע העלאת מצג שוא זה נגרם מצב שהבעל מחויב לשלם לאשתו מדור בנפרד, ללא שום סיבה מצדיקה. כאשר הבעל התחיל להבין שמשהוא לא תקין במהלכים הרי הרב שפרן כלל לא מכיר את בני הזוג שאף פעם לא התדיינו אצלו. כך זה עובד הזמן חולף ולערער על מה שנטען כבר מאוחר. וזה נקרא כוונות טובות בעזרה לבן משפחה, לא בזה זה הסתיים בחלוף הזמן הוגש במפתיע הצעת גירושין ללא ידיעת הבעל וללא אישורו באצטלה שמדובר רק בכאילו. לשם הוכחה שעבור הגט האישה תהיה מוכנה לוותר על ילדיה, מקומם מחריד ומזעזע, שינאה שנגרמה מצעד שפל זה, ולא די בכך טען הלז במהלכי הדיונים באצטלה שזו לטובת הצדדים שהאישה נקראת מורדת בזה שהתחילה לאחר ששת הילדים לשחק משחקים בטבילות המקווה, הסתירה ודחתה את המועדים של ליל הטבילה. בניגוד מוחלט לדעתו של הבעל פעל הלז חסר הרגשות לביטול דמי מזונות האישה בטענת של מורדת, הבעל נפגע עד עמקי נשמתו בתמיהה, למה פעל כך הלז חסר הרחמים, הבעל מבחינתו רצה לתמוך באשתו על אף המצב שנקלעה לו.
כפי שהיה קרוב "דואג" מצד הבעל, היה גם מצד האישה קרוב (באותה רמת קרבה) שפעלו יחדיו, כאשר במרוצת הדרך השכיל לראות מה מנסה לחולל הלז מצד הבעל החליט המשכיל מצד האישה להרים ידיו כלפי שמיא ולומר ידי לא ישפכו את הדם הזה, גורלם של שמונת הנפשות המונחות על כף המאזנים גדול מממני ומה לי כי אשאהו על כתפי. והעביר את גורל ההחלטות לידי האדמו''ר מנדבורנא הקודם אשר מינה את איש אמונו ש. לוין כדי שיסיע לשלום בית לשכון על מקומו. לאחר מעשה מתברר כי ממונה זה הינו ידיד קרוב לשל ה"אוהב הידוע" של צד הבעל ובחלקלקות לשונו לקחו לצידו בהמשכת מלאכת ההרס, ומשם קלה ידו לעשות את כל שעולה על רוחו ומכך נגרם התלהטות יצרים, ששני היצרים משני הצדדים מחסלים ומחבלים כל תקווה וניצוץ אפשרי של תקווה שישועת השם קיימת על פני אדמות .
כפי שנודע שלא מרצון ניתן הגט לאישה הרי הוא חמור ביותר על פי חז''ל, הרי די בזה שיש שני עדים שהיו בקרבת המקום וידעו שהגט ניתן שלא מרצונו המלאה של הבעל, הגט נכפה עליו מחמת פחד מאסר השלטונות
היות ויש סיכוי רב שהאישה נרגעה במקצת כשקיבלה את מה שכל כך חשקה, זה עצמו חשוב ומשמח את הצדדים שעומדים ומצפים לעידן חדש ומיוחל בתקווה שרק טוב ישרה במעונם ולא יחסר כל ממחסורם.
אנו מצטרפים ומאחלים מזל טוב לצדדים אך טוב וחסד, מאת השם הייתה זאת , מי שנתן אתמול חיים הוא זה אשר נותן היום וגם מחר ייתן בחסדו חיים. לא קללות, גידופים, והשפלות הם דרכו יתברך.