רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

חב"ד חיה וקיימת - על אפם וחמתם של כל מי שנשבעו כי יום אחרי הרבי היא תמחה מן העולם חלק יתנצרו וחלק יתאבדו והאחרים יחפשו מקומות אחרים - השכיסטים אוכלים את הכובע

בכל שנה כשאני רואה את התמונה הזו אני סופר שנה נוספת, ומדוע, מפני שלא אשכח כיצד אותם שכיסטים מבני ברק נשבעו כי יום אחרי הרבי, חב"ד נמחקת מן העולם אין להם יותר מה למכור. חלק יתנצרו, חלק יעזבו את הדת וחלק אחר יחפשו מקומות אחרים, בחב"ד יחפשו מנין. ומה קרה בפועל,  היא הולכת וגודלת ומרחבת על אפם וחמתם של כל מי שאיחלו לה מיתה משונה

קרה וקורה עוד משהו וחשוב והיא האידיאה השכיסטית האמונה כי לאחר הרבי יווכחו כי תורתו של הרבי הבל, וכי יש לנו עסק עם מי שרק קרובים ליהדות. ומה מתברר, כי 'יתד נאמן' העיתון שהקים ללחום בחסידים בכלל ובחב"ד בפרט שאמור היה לספק את ה'השקפה' הזו,  הפך ל'ספרי מינים', לפני כמה חדשים בלבד הכריזו השכיסטים קרי 'המחבלים' כי 'יתד נאמן' הוא היום ספרי מינים ואסור להחזיקו ביד, והקימו עיתון חדש. ולא רק זאת, אפילו המפלגה שהקים הרב שך כבר הפכה להיות אצלהם פסולה ואסורה הם הקימו מפלגה חדשה ששמה 'נצח' מפני ש'דגל התורה' עזבו את דרכו ואינם מאמינים בו עוד, הללו הפכו ל'חרדים החדשים' ועוד כינויים כאלו

המציאות שחב"ד מסוגלת להוכיח כח שכזה, היא התשובה וההוכחה לכל מי שהאמינו כי יהיה בכוחם להכחידם כי נכשלו בגדול

וכמה אירוני הוא המציאות שהכינוס הזה מתקיים שבוע לפני היארצייט של ר' אהרן קוטלר מקימה של לייקוואוד האיש שלחם בחב"ד בכל כוחו עוד בזמנו של הרבי הריי"צ בשל תחרות קשה, אגודת ישראל הגיעה לארצות הברית שלשים שנה לפני חב"ד ולא הצליחה עשירית ממה שחב"ד הצליחה. ר' אהרן קוטלר בשעתו ניסה את כוחו ולא הצליח להקים מערך של 'שליחים' מפני שהיו לו רק 'תלמידיםי ולא 'חיילים', בענין זה אי"ה נאריך כאשר נגיע לכינוס של לייקוואוד ננתח היכן הצליח ר' אהרן קוטלר והיכן הוא נחל כשלון חרוץ

התמונה הזו חשובה, היא זועקת חב"ד חיה וקיימת, ובשל כך בלבד טוב שהמחזה הזה חוזר על עצמו בכל שנה כאשר התמונה הולכת ומתרחבת עד כדי שכבר אי אפשר עוד להכניס את כולם לתמונה אחת

28 תגובות:

  1. תמונה עוצמתית, חב"ד חיה קימת נושמת ומפיצה יהדות בעולם, ימותו הקנאים

    השבמחק
  2. חייבים לציין כי 4300 השליחים מייצגים כ3500 מוסדות חינוך, בתי מדרשות ובתי כנסת הפזורים בעולם כולו. במילים אחרות לערך 120 אלף מתפללים, לומדים ותשב"ר ובראשם מאות רבנים וראשי ישיבות, בלעה"ר כ"י.

