רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בנובמבר 2013

זלמן חנין טוען בבית המשפט כי ה'לקוטי שיחות' אינן של הרבי אלא שייכות לו הוא יזם אותם

מאת חב"דניק

לאורך השנים, מאז הקים השד"ר הרה"ח רבענטשע שם-טוב ע"ה את 'ועד להפצת שיחות', זכינו ומדי שבוע יצאה חוברת שבועית של 'לקוטי שיחות' ובה שיחה שהרבי הגיה לקראת השבת. שעות ארוכות הקדיש והשקיע הרבי להגיה את השיחות, והיו תקופות שהוצאת השיחות פסקה עקב המאמץ הרב שהיה בהגהתן, כך שהרבי הפסיק בהגהה, וממילא פסקה ההוצאה.

ועם זאת, בעשורים האחרונים שעד לכ"ז אד"ר תשנ"ב, חזר הרבי והגיה את השיחות מדי שבוע, בהתמסרות ומאמץ, והשיחה נלמדה על ידי אלפי החסידים ברחבי תבל שנפשם עלצה ונרגשה לנוכח האור המיוחד הזה, שהרבי משקיע למעננו, ומגיה שיחותיו הקדושות.

החל מתקופה מסויימת ניהל את 'ועד להפצת שיחות' אדם בשם ש"ז חאנין.

בשנות המ"ם, פוטרו חאנין וחבריו על ידי מזכירות הרבי והנהלת קה"ת, מכמה משרות שהחזיקו בהם, לנוכח מקרים שאין כאן המקום לפטרם.

אחר ג' תמוז, הגיעה שעת חשבון - כל האנשים שעזבו את מסגרות השליחות שלהם במהלך השנים, פוטרו מתפקידים במוסדות חב"ד, או שעברו על הוראת הרבי ונמצאו מנודים, מצאו (הם ובניהם) את זמנם להתנגח במוסדותיו הקדושים של הרבי. כולם - גם מי שבשנתיים שלפני ג' תמוז דיברו דברי כפירה נוראיים - עלו על עגלת המשיחיות העלובה, הקימו יחד מפלגה מסודרת, עם עיתון חדש, 'מרכז חב"ד עולמי', כינוס השלוחים חדש, וגם - קה"ת חדשה. כל מוסד שהקים הרבי, ועליו חלים ברכות רבותנו נשיאנו, זכה למוסד מתחרה על ידי התנועה האנרכיסטית של מחללי שבת בפרהסיא.

הללו לא בחלו באמצעים, הם העיפו מ770 את הנהלת אגודת חסידי חב"ד העולמית, מוסד שהרבי זעק על קיומו ועל כך שמי שמערער עליו, מערער בעצם על כל דור השביעי. ובשנת תשמ"ה הרבי ביקש להוסיף כיתוב על גזוזטרת 770 - 'בית אגודת חסידי חב"ד', אבל הללו, ששונאים את כל המזכירים, החוזרים, והשלוחים של הרבי, העיפו אותם במכות, יריקות וביצים מ770, ומאז הם אינם יכולים להיכנס לשם.

הם שולחים בסדרתיות את אנשיהם להילחם נגד שלוחים במקומות שונים, בערים בהם קיימים בתי חב"ד הם מקימים 'בתי משיח' המתיימרים להתחרות בשלוחים וללחום בהם.

לאחר שהתקיים תקופה ארוכה דיון בבית המשפט נגד העובדה שהם משתמשים בסמל 'קה"ת', ומדפיסים בהוצאה משלהם את ספרי קה"ת, פסק בית המשפט בשנה שעברה באופן חד משמעי, כי חל עליהם איסור חמור לעשות זאת.

חאנין קרא את הוצאת 'קה"ת' לערכאות הגויים להתדיין, שימו לב: האם סדרת ה'לקוטי שיחות' של הרבי, היא אכן של הרבי, או שמא היא נכס פרטי של ש"ז חאנין. לא תאמינו: חאנין טוען בפני בית המשפט ש:

הרבי לא כתב, ערך או הגיה את ה'לקוטי שיחות'. את הכל עשה חאנין, ואין לכך כל קשר לרבי.

