רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

חוצפתו של הצלם - כאשר מבקשים לא לצלם צריך לכבד ולא לצלם

ראו מה כתוב מאחורי הרבי מבויאן 'לא לצלם', האם זה לא מספיק בשביל שנכבד אדם לפחות בביתו? אני מוחה כאן נגד זה שצילם ואסביר מדוע

נכון, ישנם מי שלא הולכים מטר בלי מצלמות, אבל כשמגיעים למקום ורואים שלא נותנים לאף אחד לצלם אז צריך לכבד את הבקשה. הרבי מבויאן עשה ועושה דבר טוב והלואי שילמדו ממנו גם אחרים שיידעו כי 'שבעה' אינו חתונה, גם הוא יכול להציג גלריה אדירה של מי שבאו לנחמו והוא מוותר עליה מפני שזה לא דרך. ישנם כמה אדמורי"ם בודדים בימינו הנוהגים כך וכל הכבוד להם, צריך לדעת מתי כן ומתי לא, ואני מנצל במה זו למחות נגד כל תעלול כזה

גם אם נניח מישהו צילם לעצמו או ביקש להראות שכתוב 'לא לצלם' הוא צריך לשמור את זה לעצמו לארכיון שלו ולא לפרסם ברבים

3 תגובות:

  1. מי שבתמונה זה ר' יוסף יצחק אהרונוב יו"ר צעירי אגודת חסידי חב"ד
    הוא לא יוצא מביתו ואפילו להתפלל בשטיבל שמול ביתו בלי נהג, ולנהגו יש תמיד מצלמה ביד (זה חלק מתפקידו)
    אזז הצלם לא אשם הוא ממלא תפקידו

    השבמחק
  2. אהרונוב אני פשוט מתבייש בך. אין לך טיפת כבוד ובושה. אתה מזלזל בגדולי ישראל. היכן הכבוד שלך לרבי שלך. תאוות הפרסום בה אתה שטוף, וכבר שמעתי מחברי שעובד בעיתון כפר חב"ד, שחובה שכל שבוע יהיה תמונה שלך ואם לא יש צעקות במערכת למה לא נכנס תמונה. בושה! בושה! בושה!

    אני דורש ממך ר' יוסל אהרונוב תגש לרבי מבויאן ותבקש סליחה. מי שפרסם את התמונה הזאת לא ינוקה בזה ובבא

    השבמחק
  3. אבל עזבו
    כל זה לא מגיע לחלק מהבלגן העצום שהיה כאשר הגיע האדמור מבעלז לנחם....
    פשוט בושות נוראות!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.