    אך מה שמרשים בחסידות חב"ד זו לא הכמות אלא האיכות, עדה המחנכת לעיון ולמדנות ואכן מבורכת היא בתלמידי חכמים מופלגים, קהילה התובעת אהבת ישראל ואכן מיוחדים הם החסידים בנתינה ומסירות לזולת, חסידות המלמדת להידור במצוות ויראת שמים בצניעות אצילית ואכן מיוחדים חסידי חב"ד בכך ומאור פניהם יעידם.

    לצערי גליתי את חב"ד אחרי פטירת הרבי, אך תחושתי היא שאני מכירו אישית, מכירו מתוך עשרות ספריו על התורה, הש"ס והרמב"ם וכתביו בקבלה ומשנת החסידות, מכירו מתוך הכרות עם חסידיו-תלמידיו, רובם ככולם בני עליה למדנים אשר עדינותם, ענוותנותם וטוב ליבם מלמדים על מי שגידלם ועיצבם בדמותו.

    אשרי עם ישראל שיש לנו את חב"ד

    השבמחק
  3. האמת שחב"ד לא צריכים להתנצר , הם מתנהגים כנוצרים .

    הם מתנהגים כנוצרים שיש לעבוד רק את הרבי , ואין להם עם הקב"ה כלום.
    נכון הם לבושים כיהודים , ועושים מצוות כיהודים , אבל הם אינם עובדים את הקב"ה .

    המשיח שלהם הוא בדיוק כמו אצל הנוצרים , וההסבר הוא כמו שאצל הנוצרים המשיח הוא אותו האיש כך בחב"ד המשיח הוא הרבי , כלומר הם לא רוצים את המשיח האמיתי , והמשיח מענין אותם בדוק כמו שזה מענין את הנוצרים , כך שבפועל התוצאה זהה , אין היום שום סיבה להמיר את הדת אפשר להיקראות דתי ולתנהג כנוצרי.

    ברור שזה לא היה רצון הרבי.

    נכון השכיסטים טעו ברבי אבל לא טעו בחסידיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אל דאגה. כאשר אנשים כמוך לא מעוניינים לדעת את האמת. רק לספר מה שנוח להם הקב"ה מוצא את הדרך לספר להם.

      אתה אדם שחי וניזון משנאה. בדרך כלל זו תוצאה של אנשים ממורמרים ולא טוב להם בחיים. הבן שלך יברח מהבית ויעזוב הכל מפני שעבורו קיום תורה ומצוות יחשב כעול ודבר מחביא. וכאשר יתפוס אותו איזה חבדניק בהודו ויניח תפילין איתו אחרי חודשים שהוא לא עשה את זה... הוא יחזור לך הבייתה עם כיפה שחורה ויחי עם אותיות מזהב... נראה אז מה תחשוב על חבד. אל דאגה אתה לא הראשון שחבד הצילו את ילדיו.

      מחק
    2. המבחן האמיתי של חב"ד יהיה כשיתגלה המשיח והם יראו שזה לא הרבי נראה אותם מה הם יעשו.

      הרי היום הם לא מוכנים לשמוע שהמשיח זה לא הרבי .

      לכן יש סיכוי שאילו שברחו להודו , וחב"ד לא תפסו אותם יקבלו את המשיח לפני אותם האנשים שחב"ד תפסו.

      כי את אילו שחב"ד תפסו חב"ד קילקלו אותם ופיטמו אותם בדברי שקר.

      זה לא חב"ד שהרבי התכוון אליו , הרבי היה תמים והוא לא ידע את השטויות שחסידיו עושים , וחסידיו ומזכיריו מנעו מלספר לרבי את השטויות שחסידיו עושים.

      אני אתן רק דוגמא אחת מהרב של פנמה ז"ל.

      הרב ציון לוי מספר שפעם חסידי חב"ד עשו שטויות בקהילתו בשם הרבי , הרב ציון לוי לא התבלבל וסיפר לרבי על כך , והרבי מחה , אבל החסידים קיבלו את המחאה מה פתאום? , הם פירשו זאת ההיפך מכוונת הרבי.

