רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בדצמבר 2012

החרדים יגרמו בבחירות אלו לשריפת מאה אלף קולות ויביאו על עצמם ועל כלל ישראל חורבן

אני מאוד מודאג מפני שהטריק של השמאל עובד חזק, הם עושים הכל לשרוף קולות של ימין-דתיים-חרדים וככה להגדיל את הכח השמאלני

מי שישים לב, השמאל מריץ רשימה בשם 'ישראלים', מדובר ברוסים שהיו מצביעים לליכוד. מאחורי הרשימה הזו עומד חיים רימון. הוא מקווה ככה לנגוס לפחות 30 אלף קולות שיילכו לאיבוד

אותו דבר עושה השמאל אצל החרדים, הם עומדים מאחורי הטריקים. האחד הוא חיים אמסלם שלא יעבור את אחוז החסימה, אבל הם עושים הכל שהוא יכניס מה שיותר קולות קצת פחות מאחוז החסימה וישרוף שלשים או ארבעים אלף קולות ואולי יותר

גם אמנון יצחק מריץ מפלגה, גם הוא מאמין שישיג הפעם כחמישים אלף קולות. אני לא נותן לו שלשים אלף ואולי אף פחות, אבל כמה שיהיה פירושו שריפת עוד שלשים אלף קולות

בנוסף מתמודדת 'עוצמה לישראל' שאף היא לא תעבור את אחוז החסימה וישרפו יותר מחמישים אלף קולות

סוף פסוק, אנו שורפים מינימום מאה אלף קולות שיילכו לאיבוד, ואת זה צריכים השמאלנים בשביל שיוכלו להקים קואליציה משלהם

רבותי, תחשבו טוב על מה שאתם עושים. המצביעים לכל המפלגות הללו, מבטיחים הקמת מדינה פלשתינית ומהר. כל מי שנושא עמו טיפ טיפת אחריות לעתידה של ארץ ישראל חייב להצביע לרשימה שעוברת את אחוז החסימה ואין זה משנה לאיזו מפלגה, שכל אחד יחליט לעצמו, אבל כזו שאין ספק שעוברת את אחוז החסימה

14 תגובות:

  1. שריפת קולות הפסיקה להפחיד.

    ואם תעלה ממשלת שמאל, מה יקרה?
    הבניה תוקפא?

    הימין כבר הקפיא.

    יגרשו יהודים?

    הימין כבר גירש.

    יחריבו יישובים?

    הימין כבר החריב.


    כל אלו הימין עשה הרבה יותר יעיל וטוב מהשמאל.

    כך שכל איום על שריפת קולות לא משכנעת כבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, גירשו והחריבו יישובים, אך ב"ה ההתיישבות ביש"ע משגשגת למרות הכל.

      והכי חמור זה שעכשיו מאיימים להחריב גם את הישיבות ואחר כך ח"ו בגזירת שירות לאומי לבנות שכל גדולי ישראל לפני 50-60 שנה יצאו מגידרם להיאבק בזה - זה לא מפריע לך???????????!!!!!!!!!!!!

      אין לך ילדים בישיבות??????!

      אין לך בנות בגיל גיוס?????!

      מחק
    2. אז תצביעו לעוצמה לישראל ולאמסלם ותביאו לחורבן היהדות וההתיישבות. מטורפים.

      מחק
  2. שלי יחימוביץ יותר טובה לנו החרדים מנתניהו

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור..... בכלל ממשלה של נתניהו&יחימוביץ&לפיד ללא מפלגות חרדיות זה הדבר הכי טוב לנו בתור חרדים מאז פרוץ הציונות.....

      בעצם, בוא נשחק את המשחק, ממשלת יחימוביץ האופטימלית ללא ביבי:
      שלי - רוהמ, ציפי - שרת החוץ, דרעי ישי ואטיאס - שרי האוצר פנים ושיכון, פואד - שר הביטחון, ליצמן - בריאות, זהבה גלאון - משפטים.
      מה נשאר? תיק החינוך. אם לשלי אין מספיק מנדטים להקים קואליציה ללא "יש עתיד", יאיר לפיד נכנס לקואליציה למרות החרדים ומקבל את תיק החינוך ושליטה ישירה על תיקצוב הישיבות,
      אם לשלי יש מספיק מנדטים להקים קואליציה בתמיכת החרדים ללא יאיר לפיד, מי יקבל את תיק החינוך? מי ממוקמת במקום ה4 (בשם השיויון) ברשימת העבודה לכנסת? של מי האג'נדה שלהלן:?

