רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

הרבנית מגור נתנה 6000 שקל לגב' מנדל ול'מליונר' ר' נחמיה מנדל האחיין של הרבי הביאו 20 אלף דולר הלואה מגמ"ח 'בית ישראל' לרגל החתונה - ומי הערבים הממונים על הצוואה

מדובר בפרשיה קשה וכואבת, ואומר לכם את האמת יש לי את כל החומר, רשימה שלמה על כל השתלשלות הענינים ערוכה ומוכנה לעלות ואיני מעלה אותה בינתיים בשל בקשת כמה מראשי חסידי גור המבקשים מאוד לשמור על כבודו של הרבי, ואכן אנו משתדלים בכל כוחנו לשמור על כבודו, אבל בשום אופן לא נסכים שהטרור ייעשה בניצול שמו של הרבי. אני בטוח כי הוא לא יודע מכל זה, אבל יחד עם זאת משתמשים בשמו וכאן הבעיה

כל מה שקשור לענין הזה הכוונה היא רק למי שמנהלים את ה'פיננסים' של הרבי ולא לרבי עצמו, ואני מבקש שכך להסתכל על הדברים

כאשר הלך לעולמו ה'לב שמחה' הוא הוריש 25 אחוז לבן בתו ר' נחמיה מנדל, ו-75 אחוז לבנו יחידו ר' יעקב הרבי הנוכחי מגור, מאחר ור' נחמיה היה עדיין צעיר מאוד מינו לו אפוטרופוס על הכסף. ר' נחמיה הוא כבר היום בגיל 50 ולכאורה כבר הגיע הזמן שיכול לטפל ברכושו, אבל משום מה יש מי שמנהל את הפיננסים של הרבי שעושה הכל שגם עתה יהיה אפוטרופוס, והוא לא זוכה לראות פרוטה אחת מן הכסף. רשמית על הנייר מדובר ב'מליונר' אבל מעשית הוא חי כקבצן תלוי בחסדי אחרים

הגיעו הדברים לידי כך שהנושא הזה הגיע לדין תורה ולבית המשפט שם העיד ר' נחמיה לטובת האינטרס של הרבי ולא אכנס כרגע לפרטים שהם מאוד מביכים - רוב החומר המשפטי נמצא אצלי, ואעלה אותם כשאמצא לנכון

בשל המאבק הפנימי על כספו הוא נענש, וכבר בחתונה הקודמת הוא קיבל רק חלק האבא שלו נאלץ לשלם, ובחתונה השבוע הענישו את ר' נחמיה ולא נתנו לו כלום

מה שכן, הרבנית מגור שלחה לגב' מנדל 6000 שקל, ומאחר והוא זקוק לכסף לחתן נתנו לו הלוואה מגמ"ח 'בית ישראל' בסך של 20 אלף דולר

כשהביאו לו את הכסף הוא שאל לשם מה הלוואה, יש לי כל כך הרבה רכוש לשם מה אני זקוק להלוואה, אמרו לו אל תדבר, ככה ההוראה מגבוה. על ההלוואה חתמו ערבים הממונים על הצוואה (שמותיהם אצלי)

הרבי שכועס על ר' נחמיה שמנהל מאבק על הכסף שלו הודיע תחילה כי לא יעשה שבע ברכות בשבת, אבל נראה כרגע שהרבי כן יעשה שבע ברכות בשל מצב בריאותו הקשה של הגיס אביו של ר' נחמיה

11 תגובות:

  1. היום אתה יקיר גור הרבה מעבר למה שהיית בליל ה׳חיסול׳

    אתה נהנה מזה...
    ואני גם
    אז תן להם בראש!

    השבמחק
  2. יַא-הָבַּל בשביל זה עשית הקדמות שבוע שלם חכו מה אני הולך לכתוב...טמבל הכל מצוץ.

    השבמחק
  3. מפליא! הכל הוא יודע רוה"ק תחרות עם הבעש"ט

    אגב מה קורה עם ה"צוואה"?