      הרבי לא הכיר את החסידים שלו והוא חשב שהם עושים את רצונו בזמן שהם עשו היפך רצונו , הם רק סיפרו לרבי את מה שהרבי רצה לשמוע , אבל לא סיפרו לו את כל האמת , ואם מישהוא רצה לספר לרבי את האמת לא נתנו לו , בכל מיני תואנות , להרבה מחסידי חב"ד היו תלונות על המשפעים ועל ההנהלה , ולא נתנו להיכנס לרבי להתלונן.

      יש בחב"ד הרבה הרבה הרבה .... שקר.

      המזכירים של הרבי הם אבות השקרים של חב"ד , הרבי בתמימותו סמך על מזכיריו , והם הפילו אותו בתככיהם.

      גם אדם שיש לו רחו הקודש אפשר לשקר אותו , וזה מה שחבד תמיד שיקרו , הם אמרו שלרבי יש רוח הקודש והוא יודע הכל , אבל זה שקר או יותר נכון חצי אמת הגרועה משקר , נכון שלרבי היה רוח הקודש , אבל ברוח הקודש רואים רק מה שמבקשים לראות , אבל לא רואים את כל הנעשה , כלומר הרבי כשרצה לראות משהוא יכל לראות ברוח הקודש , אבל מה שהוא לא ביקש ליראות הוא לא ראה.

      רק הקב"ה רואה הכל .
      כשהמשיח יתגלה יראו את השקר הגדול של חסידי חב"ד לא את של הרבי.

      מחק
    3. הרש"ב ברנ"ט במאמר של שמחת תורה כבר כתב על קליפת מדין חריף מאוד.

      עיין שם בכל המאמר ותמצא שחב"ד היום זה בדיוק הקליפה שהרש"ב דיבר עליה ברנ"ט.

      מחק
    4. כל אלו המגיבים כאן נגד חב"ד מכירים את חב"ד כמו שאני מכיר חיי הדובים באלסקה. אחד אומר שחב"ד לא צריך להתנצר כי הם עושים כמו נוצרים, כלומר שאם אחד מקבל מרות רבו כמו שמקבל את מרות השכינה אז לדעתו נקרא נוצרי: ומה לעשות שמורא רבך כמורא שמים לא מלמדת אותו הנצרות: ואם באמונה על משיח עסקינן, אז אפשר שיהיו כמה משולהבים שלא מוכנים לשמוע על "משיח אחר" אך מה לעשות? הרי המציאות ילמד אותם בהגיע זמנו מה מקום אמיתי בדבר הזה, בהבדל מכל השכיסטים למיניהם המסרבים להתעסק עם חלק הנסתר שבתורה, שבדבר כזה אין תקנה, כי זה לא טעות במציאות, אלא באידאולוגיה, כלומר בחוסר אמונתם...
      לזה אין מה להתרגש מ"מבינים" כאלו בעלי השקפה הנכונה המנבאים נבואות זעם על כל מה שזז, שאף פעם לא מתגשם וחוץ מאמרות מתוחכמות לכסות טעותם אין להם ולא כלום...

      מחק
    5. השיכיסטים לא טובים מחב"ד.

      המכנה המשותף בין השיכיסטים לחב"ד הוא שהשכיסטים משתמשים בתורה לגאוותם וחב"ד משתמשים בחסידות לגאוותם.

      שניהם ממוצא ליטאי שרובו שקר ריב ומדון עוד מזמן הגאון והאדמור הזקן.

      שתלמידיהם עשו שטויות בשם רבותיהם , והכל בשם קבלת מרות רבו .

      די לצביעות די לשקר.

      בהתוועדות של הרבי הייתי , אבי היה ביחידות אצל הרבי זמן ארוך יותר מהרגיל , כל חמש דקות נכנס המזכיר לסיים את החידות והרבי המשיך הלאה.

      כך שאף אחד כאן לא יודע מי מכיר את חב"ד ומי לא.

