רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוגוסט 2024

תלמידי בעלזא במוצאי ט' באב גוזלים מחצית מרחבת הכותל בזמן שיש שם כל כך הרבה אנשים


מאת מתפלל בכותל

אני רוצה להתריע על מצב חמור שקורה בשנים האחרונות במוצאי תשעה באב בכותל המערבי, כידוע שבמוצאי תשעה באב מגיעים לכותל המערבי אלפי אנשים והרבה אדמו"רים עם קהילותיהם לקדש את הלבנה ולהתפלל במקום הקדוש הזה, ובדיוק בזמן הזה שרחבת הכותל מלא ודחוס בציבור גדול מכל שכבות הציבור החרדי יש קבוצה אחת שהם בחורי ישיבת בעלזא שחייבים להודיע ולהוכיח שהם קיימים וחזקים, ולכן לא רואים אותם להתפלל ולקדש את החודש בכותל המערבי, רק לוקחים מאות כסאות ועושים מעגל גדול בתוך רחבת הכותל שצפוף באלפי אנשים, ושרים שירי בעלזא וכמובן שבתוך המעגל חייב להיות ריק מאדם, ואוי ואבוי למי שמנסה להיכנס שם מגודל הצפיפות, אבל כל יהודי חייב לדעת שיש כזה דבר בעלזא, בושה וחרפה למה שקורא שם ואף אחד אין לו עניין להתעסק עם חיות פרא אחרי הצום, ולכן מצליחים להשתלט על חצי מהרחבה על חשבון הציבור שמגיע להתפלל שם,

מצוה לפרסם ולהוקיע אותם ברבים על זה עד שיבינו כי יש להתחשב עם כל הציבור, וכי לא רק הם קיימים בעולם, כל כלל ישראל מגיע במוצאי ט' באב לכותל, ולקחת שני שלישי של המקום היא גזל וחוצפה גדולה, ויש להוקיע את כל מי שלא מתחשב בציבור וחושב שהכל שייך לו מפני שהוא חסיד בעלזא

הייתי שם במוצאי ט' באב וראיתי את זה, רציתי לצעוק ולמחות, אבל בשל קדושת המקום ומוצאי ט' באב לא עשיתי זאת ברבים, ואני פונה אליך שתתן לי את הבמה שלך, למחות בשם כל כך הרבה שנפגעים בכל מוצאי ט' באב מהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.