רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 בספטמבר 2012

אימייל בגור: מי אמר שלפרסם את מעללי ר' אברהם בנימין זילברברג אין בזה משום צורך פרנסה של רבים???

אימייל שנשלח לחסידי גור:

אחד מאברכי גור כותב בעקבות המודעה שהתפרסמה לפני שבוע מוועדת הרבנים לעניני מחשב בגור:

המודעה שפורסמה לקראת שבת סליחות ע"י רבני גור לעניני מחשב, בבתי החסידים דאנ"ש בארה"ק גרמה לי ולרבים לאבד את האמון שהיה לנו עד כה בועדת הרבנים לעניני המחשב.

נכון הדבר שהשימוש בדוא"ל הותר לצרכי פרנסה בלבד, אבל גם זה נכון ובלתי ניתן להכחשה כי מרבית מחזיקי המחשב עושים בו שימושים נוספים גם לעניני רוחניות.

זמן רב היה מופץ בתיבות הדוא"ל דאנ"ש אמרותיו על הפרשיות של ר' חיים יצחק שוירץ ז"ל. גם שיחות הקודש של כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א לאחר שבת נסיעה או יו"ט היו מגיעים דרך דוא"ל.

רבים וטובים מאנ"ש עושים שימוש בדוא"ל – גם שלא לצורך פרנסה, ולא היה פוצה פה ומצפצף.

ומה קרה פתאום?

כתבו דברים על אברהם בנימין זילברברג ותהום כל העיר – כביכול נגעו בקודש הקדשים של גור....?? והדברים מזעזעים. אם בגלל נגיעות אישיות של איש הוא מסוגל לנענע את אמות הסיפים, מי יודע מה ילד יום בהתאם לנגיעותיו האישיות.

פחדו של זילברברג מהפירסומים מוכיחה כי אכן יש לו ממה לחשוש, הוא יודע יותר טוב מכולם כי ידיו אינן נקיות.

מעניין גם לדעת כיצד הגיעו לידיו של זילברברג כל אותם הודעות מהאימיילים, האם לאנשיו מותר לעשות שימוש בדוא"ל שלא לצרכי פרנסה? האם אנשיו היושבים במשרדי "תלמודו בידו" משתמשים בדוא"ל רק לצרכי פרנסה???

האם עושי דברו של זילברברג, לא הפיצו את הגיגיו בדואר אלקטרוני שלא לצרכי פרנסה?

ונקודה נוספת למחשבה.

הרי ידוע הדבר, כמה פרנסות של חסידים ואנשי מעשה קיפח זילברברג. בסגירת ישיבות דאנ"ש בארץ ובחו"ל [סגירת ישיבת חסידי גור בחיפה. וסגירת ישיבת חסידי גור כאן באמעריקא בחודשים האחרונים, ורדיפת הגה"ח רבי משה פויגל דומ"צ דחסידי גור דאמעריקא ועוד ועוד] והשארת מרביצי תורה וחסידות ללא פרנסה.

אז מי אמר שלפרסם את מעללי זילברברג אין בזה משום צורך פרנסה של רבים???

2 תגובות:

  1. ליצנות אחת דוחה מאה תוכחות
    גורו לכם מיום הדין

    השבמחק
  2. "גורו" צריכים אלו מ"גור" שהפכוה למקום רדוד, למקום בו כל דאלים גבר, למקום בו בכל חג השאלה היתה לא האם תהיה אלימות וטרף לאקרמנים והשטולים ועשרות תלמידיהם ומוריהם, אלא "מי הפעם הקרבן".

    אותו אברהם בנימין שלמשל בשביעי של פסח לפני שנה וחצי מחה בצדיק מאיר ברוך ק. ועוד, על שניסו למתן את ההמון המתפרע ושופך דם באמצע הביהמ"ד,

    אותו א.ב.ז. שרדף והתיר את דמו [והתסיס את ש.ז.פרידמן וי.מ.קונופניצקי, ישראל אקרמן, ועוד, להציק ולרדת לחיים] של אברך יקר באשדוד על שהעז לשלוח את בנו הפרטי" לא לישיבה של המפלגה הוא / הם שיגורו מיום הדין. כי ה' רחום וחנון, [ולא כמו מוֹרם שאין אצלו מושג של מחילה ...], אבל על בין אדם לחברו אין יוכ"פ מכפר עד שירצה את חברו, כן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.