      מחק
  4. שכחת לציין ר' חיים, כי חב"ד חיה על אפם וחמתם של המשיחיסיתים...

    השבמחק
  5. http://www.he.chabad.org/library/article_cdo/aid/835487

    כאן רואים שחב"ד חייה וקיימת

    השבמחק
  6. הרב חיים שאולזון עוד אני זוכר הבטחת כבודו שהבטיח לי על הרב קוטלר נגד חב"ד במלחמה ועוד אני מחכה לאותו חומר שלצערי הרב לא קבלתי!!!

    השבמחק
  7. 99% מגדולי ישראל ושלומי אמוני ישראל - אדמו"רים, רבנים ועמך רואים בחסידי חב"ד מופת של יראים ושלמים ודוגמה של בעלי אמונה זכה וטהורה ללא רבב.

    בעל מחלוקת זקן אחד מבני ברק ועימו לבלר חובב ביליארד ועסקן הונגרי שעשה קופה לצרכי משפחתו מתפקידיו בוועדות הכנסת, חברו יחדיו להשמיץ עדה קדושה...כל אחד מסיבותיו ובעיותיו הוא וכך הרעילו בני תשחורת המוגבלים ביכולת שיפוט סבירה...

    והנה נמצא אף כאן שוטה אחד משרידי חושך אלו שלא בוש לחזור על עלילה מגוחכת זו שהלעיטו אותו בה.

    גם המשיחיסטים המצחיקים, מעבר להיותם מוזרים ואכן חולקים על רבם שהורה לא לעסוק במי יהיה משיח אלא רק בחיזוק הציפיה והאמונה בבואו, אך למעשה אין בהם שום בעיה אמונית או של יראת שמים באומרם שרבם עתיד להיות משיח. דבר זה מקובל ביהדות ונמצא כבר בש"ס התבטאות אמוראים כי רבם יהיה משיח וגם איבעיא דלא איפשטא היא בסנהדרין אם משיח יהיה מן החיים או מן המתים. והאברבנאל הכריע כי יהיה מן המתים.

    נמצא שהכותב והמקטרג הנ"ל סתם עם-הארץ שאינו מבין כי הבעיה עם הנצרות אינה בהיות משיחם השקר מן המתים, אלא הבעיה בהיות אותו האיש עוכר ישראל מסית ומדיח המבטל דברי חכמים שנתחייב מיתה על ידי סנהדרין, וממשיכי דרכו הגדילו לעשות ורצו לעקור כל התורה וזממו להשמיד את בני ישראל באשר הם. זו צרת הנוצרי והנצרות ימ"ש. זאת ותו לא. עצם האמונה במשיח אינה בעייתית שכן אותה הרי לקחו מהיהדות.

    (גם רבי עקיבא לא נקרא כופר ואפילו לא "משיחיסט" משום שחשב שבר כוכבא יהיה למשיח, ובר כוכבא עצמו גם לא נקרא משיח שקר, שכן בכל דור יש הראוי להיות משיח באם יזכה הדור כמבואר בארוכה בשו"ת חתם סופר. כל עוד האיש שבחזקת משיח אינו מבטל דבר מן התורה אין בו פגם ואין פגם באמונה בו שיהיה למשיח באם יזכה הדור. זו מסורת ישראל סבא וכך כתבו גם על רבים מגדולי ישראל כולל האר"י בזמנו והמהר"ל בימיו, וכך בכל הדורות היו שקיוו וחשבו תלמידיהם שעתיד רבם להיות משיח ואף אחר פטירתם אפשר לומר שנשמתם היתה מניצוץ משיח ולכשיבא יוודע שהיו בדורם בבחינת משיח שבדור, כמבואר בנועם אלימלך).

    השבמחק
    תשובות
    1. זה שכולם מחזיקים בחב"ד בפהרסיא , ומגנים בסתר על זה אפשר לומר עליהם שהם חנפנים , ובזמן בית שני גם התחנפו לאגריפס.

