לכאורה מינו בית דין, והם צריכים לעסוק בנושא. אבל תופתעו, דוקא אלו שהם נגד ר' חיים הלפרין לא כל כך רוצים את הבית דין הם רוצים פסק דין לפני שמיעת הצדדים הם חוששים כי הענין יגמר לא טוב, מפני שיש כאן כמה בעיות רציניות, והעיקרית שבהן שאף אשה לא תעיד על עצמה כי היא עשתה מעשה. עיקר העדות הוא רק על עבירות של 'נגיעה' על זה יש כמה שמעידות, ותופתעו, אלו שלצידו של ר' חיים הלפרין מודים ואומרים כי מי שעוסק בעניני שלום בית ברגעי משבר אין ברירה וכי זה דרך 'המומחים' לטפל בדרך של גילוי רגשות למצבן
לא אכנס לפרטים למרות שמילאו אותי עם פרטים ופרטי פרטים, ולא רק בשל הרחק מן הכיעור יש כאן גם הרבה רשעות, מפני שחייבים לשמוע שתי צדדים בטרם חורצים דין, אבל מה שכן, אפשר מן הסיפור הזה לכתוב ספר עסיסי שימכר במאות אלפי עותקים, יש כאן הכל וד"ל
השבת עברה לכאורה יחסית בשקט במיוחד כשהרב פרידמן מסדיגורא החליט שלא להיות בשבת בעיר, היו שפירשו זאת כצעד מחאתי ואחרים אומרים כי הוא רצה להוכיח כי הוא כרגע מחוץ לענינים. אבל אין זה כך, מפני שחמשה מרבני 'כדתיא' שלא חתמו בעד הלפרין התייצבו במוצאי שבת בביתו של הרב פאדווא והביאו עימם אשה כעדות חדשה על מה שעבר בינה לבין הלפרין
על פי עדות מי שהיה שם, הרב פאדווא פרץ בבכי כששמע את הדברים אבל לא היה מוכן לצעדים מעשיים מפני שטען כי מינו בית דין שאף קבע זמן מתי שהוא מתחיל לשמוע את הצדדים אז אסור לעשות כל צעד, ותביאו את העדות הזו לבית הדין. הם התווכחו איתו, וכשראו כי הם לא מצליחים, אמרו לו כי החליטו לפרוש מן הקהילה וכי הם מקימים בית דין חדש משלהם וקהילה, ואינם רוצים להיות עם הלפרין בקהילה אחת
כאשר שמע הרב פאדווא את הדברים, הוא הורה למזכיר לכתוב מכתב כי בית הכנסת של ר' חיים הלפרין הוא מחוץ לקהילה, וזו גררה סערה גדולה
ולא רק סערה, אלא אף יצאה הוראה למתפללי בית הכנסת של ר' חיים הלפרין כי אם הם ממשיכים להתפלל אצלו הם מאבדים את חברותם בקהילה, זו יצרה בעיה נוספת. הם מיהרו להתכנס והחליטו כי אם זה המצב הם מסלקים את ר' חיים הלפרין מבית הכנסת אחרת הם בצרות
כאן נציין כי בשל הסערה הגדולה עתה, ר' חיים הלפרין מרוב בושה נסע לשווייץ להירגע, ואינו בלונדון כרגע
בעקבות המכתב החליט הרב פאדווא להגיע לביתו של ר' חונא הלפרין להסביר לו מדוע הוא עשה זאת, הוא הבין כי הוא עשה צעד מבלי שהזמין את ר' חונא שישמיע את הצד השני בנושא, ושם בבית ר' חונא פרצה מלחמה ממש. קבוצה של כעשר ממתפללי בית הכנסת שהם בעד ר' חיים נגד הקבוצה האחרת המבקשת לסלק את ר' חיים יחד עם אחיו משה התנפלו על ר' אפרים פאדווא בצעקות אימים, ולא סתם, הם תבעו ממנו שיכתוב מכתב שהוא חוזר בו והוא לא רצה. אחיו משה נעמד בדלת ולא נתן לו לצאת. הציבור התנפל על פאדווא בצעקות וצרחות אימים שאי אפשר לתאר, למקום נאלצו להביא אמבולנס
בסופו של דבר הרב פאדווא נתן מכתב בכתב ידו (ראה למעלה) אשר בו הוא מסביר כי המכתב שניתן כמה שעות קודם לכן מקורו באי הבנה וכי בית הכנסת 'דברי חיים' הוא חלק מהקהילה, בצורה שכזו הוא ניסה ללכת בין הטיפין, שאינו מוציא את מתפללי בית מדרשו מהקהילה אבל לא קובע כי ר' חיים הלפרין חלק מן הקהילה
זה נוסח המכתב: ב”ה י”ב טבת תשע”ג, המכתב החתום ע”י ר”ח שנעק יצא מחמת אי הבנה וביהמ”ד דברי חיים עוד מצורף להתאחדות קהילות החרדים, וע”ז דו”ש משה חיים אפרים פדווא
הציבור המום ואומר כי אם זו הדרך ישלחו אליו בריונים והוא יתיר את העירוב, כזכור בלונדון מלחמת עולם על העירוב והרב פאדווא הוא מראשי הלוחמים נגד
בינתיים שמענו כי למחר (יום שלישי) מתוכננת הפגנה גדולה בגולדס גרין נגד 'כדתיא'
כפי שזה נראה כרגע אנו רק בהתחלתה של המלחמה, חשש כבד כי 'כדתיא' תתפרק לכמה קבוצות
למה שר' חיים לא יעזוב את לונדון לפסק זמן של כמה שנים וישאיר את התפקיד לחבר משפחתו ?
