היה זה מעניין לראות את השניים לוחצים ידיים זה לזה ואומרים אחד לשני את אותן המילים, כל כך רציתי לבא לחתונה אבל לא איפשרו, הראשון היה זה הרבי ממכנובקה שאמר לשלום רוקח שכל כך רצה להשתתף בחתונתו אבל היה מי שלא איפשר זאת, הכוונה היתה לסבו מבעלזא. ושלום רוקח השיב באותן המילים, כל כך רציתי להשתתף בחתונה בשבוע שעבר אבל השטן שמעון וואלף לא איפשר
היה זה מדהים הוא החליט שהוא מצפצף על שמעון וואלף למרות שהוא תלוי בחסדו ורחמו, הוא מפרנסו, הוא החליט כי הפעם מדובר בכבוד אמו שלא תסלח לו אם יפגע בה ולא יבא לשבע ברכות שעושה אביה האדמו"ר ממאקעווע מקרית אתא לכבוד נכדו ממכנובקה בן דודו של שלום רוקח, ואכן הוא הגיע היום לשבע ברכות שם כיבדוהו בכבוד גדול
שמעון וואלף חרק שיניים ואמר כי הוא ממתין לשלום בסיבוב, הוא ינקום בו בזמן שימצא לנכון על שהלך רחמנא לצלן לשבע ברכות במכנובקה
חיים !!!
השבמחקמתי תלמד להיצמד לעובדות לפחות בענייני יחוס,
התחן ממחנובקא הוא לא נכד האדמו"ר ממאקווע, הוא נכד אחיו ר' אברהם למברגר זצ"ל מבני ברק, שנפטר בגיל צעיר לפני כ 20 שנה. (הבן של המחנובקער המחותן ר' ישכר דב הוא חתן ר' אברהם למברגר זצ"ל)
א. מה שאני ביררתי ומה שכולם מדברים בבעלזא, שדווקא שמעון וולף היה זה שדחף אותו ללכת. ומה שכתוב בכתבה זה אך ורק כדי להרבות שינאה ומריבות בישראל (כאילו שחסר)
השבמחקב. ומה שהם דיברו ביניהם "אף אחד" לא שמע (לא היו יכולים לשמוע) אני הייתי שם!!!
ג. ידוע לכולם ולכל בר דעת שזה שהמכנובקער לא הגיע לחתונת הנכד בבעלזא זה כמובן ופשוט שזה לא הבעלזער (מי שמכיר קצת את האדמו"ר מבעלזא (לא מי שמכיר אותו מפה או מאתרים "חרדיים" אחרים) יודע שהיום זה ממש לא הדרך שלו.
וכן כפי ששמתם לב אני בעלזער ואני ממש מתגאה בזה (כן כמו שקראת) ורואים כיום שדווקא הבעלזער הוא הראשון היום שמרבה שלום בין "כל" החצרות ואחרי הכל הכל בנינו כולם עושים היום בכל הנושאים (אחרי בעלזא כן בדיוק אפילו שממש לא נעים לך לקרוא את זה (האמת מעצבנת -פתגם ידוע)
נ.ב. תודה רבה לך ר' חיים על האתר הנפלא הזה ועל הכתבות הנפלאות תודה ועוד פעם תודה
בעלזער גאה
מה לנו ליהודים בעלי משפחות ונשים עם דאגות וקשי יום בעסקי החצרות של הפלצנים הקדושים שיכורי הממון והמעמד המדומה.
מחקיש לו ליהודי החרדי מן השורה כל כך הרבה בעיות קיומיות להתמודד בחיי היום יום וכל פירור של אינפורמציה מעשית היה יכול לחסוך לו סבל ודאגה, ואז במקום להתייחס לכך באים כל החרדונים כולם ומשגעים לו את השכל עם שטף של תמונות וסיפורים מחייהם הדמיוניים של הרביים עמוסי הממון והפנאי, פוצאק זה בחר לו טיש חלאט מברוקאדה יקרה זו לשעה שינענע טיפה את אחוריו באקסטרווגנזה של נישואי בת בנו האהבל, וזה התחכם עליו ותפר לו שולי וצווארוני אטלס בצבע הלפיס וחברו בא וניענע את ידי זה בשבע ברכות של חותנת הצ'ילבאבער ואחד משבע מאות הרביים הנאדבורנים עושה עיניים ומלקט מלאכים מעל ערימות הט''ו בשבט פירות ולידו יושב גיסו חורגו של הקרקשתאנער.. ו
הרי אחרי כל אלה מי יזכור האם הוא נולד חמור או פרד.. מי יזכור שהוא עובד עבודה עלובה בשעה שהוא מסוגל להשתלם לרכוש כישורים ולהגיע למצב שיוכל לטפל כהוגן בשיניהם המרוסקים של ילדיו?!
באמממתת רבי חיים גינוג איז גינוג.. תתחיל לחשוב עלינו הקטנים הפשוטים הנרמסים כטיט חוצות
מי שמלבה את המחלוקת זה לא אחר מאשר הרשע אליש ימ"ש, ולאחר מותו יהיה שלום יפה מאד בין בעלזא ומכנובקה
השבמחקבעלזאים אל תקשקשו במוח.... הרבי שלכם לא רוצה שלום ולא בטיח. כן, הוא לאחרונה ניסה לעשות שלום עם כל העולם ואשתו, בגלל שרצה לחפות על כל מעשיו המושחתים נגד גדולי ישראל בציערותו, וזה בדיוק הבעיה שהוא עושה שלום עם כולם רק לא.... רק לא עם הבן דוד היחיד שלו שנשאר לו עלי אדמות. הוא לא רצה אותו בחתונה ולכן המחנובקר לא הגיע. עובדה שגם אחרי שהמחנובקר הזמחן אותו באופן אישי לחתונה של בתו האחרונה, הוא לא הגיע וגם לא שלח את הבן שלו.
השבמחקהמסקנא: כל עוד האדמו"ר מבעלזא ירושלים חי, לא יהיה שלום. רק בדור הבא כשאהרן מרדכי יהיה על הכסא יהיה שלום. וזה לצערי לא רחוק. כי בממדים של הרבי מבעלזא היום, אין לו הרבה סיכוי לשרוד לאורך ימים והוא גם ככה אדם חולה. מצידי שיחיה בטוב ובנעימים, רק שלא יזיק לאף אחד.