      חב"ד מחשיבים רק את ספר המנהגים ולא את ספר שו"ע , ולכן הם כמו כת נוצרית.

      אין להם מורא רבם ולא מורא שכינה , אלא מנהגי הכת בידיהם , כמצוות כיתות מלומדה.

      ראה אותם בשיכרותם , ראה אותם בכבוד בית הכנסת , ראה אותם בכבוד התפילה .

      אני לא רוצה להיכנס לכל הנושא הלכלוך של כפר חב"ד , שידוע לי מאנשים שטיפלו בבעיות חמורות בכפר חב"ד , וכהבנות אמרו שהם יודעות תניא הן נשאלו איך אפשא לדעת תניא ? ולחטוא באיסורים חמורים כאילו אנו מה הקשר?

      אני עצמי קבלתי תשובות כאילו מאנשי חב"ד , שאני בידידות איתם , והם אמרו זאת בלי בושה "אי אפשר להיות בינוני של התניא" שאלתי אותם הרי להיות ביננוי של התניא זה לקיים את השו"ע כפשוטו ולא יותר , אנו לי זה קשה מאוד.
      אבל לעשות את מנהגי הרבי קל מאוד.
      אם זה לא כת ? מה זה כת????

      אני מיודד עם חסידי חב"ד היות ורובפ לא מבינים אפילו את האבסורד שבדבר , אלא מתנהגים כמו חברי כת שמנענים בראשם , נכון שהראשים שם כועסים עלי על דיבורי , ושאלתי את אחד המשפיעים איך אתה הולך עם שקר , והוא ענה לי שקר זה לא נורא, אבל מה שהרבי אומר זה קדוש .

      מחק
    2. אתה כנראה לא מבין את הענין של משיח.

      אין בעיה להחזיק שהרבי הוא המשיח אבל בתנאי שמקבלים את מרותו של הקב"ה , אבל אם אומרים שהרבי משיח כדי להתנהג בהפקרות , והכל יהיה בסד , זה נגד התלמוד.

      איך אומרים בחב"ד אפשר לעשות מה שרוצים , רק תעשו רצון הרבי של המבצעים (לא משנה שהרבי רצה זאת כתוספת ) והכל יהיה בסדר כי לא ידח ממנו נידח.

      זה נגד הגמרא ונגד היהדות.
      הבעיה של חב"ד שמציגים חצאי אמיתות שיותר גרועות משקר.
      לכן כל מה שכתבת לעיל מוכיח שאתה עם הארץ ואין לך מושג יראת שמים מה היא.

      משיח לא יבוא למי שלא עשה תשובה ותיקן את המידות גם אם הוא שליח בחב"ד , ואת זה לא מפנימים בחב"ד.

      מחק
    3. מצטער לבשר לכם... אני חסיד חבד ומתפלל אל הקבה ועובד אותו ולא את אף אחד אחר. כנראה אתה לא יודע מה זה רבי. לך תלמד ותעבוד את ה' בשמחה.

      מחק
    4. עוד שקר של חסיד חב"ד

      מחק
    5. חבל לי עליך כי אני אוהב אותך כי אתה יהודי וחבל לי שככה תחשוב על אחיך. כואב

      מחק
  8. פעם שאלו את בעל התניא האם המשיח יהיה חבדניק או מתנגד. הוא השיב שמתנגד. למה? אם הוא יהיה חבדניק המתנגדים לא יקבלו אותו. אבל אם יהיה מתנגד גם חבד יקבלו אותו בשמחה רבה. העיקר שהוא יבוא כבר
    מספיק עם התגובות האלה.

    השבמחק
  9. מסתבר שכותבים פה עילגים אינפנטילים חסרי דעה וחסרי בושה שאין להם מושג על מה הם כותבים

    למה שלא יכתובו ישר שחבד שוחטים ילדים כי צריכים דם למצות וכמובן מרעילים בארות....וגמרנו

    מעט מאד מהדרים במצוות ומדקדקים בדיני השו"ע כחבדניקים

    דרך אגב, בינוני עפ"י תניא הוא יהודי שמור שלא חטא מעולם ולא יחטא לעולם, מישהו מכיר בינוני בסביבה ליטאית?

