רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

תפילתו של הרב עובדיה יוסף לרגל המצב השורר בעולם בכלל ובארצנו הקדושה בפרט

האם פירושה של התפילה הזו מלחמה? איני יודע, סביר להניח כי הוא החליט על התפילה הזו בשל המצב. הוא יודע כמה פרטים שהציבור לא יודע, אלי ישי קבר בקבינט והוא מדווח להרב עובדיה יוסף על הקורה. איני יודע אם זה נקרא הדלפה, ואם ההדלפות חלילה מגיעות מבית הרב יוסף, אני רוצה להאמין שלא

אבל מה שכן, נכון שכולם יתפללו. איני אומר שצריך להתפלל את התפלה שכתב הרב יוסף, את זה צריכים הספרדים וכל מי שהרב יוסף הוא רבו. טוב ונכון יהיה אם גם האחים האשכנזים יקבעו תפילות בשל המצב המיוחד

3 תגובות:

  1. כל מי שיש לו עינים פקוחות יודע שהמצב הביטחוני קשה ויש לזעוק להקב"ה להפלת השונאים .
    לא צריך להיות בקבינט בשביל זה , אלא לפקוח את העיניים ולראות שהמצב בעולם קשה ,ושעם ישראל בסכנה.

    ולא יקרה כלום אם כולם יסכימו לתפילתו של הרב עובדיה יוסף , לא מכל דבר צריך לעשות מחלוקת ספרדים ואשכנזים אלא להיפך יש לאחד את השורות .

    חיים
    אני בשבוע האחרון קורא הרבה את מה שאתה כותב .
    אני עוד קראתי את העיתונים שלך צופר וצוהר ,ואני גם רואה לפי התגובות שלך , אתה לא מחפש את האמת אתה מחפש את עצמך והיות ואתה חסיד חב"ד אתה תוקף את האחרים.

    תתחיל לתקוף את השקרים שקורים בחב"ד ותפסיק לבדוק את האחרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לכבוד דב פלדמן, שלום וברכה:

      למה סתם לדבר ולפרסם דברים בלי הוכחות? למה לומר על מישהו שלא מחפש "אמת" כשמה שהוא אמר זה בדיוק שכולם יתפללו? מה קרה? וכי אתה מקנה בו?

      הייתי מציע לך שאם יש לך תגובה "אישית" תעשה זה דרך הדואר אלקטרוני וכך תכבד גם אותו ובפרט את עצמך!!!

      מחק
  2. מוסה

    אני מתנצל חשבתי שזה כבוד לבקר את השני כי הרי זה מטרת הפורום , לכן כבדתי את עצמי ואותו.

    אם אתה מתכוון להוכחות , כל הפורום הזה הוא הוכחה אחת גדולה למה שכתבתי וד"ל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.