    השבמחק
  4. סתם שאלה - והכתבה הזו היא רק דוגמה לסיכון שאתה לכאורה לוקח על עצמך.
    אם כל הסיפור אכן מצוץ מהאצבע, ומישהו הכשיל אותך בפרטים לא נכונים, הרי יש כאן קייס אמיתי לתביעת דיבה קשה נגדך.
    כך בעוד כל מיני כתבות.
    אתה לא חושש מאיזה תביעה של מיליון דולר?
    הרי גם הרבי מגור וגם מנחם כרמל ועוד כל מיני שאתה יורד עליהם, הם בעלי הון של ממש, והם יכולים לקרקס אותך משפטית - לאו דווקא פיזית "בשיטות הישנות".
    איך יש לך אומץ כזה? בעיקר שזה און-ליין ולא יימט שישנם גם אי דיוקים לפעמים.

    אני לא שואר לקנטר, אלא ברצינות.

    השבמחק
  5. חיים, אתה כותב שיש לך מסמכים וכו' וכו' ואתה יודע הכל אז אני רוצה לגלות לך א, האם אתה יודע כמה כסף נחמיה מנדל ביזבז על השקעות בנדל"ן בכל מיני חורים בעולם בתקווה שיצמח מזה משהו (מדובר על השקעות של עשרות מליוני דולרים כן עשרות מליונים) וברכישות שונות ומשונות בלי מחשבה והתייעצות עם מאן דהוא כשהוא אומר "איך וויל זאן אזוי ווי ד'זיידע" ואם תטען לי מה איכפת לך מה הוא עושה אם הכסף זה שלו אז אני יענה לך אתה צודק אבל ביום שהיה נגמר הכסף הוא היה נופל על הדוד המליונר שלו שהוא האדמו"ר מגור ואת זה בסך הכל רצו לחסוך ובשביל זה יש שמירה על הכסף סתם כך לא נראה לי שמישהו מילדיו או חתניו גרים בשכירות, ב, השמות של הממונים על הכסף יודעים לכל דרדק בגור כך שזה לא ממש סוד גדול ג, אתה לועס חומר לעוס תן משהו חדש חומרים חדשים מה הולך להיות במס' ימים הקרובים לא מה היה נראה אותך.

    השבמחק
    תשובות
    1. ואיך תסביר שכאשר הוא מחתן לא נותנים לו את ה-20 אלף דולר אלא רק 'הלוואה'?

      אתה מבקש חומר חדש, אז תמתין בשעה הקרובה ותמצא עוד פוסט על מה שהולך בין הרבי ליונתן

      מחק
    2. אתה שקרן ומנוול ומוציא שם רע!
      אין בכל הירושה של הלב שמחה עשרות מיליונים ואפילו לא מיליונים בודדים נזילים, גם לא לאדמו"ר שליט"א, הכל בנדל"ן לא ממומש שתקוע בשירשורי שליטה ונאמנויות שטופלו כל השנים בידי צבי ביאליסטוצקי כפי שידוע ממסמכי בית המשפט עדות נחמיה מאנדל שלא ראה מעולם כסף או נדל"ן בעיניים מלבד הקיצבה החודשית מבית האדמו"ר. כעת מישהו בא להמציא עליו דבריו שלא יכולים להיות נכונים? עם השמצות לא משנים את המציאות!!!

      מחק
    3. מישהו יכול להזכיר פה על מה היה נושה הדרשה של הר"י שאול אלתר בתנאים מנדל - הרצברג שנערכו אצל משפחת הרצברג אחרי שהאד"ש הלך משם (מיד אח"כ הגיע הר"י וישב שם ודיבר שיחה לקהל). אני שואל אותך חיים זה דבר נורמלי שנחמיה מנדל יזמין אותו לדבר

      מחק
  6. תגיד אתה פסיכי לגמרי? אני מוזמן לשבע ברכות כבר מלפני חודש ויודע בדיוק היכן אשב ובאיזה סעודה! בשבת הקרובה! אז איך אתה מספר שהרבי רק עכשיו אישר את השבע ברכות? מה אתה באמת פסיכי או שאתה עושה את עצמך?

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מוזמן לשבת שבע ברכות?!
      משמע אתה מהמקורבים ל'מלכות'... ואם המקורבים למלכות גולשים באתר של שאולזון - אז משפחת המחבלים בגור בבעיה...

      מחק
  7. גוא מסריח מהראש, אדמו"ר שליט"א הוא אבי אבות המשוגעים, אי אפשר לדבר אתו כאיש נורמאלי, הוא טעמבל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.