    (הרבי מגור האמרי אמת התבטא על החפץ חיים שהינו מתפלא ממנו, כי אולי הוא בינוני מתניא ופלא שהגיע לזה
    בלי לימוד חסידות , כי בדורינו לא שייך להגיע למדרגות ללא תורת הבעש"ט)

    בוודאי לא אלו בעלי הבלורית המגולחים שמתפללים ללא חגירת אבנט ואינם טובלים אלא אולי בערב יום כיפור ומפורסמים כפרוצים

    השבמחק
    תשובות
    1. למה שחיים שאולזון כותב נגד כולם אתם לא יוצאים למתקפה?

      צבועים צבועים צבועים.......

      כל המטרה של שאולזון להקטין את כולם הוא כדי להגדיל את חב"ד.

      צביעות צביעות צביעות שקר שקר שקר!!!!!!!!!!!!!

      מחק
    2. כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע אמר לר' חיים שעבר פעם במהלך חלוקת הדולרים המפורסמת, שישתדל לכתוב טוב על יהודים אחרים. קיים תיעוד וידיאו מהקטע.

      מאשר זאת ר' חיים?

      מחק
    3. כתבתי וסיפרתי על זה בפוסט מיוחד, תלך קצת אחורנית ותמצא מה כתבתי אז לרבי בויכוח של איך להביא את המשיח בכולו זכאי או כולו חייב

      מחק
  10. אני יהודי חסידי ולא מתנגד אבל האמת צריכה להאמר.

    למה באמת אחרי שבתי צבי אנשים המירו/הצטרפו לפרנק/ השתגעו וכו' ואחרי הרבי לא קרה כלום? למה באמת? כנראה שהם פשוט לא האמינו לבדיחה הזו כבר מהרגע הראשון.

    ובענין ההשואה בין ר' אהרן קוטלר לבין הרבי שליט"א, את הסיפורים האלה אתה יכול לספר בבילרוס או בבית שמש, אבל מי שמסתובב בליקווד ורואה חיי תורה כפשוטו, אברכים שמסתפקים במועט ומשקיעים את עצמם בתורה וירא"ש, נשותיהם הולכות בצניעות וכו', ומאידך גיסא צריך לספר מה קרוה בכפר חבד למשל? אן בכל ריכוזי חסידי חב"ד?

    ר' אהרן קוטלר בנה חיי תורה והרבי בנה ארגון של שליחים יעיל ומעולה. אבל בבנית קהילה חסידית? הרבי נחל כשלון חרוץ ומהדהד. זו האמת.

    השבמחק
  11. פירותיו של אהרן קוטלר הם בחורי מיר המסתובבים בלילות שישי ברחובות ירושלים ומתחרים ביניהם בציד ליטאיות נשואות שעל לבושן ופיאותיהן אין להאריך את הדיבור, או לחילופין קהילות המודרן אורטודוקס במנהטן.

    האברכים היר"ש בלייקווד הם פירותיהם של הר"נ ווכטפויגל שעודד לימוד תניא ושל הרב מתתיהו סולומון שבמנגן עם תלמידיו ניגוני חב"ד ומדבר עימם בהערכה על תורת הרבי.

    חכמה היא "להסתפק במועט" כשאתה סמוך על שלחן חמיך העשיר ללא הוצאות כלל? צא וראה את ההסתפקות במועט של משפחה חבד"ית בשליחות, שאין להם חלב ישראל כלל (כן! בחב"ד מחמירים שאפילו התינוקות אינם טועמים חלב עכו"ם!) ואת חתיכת העוף הכשר היחידה שיש להם הם עושים ממנו מרק כדי לארח על שולחנם 30 יהודים נוספים בשבת ולהטעימם את אור התורה.