      חינוך – תקצוב אך ורק למוסדות החינוך הממלכתיים הכפופים למשרד החינוך ולתכניות הלימודים הבסיסיות. ביטול ההפרדה בין זרמי החינוך השונים. אי תקצוב מוחלט של בתי ספר פרטיים וייחודיים. תקצוב ראוי לחינוך בגיל הרך! תקצוב המוסדות להשכלה גבוהה וריכוז מאמץ ומשאבים להבטחת נגישות מירבית לכולם להשכלה גבוהה בישראל.

      להט"ב – מובן מאליו, שוויון זכויות מלא בכל התחומים.


      מחק
    2. החומר הרללונטי מתוך האג'נדה המלאה של שרת החינוך בממשלת ה"טובה לחרדים":


      שוויון מגדרי –

      ביטול סמכותה של הרבנות לרישום המעמד האישי ויצירת הסדרים משפטיים מגוונים לחיים משותפים, למשק בית משותף, לגידול ילד/ה משותף ועוד.

      חופש דת –
      שוויון מלא לכל המאמינים בזרמי היהדות השונים ולכל בני הדתות האחרות. ביטול סמכותה של הרבנות כרשות ממלכתית המנפקת מסמכים בעלי מעמד משפטי במדינה, ביטול סמכותה בתחום המעמד האישי (נישואין, גירושין, גיור וכו') והפיכת כל המוסדות הדתיים והרבניים לקהילתיים וולונטריים בלבד; הקצאת תקציבים לפי גודל הקהילה וצרכיה. חופש גיור לכל הזרמים.

      חופש הנישואין –
      ביטול סמכותה של הרבנות על המעמד האישי; הפרדה מוחלטת של הטקס הדתי מהרישום המשפטי-אזרחי של נישואין. בנוסף, יצירת מודלים נוספים לחיים משותפים, ילדים משותפים, משק בית משותף וכו', שאינם מתבססים על נישואין.

      קבורה אזרחית –
      ודאי. זה עובד יופי בקיבוצים משחר היישוב היהודי בישראל.

      גיוס לכל –
      אין ספק, שחייב להיות שוויון בכל הזכויות והחובות לכלל אזרחי המדינה. עם זאת, אחרי שנים רבות כל כך שבהן חרדים לא התגייסו, צריך למצוא את הדרך לעשות זאת מבלי לפגוע במרקם היחסים הלא-פשוט בין החלקים השונים בחברה; ברגישות כלפי החרדים ובלי להקריב את הנשים המשרתות לטובת החרדים. נדרשת כאן מחשבה יצירתית ולא מתלהמת לטובת כולם.

      חינוך –
      תקצוב של מוסדות החינוך הממלכתיים, הכפופים למשרד החינוך ולתכניות הלימודים הבסיסיות, ושלהם בלבד. כלומר, ביטול כל תקצוב אחר, לרבות זה של בתי ספר פרטיים וייחודיים . ביטול ההפרדה בין זרמי החינוך השונים.

      להט"ב –
      מובן מאליו, שוויון זכויות מלא בכל התחומים.

      תחבורה ציבורית –
      וכמובן, צריכה להיות תחבורה ציבורית בשבת.

      http://www.facebook.com/MichaeliMerav


      מחק
    3. ואולי הפעם ש"ס "תוותר" על משרד האוצר/פנים/שיכון תמורת משרד החינוך - הרי זה בעצם מה שהכי אמור לעניין אותם: "עטרה ליושנה" "אל המעין" וכו' וכו'?????

      אייקון של קריצה בעין אחת

      וכמובן שאין שום ספק וספק-ספיקא שבכלל ש"ס תוותר על כל תיק שהוא בממשלה תמורת הסדרת מעמד בני הישיבות לטווח ארוך?!