השבמחקאת שמו הוא כבר לא יצליח לטהר כרגע והנזק לעצמו לקהילתו ולאביו הישיש וללונדון החרדית כבר מאוחר לתקן , עכשיו שישאר בשקט כמה שנים וישכחו את עברו וחאלס ..... מי מרוויח מכל זה , רק השטן !
לאנונימי, משאלתך רואים שאתה לא מכיר מה זה "הלפרין", זה זן בפני עצמה.
השבמחקר' חיים, תודה שהבאת פה דברים מדוייקים. רוב העולם שאין להם קשר אישי עם רבנים החשובים בלונדון לא מאמנינים, בצדק, להסיפורים.
לדאבוננו הם נכונות וזה התחיל עם כפיפות ידים "כדי לחזק את האשה" ואז המשיך בכפיפות רגלים ואז התחיל בנגיעות במקומות שאי אפשר להעלותם לבלוג חרדי. רק אציין כמה רבנים שאם יש למישהו קשר אתם יהיה אפשר לשאול אותם אישית. ר' ישראל הגר ממונסי. דיין אהרן דוד דונר לונדון, ר שלום פרידמן לונדון , ר ישראל משה פרידמן בן של הסדיגורא לונדון, ר' גרשון הגר לונדון, ר חיים וואזר, ועוד ועוד.
דבר אחד לא דייקת, לפי מיטב ידיעתי, חיים הלפרין לא נסע בסוף לשווייץ. אתמול בלילה עדיין היה פה, אולי נסע הבוקר.
עזב ונגמר ,
השבמחקhttp://rotter.net/forum/scoops1/15533.shtml
גם הרב רוברטס שליט"א נחשף ל"חומר חדש" בשבועיים האחרונות, ולכן הפסיק להשתתף בב"ד יום חמישי שעבר עד שיזרקו את חיים הלפרין, וזה אכן מה שקרה אתמול, עד שלקחו את ר פאדווה כבן ערובה, פשוט לא להאמין מה שקורה פה. ר' פדווה המסכן, יוצא קרח מכאן ומכאן.
השבמחקחיים הלפרין יכול לעזוב עכשיו ולמכור את זה כאילו שהוא עוזב בכדי להציל את הקהילה, אבל סוף כל סוף הלפרין נשאר הלפרין.
Rabbi C wosner told his son that Chaim Halpern is a Rosho. I heard this from a good source.
השבמחקשטויות
השבמחקהרב פרידמאן היה בבני ברק כי נולד לו נכד, והיה שלום זכר וברית
מחלוקות צאנז רוזין חוזר
השבמחקבית מדרש דברי חיים ע"ש הרב הצדיק מצאנז,
ור' ישראל פרידמאן מסאדיגור
מי ביקש מר' ישראל פרידמאן להתערב במחלוקה וסערה גרועה?
מחלוקת??? זה לא מחלוקות. זה פשוט רב שעשה מעשים מגונים בנשים והוא מוחה. כל רבני גולדרס גרין מחו.
השבמחקלכבוד כל יהדות החרדית בכל מקומות מושבותיהם הי"ו
השבמחקהנני כותב מאמר דבר תורה הנוגע להרבה ענינים בכל מהלכי הלשון הרע ושמעות לא טובות הנשמעים בכל המקומות.
הנה התורה מסיימה לעיני כל ישראל וברש"י שם ששבר את הלוחות, ולכוארה תמה תמה אקרא וכי לא מצאה התורה שבח גדול מזה למשה רבינו, וגם צריך להבין את הקשר לבראשית ברא אלקים.