    וזה חוץ מחיי המחסור והדוחק ממנו סובלים רוב השלוחים (אל תתנו לעניבות להטעות אתכם), שאינם מקבלים תקציב אפילו אגורה שחוקה (מלבד בשנים האחרונות כמה מאות דולרים לשמחות) אלא נדרשים, היכן שלא יהיו, לגייס בכוחות עצמם מימון הן למחייתם ומגוריהם, והן את פעילותם.

    הרבי בנה, מלבד את מפעל השליחות, יותר מעשר קהילות בארץ, וכ20 קהילות מפוארות בחו"ל, כולם עם מוסדות חינוך על טהרת הקודש לבנים ולבנות, כוללים, בתי כנסת ובתי מדרש, שבאף אחת מהן אחוז הנושרים אינו מתקרב לאחוזי הנושרים בב"ב, אשדוד, ומאה שערים. בקראון הייטס אמנם יש אחוז נושרים גבוה יותר, אך מהו נושר ממוצע בקראון הייטס? אחד שמקצץ את זקנו, הסיר את מגבעתו, ושולח את ביתו ללימודים אקדמיים? הלוא זהו ליטאי מן השורה!

    אינני רואה את הדברים שחור לבן כמו שאולזון, חב"ד לא "צדיקים של התניא" כולם, והליטאים אינם הסטרא אחרא בהתגלמותה, אבל מותר לפעמים לדבר על עובדות.

    השבמחק
    תשובות
    1. הויכוח כאן הוא ויכוח סרק.
      מה שכן אפשר ללמוד מכל הבלוג הזה שהכל ענין של אינטרסים ואין כאן חיפוש האמת , כי הרי לכלוך יש בכל מקום וטוב יש בכל מקום , אלא שחיים מעדיף לספר על הלכלוך של כולם ועל הטוב של חב"ד והכל בשם האמת.

      וזה אולי בעצם הויכוח האמיתי כאן לא מה זה חב"ד או מה זה ליטאי , אלא האם האמת מעניינת את חיים או רק ללכלך על כולם חוץ משעל חב"ד.

      מחק
  12. כידוע "חכם עדיף מנביא".יש חכם (בחכמת התורה) ויש נביא (מצד הקדושה)
    ואם כן-מה זה "רבי"?
    נביא-אומר מה שיהיה,ואילו רבי-מה שהוא אומר,זה מה שיהיה!
    הרב שך היה בטוח שאחרי ג' תמוז תשנ"ד-יתנצרו המוני חבדניקים.והנה מה קרה? לא מיניה ולא מקצתיה! אפילו בחלומו הכי פרוע הוא לא העלה על דעתו שיאמרו "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!"
    אז הנה
    אתה יכול להגיד שהמשיחיסטים הם מטורפים ומשוגעים (מעניין למה בכל זאת הם מקבלים רשיון נהיגה מהמדינה,ועובדים ומתפרנסים ולומדים תורה ככל אדם בר דעת,הרי הם משוגעים!)
    אבל אתה לא יכול לומר שמישהו התנצר... חחח ... הרי כולם ב"ה שומרים שבת ומניחים תפילין (לעצמם ולאחרים) ואוכלים כשר (ומקפידים על חלב ישראל וכו' וכו')
    אז מה נשאר-שהם משוגעים? נו נו.

    השבמחק
  13. אני מתפלל הרבה בחב"ד באיזור מגורי , ומה ששמעתי מהאנטי משיחיסטים על המשיחסטים הוא חמור יותר ממה שבגור מדברים על זילברברגר , ואיך שהמשיחיסטים זרקו בצורה מכוערת את האנטי משיחסטים גם ראיתי .אבל חיים לא יכתוב זאת .

    ולכן כל הבלוג הזה אין פה כוונה לאמת.

    השבמחק
  14. הלו כנסו לאתר הזה, קראו ושאלו מה שעולה לכם. 
    chabad.org
    ה' יעזור

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.