רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 באוגוסט 2024

הרב יצחק יוסף חותר נגד אביו משחק עם ההלכה לפי איך שכדאי לו

 

הרב יצחק יוסף חותר תחת אביו יחד עם דרעי בחגיגת מינויים נגד ההלכה!!!!
בעוד כשבועיים יגיעו הרב יצחק יוסף עם יו"ר ש"ס למעמד הכתרת רב עיר "מטעם דרעי" בעיר גן יבנה,  בהשקעה של 200,000 ש"ח בקירוב בתקופת מלחמה.  [יצויין כי האירוע היה מתוכנן להתקיים בארמונות חצר המלכה , בהשקעה כפולה , אך בעקבות מחאה של חברי מועצה וועד בתי הכנסת , הרב וויתר על התענוג והסכים לאירוע "צנוע" יותר במתנ"ס].

המועצה המקומית והדתית קיבלו הוראה לבצע כל מה שיבקש הרב , וכך עשו לרבות העסקת בן אחותו של הרב מטעם, המפיק הנודע אלחיאני מאשקלון כמפיק האירוע הענק.
יצויין כי דרעי בעזרת אחיו הרב יהודה דרעי ז"ל , נלחמו בכדי למנוע את בחירת בנו של רב העיר הקודם ,למרות שלפי פסק מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל האחרון שכתב בחייו כך יש לעשות.   זה כמובן לא הפריע להם לפתוח במלחמה למען חבר התנועה ונגד בנו של הרב.
הרב יהודה דרעי כיו"ר וועדת הבחינות קידם את בן משפחתו [יו"ר ש"ס גן יבנה] לקבלת תעודת "כושר רב עיר" מבלי שעבר את כל 11 הבחינות חובה.
במקביל ניסה למנוע את כינוס הוועדה לאשר את מועמדותו של בן הרב הקודם, עד התערבות היועמשי"ת , והרב מחפוד שנזעק במכתב [העלנו אותו כבר ב"בעולמם של חרדים"]
במקביל מר אבידן גיבש את חברי הגוף הבוחר בתיאום עם הרב הנבחר , בניהם תלמידו , שכנו, בחור מבית הכנסת שלו, שכנה, 2 שקיבלו ממנו המלצה חמה כידידים לספריהם וכו'...
[מיותר לציין שנהגו של מר יהודה אבידן , הינו חתנו של הרב הנבחר, מורשה חתימה של העמותה שלו "ברית שלום תהילה לדוד", ומתגורר אצלו בגן יבנה]

אגב נזכיר כי בהלוויתו של הרב יהודה דרעי ז"ל הכריז הראשון לציון יצחק יוסף שיש לקיים את פסק ההלכה של מרן האבא ולמנות את הבן [מאשדוד] במקום אביו כרב של באר שבע.
הזכרנו פסק הלכה? אז בגן יבנה הרב יצחק יוסף שינה את הפסק ופעל למינוי יו"ר ומייסד תנועת ש"ס בגן יבנה דוד כהן כרב ראשי , נגד ההלכה ונגד פסק ההלכה של אביו.
מה היו הטענות?  ובכן, משלחת של 4 רבנים שפעלו לקיום פסקו של מרן שוחחו עם הצדדים , ואלו התשובות שקיבלו.
הרב יהודה דרעי טען: "אנחנו משפחה איתו, מחותנים, ולכן מבשרך לא תתעלם, ועוד שיש שפוסקים אחרת במחילה ממרן רבנו עובדיה זצ"ל, ולא סוברים כמותו , ובפרט שבנו של הרב הקודם אינו מתגורר בישוב גן יבנה וע"כ אין לו זכות קדימה" [לפי דבריו בנו מאשדוד אינו ראוי].

הרב יצחק יוסף טען : "לא תמיד אנו פוסקים שיש למנות את הבן זה תלוי בהרבה עיניינים נוספים" ככל הנראה הרב מתכוון לסוגיית "ש"ס" , בה עולה הקושיא האם מותר למנות למשרת רב מי שאינו ש"סניק ואינו כפוף לדרעי. [נגד פסק מרן בשו"ת יביע אומר , י"א חושן משפט שלא חילק וקבע שאין להתמודד מול הבן].

הרב דוד יוסף טען : "מו"ר אבי לא הספיק בחייו להשלים אך דעתו לא היתה נעולה וזהו אינו פסק דין חלוט , וניתן לפסוק לכאן ולכאן בכל מקרה לגופו"  [כמובן שהרב דוד יוסף תמך בו בכדי לקבל את האצבע שלו בבחירות לרב ראשי וראשון לציון].

הרב יחיאל אבוחצירא השיב: "אנחנו כפופים לתנועת ש"ס [דרעי] ולכן חייבים לעזור למנות אותו הוא ידיד קרוב שלנו".
הרב משה מאיה טען: "מה אני יכול לעשות , אריה קובע".

עכשיו נראה כיצד יפעלו בעשרות הישובים בהם הודיעו כי ימנו רבני עיר....
מי שאינו ש"סניק, ואינו כפוף לדרעי, וכמובן אם הוא מיוצאי תוניס [מאזוזים] או תימן [רצאבים] אז הסבירות שיתנו לו להמשיך את מקום אביו אינה קיימת כלל וכלל!!!

ח"כ ינון אזולאי הנשוי לבת אחיו של הרב מטעם , גם יכבד את האירוע בנוכחותו , וכך גם הרב אברהם דרעי המועמד לרבנות באר שבע שגם הוא נשוי לבת אחיו של הרב מטעם..

קשרים וכישורים קודמים לפסקי ההלכה , זו דעתו ומשנתו האחרונה של דרעי!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.