רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 בדצמבר 2012

ממציא שיטת האלימות נפל בעצמו לקרבן

תלמיד פונוביז' כותב:

אוי נתי גרוסמן. היכן הימים הטובים שהיית ביתד וידעת להפיק ממכות, אירוע ציבורי ענק, פעם זה היה לוויה לרכב של הרב שך מודעות ענק עם גינויים ומחאות של זעזוע. איך נפלו גיבורים? לעצמך בקושי הצלחת לחלץ מכתב עלוב משערי חסד. אוי נתי, רחמנות שזה מה שהצלחת לחולל, היכן הימים הטובים, שהיית מאירוע כזה מארגן עליות לרגל של כל ראשי הישיבות? שיתד היה מפוצץ במאות מודעות של גינויים, אסיפת מועצת גדולי התורה על הפגיעה במי "שיורד לשורשם של דברים", מי שמרן ה'אבי עזרי' אמר עליו שהוא ה'ידא אריכתא' שלו. ליבי ליבי נתי גרוסמן, שהפעם זה לא צלח והמנכ"ל יענקלה לבין לא הצליח להפיק לך אירוע ראוי לשמו. אפילו הניסוחים של מחאת ר' שמואל לא הרשימו במיוחד. תתאר לך את הימים הטובים אם היית אז חוטף את המכות איך יתד היה מרוח מצד לצד עם תמונת חדר המדרגות והדם.... וזה היה מכוון ליום שלישי לחינמון, כדי שכולם יבינו שפגעו בתורה עצמה... אני מתאר שכל המחשבות הללו מרצדות לך כעת בראש, ואתה לא מצליח להירדם רק מהמחשבה מה פיספסתי אם הייתי חוטף מכות בימים כתיקונם. הלווית המכונית של הרב שך הייתה כאין וכאפס לעומת מה שהיית מארגן לעצמיך, כי אתה בעצם הממשיך היחידי של ה'אבי עזרי' ואתה ורק אתה מכתיר את ה"מרן" ואפילו את התואר המשני "הגאון הגדול" זה רק אתה אמור להחליט, ואוי למי שימרה את פיך.
 
נתי, מי שממציא את השיטה בסוף מקבל אותה בעצמו. זה מה שנקרא בחז"ל על דאטפת אטפוך... שיטת האלימות הומצאה על ידי הקבוצה האלימה והבריונית שאותה אתה מוביל במשך שנים. הובלת את הציבור החרדי לאבדון, לדרך ללא מוצא כביכול מקנאות מזוייפת שמאחוריה מסתתרים יצרים אפלים וחשוכים. רק מרן מאור הגולה הגראי"ל שם קץ לביזיון הנורא לחורבן היהדות החרדית. ורגע לפני שכולנו, שקענו עם נתי גרוסמן, הציל את כלל היהדות החרדית.
 
אין יותר סמלי שערב הבחירות, לאחרי הקמת המפלגה והעיתון של נתי שגם שיטת האלימות אותה המציא נתי גרוסמן פגעה בו עצמו. אולי בזכות כך ילמד נתי גרוסמן שיש לעצור את תופעת האלימות המסוכנת בציבור בני התורה.

2 תגובות:

  1. חיים אהבתי, לייק!

    כל מילה פנינה!

    השבמחק
    תשובות
    1. צר לי שאני בביב הזה , ורואה את הגיגיו של הנער שאולזון, אבל מסתבר שהוא יננו כל כך נער, מתכב זה הסגיר אותו, הוא כבר בשנות הארבעים לחייו העלובים..
      מדוע כך אני חורץ את דינו ברבים, משום שהוא כאדם שבא מהעולם הליטאי, ברור כך לא? ליגלג על כך שהעולם התורני ומחוצה לו קרעו ליבם מצער על הפגיעה בכבוד התורה כאשר ביזו את מרן הרב שך וקישקשו על מכוניתו דברי גנאי. כל העולם היה בתדהמה, אבל שאולזון הממזר הזה, לא טוב לו. כואב לו שהרב היה חשוב!!! הוא כבר אז היה נמנה על מחנה "נפגעי הרב שך".... כפי שהגדיר זאת בלשונו הקולחת והחדה הגרמ"מ שולזינגר זצ"ל.
      אז מה לא קרה כלום... מרן זצ"ל בעצמו כבר אמר באחד השמועס'ן, מה אני צריך.. בהלווי השלי ישתתפו עשר אנשים שהם כן ידידם שלי כבר טוב.. יהיה קדיש... ואפילו אם לא .. מספיק ח"ק שתקבור אותי... הוא הרי אמר זאת בפשטות יהודית כפי שהוא היה.. ולכן זכה שכבוד גדול עשו לו במותו..
      היו שם יהודים בהלוויה שלו שלא היתה כמותה מעולם, שבאו לכבוד התורה, בגדר כל מי שהיה בהלויה של רבי מזומן לחיי העולם הבא, אבל לא כולם ליבם שווה חלקם שנאו אותו.. כי פגע באגו שלהם או של קבוצתם.. כן היו גם דברים כאלו.. למי שזוכר מישיבת פונוביז גם אזזזז....
      אז הנה הוא שאולזון.. אחד מאלו.. 'שונאים' שונאי הרב שך, שונאי הקב"ה שונאי התורה ואוהבי כבודם.
      לא, הוא גם לא קשור לשונאים של היום, כי זה בעקבות סכסוך בישיבה, הוא קשור לשונאים המקוריים, שלמי שלא יודע זה השנאה למרן הרב שך !!!! כן !!!!
      מי שיודע יודע ומי שלא שישאל למה התכוונתי וידע גם הוא. כי לא יפה להרבות בדיבורים על זה.
      לכולם זכור המטורף שהלך להכות את הרב שך אחרי תפילה של שבת !!!!!!!!!!!!!!!!! היה מטורף כזה .. תארו לכם.. הוא היה שייך לשונאים המקוריים.. שאולזון הוא גם מהם.. שהיתה לו בעיה למה כתבו להרב שך את הפתק על השיעור כללי בארטליין אדום מודגש..

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.