ולב מי לא יחרד לשמע דברים מזעזעים כאלה.

טענה מזעזעת זו מביאה את חאנין לפנות לערכאות ולתבוע 22 מליון דולר ממוסדות הרבי, על כך שהדפיסו את ה'לקוטי שיחות', הנכס הפרטי שלו, עפרא לפומיהו!

בחודש האחרון מוזמנים 30 עדים להפריך את הטענה החצופה הזו, ולאשרר את מה שכל חסיד וכל ילד יודע, אשר 'לקוטי שיחות' הוא ספר של הרבי, שהרבי אמר, וכתב, וערך, והגיה, והשקיע בו עשרות אלפי שעות.
וזה שהיו מספר בחורים ואברכים שתקתקו או סידרו את האופסט בדפוס, לא הופך אותם לשום בעלים על שום חלק של הספר הקדוש הזה.
כששואלים השופטים או הסנגורים של הנתבעים היכן אלפי העמודים של ההגהות בכתב יד קודשו של הרבי, כפי שמעידים כל הנוגעים בדבר, טוען חאנין שלהד''ם. ואם כן היו דפים, הם נעלמו או נגנבו ולא יודע איפה הם...
השבוע ביום חמישי, יעלה החוזר הראשי של הרבי, ומי שכתב את עשרת חלקיו הראשונים בצמוד ועל פי ההוראות וההדרכות של הרבי, וליווה את צוות העריכה בכל הכרכים הבאים, הרב יואל כהן (בן 84) וינפץ את השקר של האנרכיסטים.
כמו כן, יעלה המזכיר הרב חיים יהודה קרינסקי (בן 80) שיעיד על סדר העבודה במוסד הק' 'קה''ת', למן יומו הראשון

2 תגובות:

  1. כל מי שהיה מקורב לרבי מליובאביטש זצ"ל יודע ש"ליקוטי שיחות" כלל וכלל לא נראו על ידיו ובוודאי לא נכתבו ולא הוגהו על ידיו. "ליקוטי שיחות" חוברו נכתבו הוגהו והופצו בידי כ"ק הרב הגאון ש"ז חנין שליט"א. אין לרבי מליובאביטש זצ"ל כל קשר שהוא לפרסום זה השייךכולו אך ורק לכ"ק הרב הגאון ש"ז חנין שליט"א.

    השבמחק
  2. אף אחד בחב"ד לא טוען ככה. תשאלו כל חבדניק, כן, כל אחד ואחד מהם - משיחיסטים ולא משיחיסטים. אני מבקש מכל קורא באמת לגשת לחבדניק בלי דגלון ועם דגלון ולשמוע בעצמו מה יגידו.
    המגיב האנונימי מנסה ליצור סיפורים בלבוש אוהד "הרבי מליובאביטש" כאילו הלקו"ש הוא פרי עטו של חנין.. כל חבדניק יודע שכשמו כן הוא - "ליקוט" של כמה שיחות שנאמרו מכמה שבתתות, מאותו ענין וסוגיא, ועריכתו לגוף אחד בתור ליקוט שבועי לפרשת השבוע שיצא שנה (או שנים) אחרי שנאמרו השיחות. העורכים התחלפו במשך השנים - ביניהם בולט ההחוזר הגר"י כהן. אחרי העריכה הרבי הי' מגיה את הליקוט ולפני שהי' מוכן לדפוס מגי' אותו שנית. ישנם אלפי דפי הגהות של הרבי והרבה מהם התפרסמו בתשורות שונות. חנין לא הי' אף פעם בין העורכים (ועם כל הכבוד לו, בכלל לא שייך לזה.. יהודי חסידי אבל לא "גאון" ולא "כ"ק") אבל כן הי' אחראי להרבה זמן על ההפצה. כל הנ"ל הם עובדות ידועות לכל חבדניק ואין עליהן חולקים. המחלוקת הוא על מי הי' ומיהו עכשו האחראי על ההדפסה ועל זכויות יוצרים. זהו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.