רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 בנובמבר 2012

הלברנץ מסרב להגיב ואחר כך הוא זועק כקוזק הנגזל כי כתבו או שידרו מבלי ששמעו את גירסתו

אין זה התפקיד שלי להגן על אמנון לוי אותו תוקף עתה ארז (שלמה) הלברנס (הלברנץ) על כתבה שעשה בערוץ 10 בו תקף אותו ואת קהילתו מבלי שהוא שמע את הצד שלו. איני יודע כמה עשה אמנון לוי לתפוס אותו או מי מטעמו. אבל אספר לכם את מה שהיה לי עמו בשלשת העשורים האחרונים. כתבתי עליו רבות, דיווחתי בעת שנעצר ובעת חטיפתו של שי פימה, עקבתי אחר מעשיו, ועשרות פעמים - יש לי על כך עדים שהם חיים עדיין עמנו שיעידו - פניתי אליו בהרבה דרכים וביקשתי להיפגש עמו הבטחתי כי אכתוב כל מילה שיאמר, ומי שמכירים אותי יודעים כי זו שיטתי מאז ומתמיד להביא כל גירסה גם כזו שאני לא אוהב אותה, ובלוג זה יעיד על כך, והוא לא הסכים בשום אופן

לכן כשאני קורא את דבריו, בא לי לומר לו שבטענות יבא לעצמו בלבד. נתנו לך כל כך הרבה אפשרויות להציע את גירסתך ולהזים את מה שאמרו וכתבו עליך ולא עשית זאת, אז אל לך לבא בטענות

ואלו הם דבריו לאמנון לוי במכתב ארוך שבו הוא מגולל את גירסתו למה שנאמר באותו שידור:

"מזווית ראייתנו התקשורת הישראלית בכללה היא מושחתת מיסודה, הצדק והיושר והאנושות מהם והלאה, הם מאשימים את הפוליטיקאים בהשחתה יסודית וריקבון טוטלי תוך כדי התיימרות על שמירת הצדק והסדר, הם – אנשי התקשורת – עצמם נגועים בהשחתה וריקבון אלו לא פחות. ההיגיון השקט, הפועל לפי כללים וסטטיסטיקות, אומר שאין לצפות אחרת.

"אך הלב אומר שבכל כלל יש יוצא מן הכלל ויש סיבות מבוססות להאמין ולצפות שבנושא התקשורת אמנון לוי הוא מאלו היוצאים מן הכלל, הלואי! ובכן על סמך זה אנחנו מדברים אליך את הדברים הבאים:

"אם כבר נחרץ דיננו, לצאת להורג בלינץ', וכיון שהגרדום כבר מוכן וההמון כבר בא לצפות בתליה, 'אין זמן' לשמוע את כל ההצטדקות ולדון דין אמת, אם כן 'מה נאמר לאדוני מה נדבר ומה נצטדק האלקים מצא את עוון עבדיך...' אבל אם יש נשארה עדיין טיפת אנושיות המרחפת שם בחלל חדרי העריכה של ערוץ 10, קבל נא אף אתה את תוכחתנו המגולה וזו היא:

"היכן הישרות והצדק שפורסים יחצניך לפני שמך? הלזה ייקרא תחקיר הוגן? לשמוע צד אחד עוין בדווקא, ולערוך סרטון מגוחך על קהילה שאינכם מכירים? להכפיש את כל היושבים בה מנער ועד זקן, טף ונשים ביום אחד, באופן הגרוע והמחריד ביותר? היש שפיכות דמים גדולה מזו?

"נבקש ממך אישית לבדוק את הדברים לאשורם בטרם ייטבחו נפשות נקיים, להקדיש מזמנך לקרוא את המכתב בתשומת לב, ואם יידרש אתה יכול להתקשר אלינו שוב, אל נא תהסס לשנות את התוכנית או אפילו להשעות אותה באם הצדק והיושר דורשים זאת, 'קול דמי אחיך צועקים אליך מן האדמה'".

3 תגובות:

  1. מה ההבדל בין הרשע הארור הזה השקרן המתועב והאכזרי מלעיט הכדורים B12 כביכול לבין חסידי גור כל מה שאתה מביא על גור זה אפס עליו ומי יודע כמה ממזרים נולדו וחיים בקהלתו רח"ל

    השבמחק
  2. אינני מכיר את הלברנצ כלל אך ממי שקרא עליו וחקר עליו נראה לי שהתקשורת מנסה להכחיד את הקבוצה הזאת מטעמים אידאולגיים מערביים אגב כל התחקיר בערוץ עשר, נעשה בצורה מבהילה של סרט אימה אם רוצים להיות הגונים רק פעלולי העורכים שנעשו במקצועיות חורצים את גורל הדיון והתיקשור החדשותי לכוון אחד- והוא להפוך את הקבוצה למוטציות מסוכנות ופה אני חושב שסוג התקשורות הזאת מזוהם להפליא אגב מי שכתב על הקבוצה הזאת בצורה ישרה הוא כתב הארת שי משהו כדאי לקקרוא

    השבמחק
  3. אף אחד לא מתנגד לו בגלל דעותיו האנטי ציוניות,ההתנגדות היא אך ורק בגלל ההתעללות בילדים,הלברנץ השקרן תמיד טוען את אותו שקר שנמאס לשמוע כי רודפים אותו בגלל דעותיו שלא מעניינות אף אחד.
    נמשיך לרדוף את הרשע המנוול הלברנץ עד שיהיה בכלא בעזרת השם,יומו הגיע,והסיבה היא אך ורק התעללות בילדים ומשפחות שלמות שנופולת לרישתו,יהודים חרדים תתעוררו!!!!!הגיע זמן להלחם בהלברנץ המנוול ולשחרר את השבויים בכת,עזרו לנו לשחרר אותם מכלא העינויים שבהם הם נמצאים,לא נוותר להלברנץ או יותר נכון לארז אלברנס,מקומו ומקום בנו המתעלל נחמן בכלא.פדיון שבויים ,הלברנץ רוצח נפשות תמימות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.