ובאירו הענין על פי המדרש רבה שבעת שחטאו ישראל בעגל, אמר הקב"ה למשה רבינו ע"ה, לך רד כי שחת עמך, ולא רצה הקב"ה ליתן לו את הלוחות, עד שחטף משה את הלוחות מידו של הקב"ה ולא רצה להאמין להקב"ה, עד שראה בעניו שעשו את העגל, ואז שבר את הלוחות, וזה שבח גדול למשה שלא האמין רע על ישראל אפילו הקב"ה אמר לו בעצמו, וזה בראשית ברא אלקים, זה למד מן הקב"ה שהלאכים אמרו לפני מה אנוש וכו', אבל אם רוצים בקיום העולם אי אפשר רק לשפוט למראה עיניו ולא על פי שמועות שרובן ככולם אי אפשר להאמין על פי תורה בגביות עדות, כנודע המעשה של הגאון ר' משה פיינשטיין זצ"ל, בעת עמדו בחופה העיד האם של החתן שהוא ממזר רח"ל, ור' משה אמר רק דברות אלו אשה אינה נאמנת והתחיל לומר ברכת ארוסין, ע"כ את אחי אנוכי אבקש נא לא לקחת חבל בכל ענינים אלו בכל מיני לשון הרע'ס שהם באים הכל מצד השטן לעשות לדבר בעניני נבלות, ולהרבה מחלוקת בישראל, וכו' וכו' ולביטול תורה, ולביטול היהדות, ולהרבות כח של השטן העומד עלינו לכלותינו, והקב"ה יעזור שהוא יצילנו מידם
תודה על הדבר תורה,
השבמחקאוסיף רק שכתוב בתורתנו הקדושה, ובערת הרעה מקרבך.
כאן נתפס "רב" שעשה מעשים מגונים בנשים למשך עשרות שנים. הוא לא מוכן להודות הגם שיש כ"כ הרבה עדיות מפורטות וכל הרבנים שבדקו יודעים שזה אמת. יש מצוה גדולה לפרסם ולבערו ממקום שיכול להמשיך במעשיו המגונים.
משה רבנו ג"כ ידע מזה ועליך לא להפליג עד שתראה בעצמך לא ראית לבדך ולא קבלת עדות על פי תורה, ובכלל לא על האנשים המתובבים ברחוב ובאינטערנט הכוח לברר כמו שאמר דוד המלך ע"ה ישוחו בי יושבי שער, וכמו כן ג"כ דברו על משה רבנו, מלמד שחשדהו באשת איש, אני רוצה לידע אם יש לך ג"כ חמימות המצוה לבער היצר הרע שלך אלא הכל הוא עצת היצר לדבר מנבלות כאמרם הכל יודעין כלה וכו עיין גמרא שבת פרק בבמה מדליקין, וגם כן להרבות מחלוקות, הנח דברים אלו למי שצריך להגיב על זה בתור רב ששואלים והוא מצווה על זה, אבל לא לנו להצית האש של מחלוקת ונבלות פה, כלך לך למצות אחרות שלא לדבר בשעת התפלה ובאמע תורה ותפלה, ולהשכין שלום בכלל צריל לעסוק רק בדברים טובים בבחינת עשה טוב והרע ממילא יתבטל, כמאמר הפ' ראה נתתי לפניך החיים והמות ובחרת בחיים,
מחקהבה נאמר בבהירות. מי ששוכב עם נשים נשואות שאינן נשואות לו אינו יכול לשמש כבעל תפקיד בקהילה חרדית. על כן הפרטים לא חשובים. הלפרין מחוסל.
השבמחקמשה רבנו ג"כ ידע מזה ועליך לא להפליג עד שתראה בעצמך לא ראית לבדך ולא קבלת עדות על פי תורה, ובכלל לא על האנשים המתובבים ברחוב ובאינטערנט הכוח לברר כמו שאמר דוד המלך ע"ה ישוחו בי יושבי שער, וכמו כן ג"כ דברו על משה רבנו, מלמד שחשדהו באשת איש, אני רוצה לידע אם יש לך ג"כ חמימות המצוה לבער היצר הרע שלך אלא הכל הוא עצת היצר לדבר מנבלות כאמרם הכל יודעין כלה וכו עיין גמרא שבת פרק בבמה מדליקין, וגם כן להרבות מחלוקות, הנח דברים אלו למי שצריך להגיב על זה בתור רב ששואלים והוא מצווה על זה, אבל לא לנו להצית האש של מחלוקת ונבלות פה, כלך לך למצות אחרות שלא לדבר בשעת התפלה ובאמע תורה ותפלה, ולהשכין שלום בכלל צריל לעסוק רק בדברים טובים בבחינת עשה טוב והרע ממילא יתבטל, כמאמר הפ' ראה נתתי לפניך החיים והמות ובחרת בחיים,
מחקמחק