      עוד אייקון של קריצה בעין אחת

      מחק
    4. טעימה מהקרקס שהולכים לעשות מש"ס בממשלת שמאל:

      רינת ברקוביץ' קובעת: הראיון המופתי של מרב מיכאלי עם אריה דרעי צריך להילמד בבתי ספר לתקשורת


      נדירים הם הראיונות שבהם מצליח מראיין לייצר כל כך הרבה כותרות שהן בגדר פליטת פה עבור מרואיין כפי שקרה אתמול בלינץ' המחושב שערכה אתמול מרב מיכאלי באריה דרעי.
      .....

      דרעי, שהגיע בעיקר כדי להכחיש את כוונותיו הפוליטיות, לא פילל שהיציאה מכלא מעשיהו תנחית אותו היישר אל תוך מלתעותיה הטורפות של נמרת תקשורת, שתשחק, תתגרה, ותפיק ממנו ריאיון מוקפד, הרווי בכל כך הרבה סאב-טקסטים. איזו נמרה, לביאה. איזו לביאה? ברקודה אימתנית יורקת אש ותמרות עשן במסווה של חתלתולה מתפנקת.

      "נדבר על היציאה מעבדות לחירות", הרגיעה מיכאלי את האריה השואג ומהלה מעט רעל בכוסו. בתגובה התחכם וניסה למכור לה את הכותרת האלי פימשטיינית השחוקה שלו: "הכלא שחרר אותי". ההתחכמות הזאת תעלה לו ביוקר. בקור רוח היא נתנה לו ללהג על קיפוח עדתי ואישי (אבוחצירא נידון לעבודות שירות), עד שהסם המרדים החל לפעול, וסטארטאפיסט המפלגה החילונית-דתית שחרר מספר מרגליות, שבינתיים רק חדי האוזן יכולים להבחין בהן.
      .....
      בהמשך הסשן הפריח דרעי כמה סיסמאות בחירות חובבניות - גשר, חברה אחת - ומשם, קצרה היתה הדרך להתכחשות גורפת לתרבות ה"מגיע לי" שאפיינה את רוב פועלו בש"ס, באמצעות משפט אלמותי שעוד יככב בתשדירי הבחירות של שינוי: "דגל הקיפוח מייצר דור של מובטלים אוכלי חינם וחסרי תועלת". לא נותר לזו שמולו אלא לחכך את טפריה בנימוס ולציין כי "הרבה אנשים יתפלאו לשמוע אותך מדבר כך".

      הברקודה המשיכה לערסל ולרכך את דרעי במספר שאלות צפויות על פרשת זכאותו בכלא מעשיהו, עד כי זימר שחטא בחטא היהירות. במקביל, ציין הזכאי בפני הצופה הלא מעודכן כי היה המנכ"ל/ היו"ר הראשון - גם כמודח (אף אחד לא ייקח את זה ממני) - איש השנה של "העולם הזה", מועמד טבעי של השמאל לראשות הממשלה ואיום חברתי הגדול מזה של ראשי הפשע הנוכחים.

      בשלב זה רבץ האריה ככלבלב, והברקודה הרגישה חופשייה לנעוץ את שיניה בעילה היחידה שלשמה הגיע: מנהיגותך – לאן? יש לי מפלגה בבית, החל להתפייט על המשפחה הכל אמריקאית שלו. ענה לשאלתי, רשפה הברקודה בעיני חתלתולה מיוחמת, לאן תשודרג המנהיגות. "מנהיגות פוליטית?", צייץ הכלבלב כאפרוח חסר אונים, מכחיש את שלא נשאל עליו ומערטל את כוונותיו האמיתיות. אבל הברקודה אינה מאבדת שיווי משקל וממשיכה להשתעשע בקורבן. "לאו דווקא, מנהיגות כללית חסרת קונטקסט", היא לוחשת כמו נחש מתחת לקש. קוסם התקשורת נאלץ לחייך במבוכה כשהבין שבסשן המרכזי הובס. שח-מט.

      מכאן, הברקודה עושה בו כבשלה.
      ......
      הכלבלב המאולף מתוודה כי לא רק שהוא מבין יותר טוב מהרב, אלא שבאמצעות מערכת הקשרים הישירה שפיתח עם בורא עולם, כבר אינו ממש זקוק לאותה "דעת הרב" שעליה חונך בחצרות הליטאים.
      ......
      הגוזל שנשבה הבין היטב את הסאבטקסט. "מי חושב על ירושה", ענה בתדהמה
      .....
      לסיכום, חזר על המנטרות ששכח לירות באולפן: טרם הבינותי את כוונותיו של הקב"ה לגבי.
      .....
      לא אתפלא אם בבוא היום, שבו יגידו "מי שלא רצה אותו כשר פנים יקבל אותו בתור…", יישלף הראיון המכונן הזה ממרתפי הארכיונים של הערוץ השני, ודי לחכימא ברמיזא.

      (וואלה)
      מקור ברשת:
      http://www.bhol.co.il/forum/topic.asp?topic_id=885079&forum_id=8539

      מחק
    5. התכנית של האסטרטג האמריקאי סטנלי גרינברג להריץ את השמאל מפולג לבחירות ולהתאחד מייד לאחר הבחירות על מנת להקים ממשלת שמאל:

      https://www.youtube.com/watch?v=gJvV7DSn2JU

      מחק
    6. צוות המדיה של מפלגת העבודה יושב חזק על הפורומים החרדים ובפרט על בלוג זה, במטרה למשוך 2-3 מנדטים של ממורמרי המפלגות החרדיות.

      הביאו פה היום את המצע האנטי-דתי של גב' מרב מיכאלי וזמן קצר מאוד לאחר מכן היא יוצאת בהצהרה כנגד גיוס חרדים, מצד אחד כל הכבוד והלואי שהמעשים יימשכו אחרי הדיבורים, אך מצד שני על מטות הבחירות של המפלגות החרדיות להתעשת, אחרת עלולים בהחלט לזלוג 2-4 מנדטים מליבת המיגזר החרדי למפלגת העבודה

      מחק
  3. מפלגת העבודה והיועץ המשפטי לממשלה מתנגדים לבקשה לפסול את "עוצמה לישראל" מלרוץ לכנסת בשם "חופש הביטוי"

    מעניין למה???......

    השבמחק
  4. ר' חיים, הגיע הזמן שתיכנס גם במושחתים מהאגודה שבעוד שמטה הבחירות של ש"ס פועל כבר במלוא הקצב הם עדיין לא התחילו לעבוד בגלל רוטציות ובגלל..... שצריכים לשבת ולחלק את השלל 4 מיליון ש"ח של מימון המפלגות בין המושחתים השונים
    (כיכר השבת)
    http://alturl.com/2gyta
    אח"כ הם עוד מעיזים לבקש מחב"ד ומאחרים שיעבדו לשם-שמים,
    אם הרב שטיינמן לא יעמיד דרישה חד משמעית להעיף מהמפלגה את כל המושחתים, הם ימכרו שנית את כל הקדוש והיקר בעבור נזיד העדשים שרוקח כעת חיים רמון

    השבמחק
  5. קטע ממכתב של כ"ק מהר"י ט"ב מסאטמאר זצ"ל

    אזהרה נוראה!

    "ממש איני רואה איסור חמור יותר בכל התורה כולה, כי השתתפות לכנסת הוא השתתפות למינות וע"ז וכפירה גמורה בהשי"ת ובתוה"ק כאשר נתבאר באריכות בספרי -ויואל משה"

    "וכל ההולכים אל הבחירות לשלוח צירים לכנופיות הכופרים האלה ר"ל ידם במעל הזה. ובעצם רובץ על הבחירות איסור נורא ואיום שאי אפשר להתירו בשום אופן"

    באעה"ח -- התשכ"א הק' יואל טייטלבוים

    השבמחק
    תשובות
    1. נפסק כבר שבדורנו כל פרט מהציבור הוא בגדר אדמו"ר ולכן כולנו מצביעים מטעם ש"גדולה עבירה לשמה"

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.