רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2024

משה שילת משיב להשמצות אהרונוב


 ב"ה, מוצא"ש בהעלותך

ההתקפות על שלושת הרבנים הגאונים החסידים הרב העכט הרב הבלין והרב גורארי' שליט"א וגם עלי הקטן הולכות ומתגברות, נפתחות קבוצות ווצאפ שכל מטרתם הוצאת שם רע תוך כתיבת שקרים (באנונימיות כמובן..), ומאות מהמכנים עצמם חסידי חב"ד מצטרפים אליהם בהמוניהם לצפות ב'אקשן'.. השטן משתולל לבושתינו הרבה. כמובן הכל באיצטלה מזוייפת של 'מלחמת מדין' ומלחמת קודש במשיחיסטים וכו', כשהאמת המרה היא שכל הסיפור כאן הוא אגו ושליטה בלבד.  
(ואם לא נחשפתם לכל זה אתם במקום טוב ב"ה).

קודם כל חשוב להדגיש שכל הסיפורים שמספרים שם הם שקרים שלא היו אפילו באחוז אחד מהם, הכל שקרים והמצאות מא' ועד ת'. והכל נכתב באנונימיות של עכברים פחדנים ונכנס לגדר של "ארור.. בסתר", וזה שהכל אצלם ככה זה עצמו מראה מי הם ומה שיטותיהם. 

אבל בלי קשר לקבוצות אלו, לגופו של עניין חשוב שאסביר קצת ומקווה שזה יספיק וזהו.

אקדים ואומר שלכל פרשיית אגו"ח (30 שנה של מריבות עקרות) כמו גם בחירות ועדים בכפר חב"ד... מעולם לא נכנסתי ומעולם לא עסקתי. כל השמועות שקריות לחלוטין. ומי שמכיר אותי יודע שאין לי עניין במוסדות לא פעילים כמו אגו"ח, ושאני לא מתעסק בעניינים בתוך חב"ד שלא קשורים לשליחות שלי. נקודה. 

אבל נושא בית דין רבני חב"ד הוא כן חשוב מאוד ונוגע לשליחות שלי וגם לכללות השליחות באה"ק. 

בית דין רבני חב"ד אמנם לא קשור למעשה בפועל לחייהם של כ95 אחוז מאנ"ש אבל ל5 אחוז שהוא כן קשור הוא קשור מאוד... 

כמנהל מוסדות רשמיים וגדולים בחב"ד, וכשמולי ניצב איש 'גברא אלימא' מפורסם שמכנה את עצמו "האיש המשפיע ביותר בעולם היהודי" ו"ראש חב"ד" ופועל קבוע וחזיתית נגדי, זאת למרות כל נסיונותי לשלום והויתורים הבלתי נתפסים שעשיתי בגללו ושהובטח לי בבית הדין ברור ביותר שבעקבותיהם הוא יניח לנפשי, (כמו סגירת המוסד הנפלא 'פעילי חב"ד' שגרם לאלפים מאנ"ש חיזוק עצום במבצעים של הרבי, וכמו העברת חב"ד בעליה ובתי רפואה שהקמתי בעשר אצבעותי - לניהול של אחרים).
וכשיש לאותו איש אלים רב אחד מתוך בית הדין, שהוא זה השולט למעשה על בית הדין, והוא ידיד נפשו וצמוד לבבו - אז אין לי הברירה והפריווילגיה, ובתוך כל הפעילות שלנו אני מוכרח גם להקדיש זמן קבוע לבית הדין.

לצערי ולתדהמתי אכן זה חלק משגרת חיי בעשור האחרון לצד מהפכה של ממש בהפצת המעיינות והפצת היהדות שמתרחשת כאן במוסדותינו ב"ה, ולצד הצורך שלי לגייס כספים אדירים לפעילות. 

חשוב לציין - הייתי ממושמע לבית הדין תמיד!
למרות שיש חסידים רבים וגם שלוחים ראשיים ומוסדות רבים, שלא ממושמעים לבית הדין כלל וכלל ובית הדין יודע זאת ואין לו מה לעשות נגדם והוא רק משתיק את זה ומנסה שלא להתעמת איתם,
(לא אפרט את שמות המוסדות והשלוחים, כי הרשימה הזו תהלום את כל רואיה וזה לא לכבוד בית הדין), אבל אני כאמור בשונה מהם כן כפוף לבית הדין ובהוראת רבותי הרב הבלין והרב דיסקין שליט"א הנני ממושמע לבית הדין עד הסוף וגם כשאומרים לי על שמאל שהוא ימין. נראה לי שאין עוד מנהל מוסד עקשן כמוני לשמוע בקול בית הדין גם כשאני רואה בעייני שהמצב שם הוא תוהו ובוהו ולא אתן כאן  דוגמאות מפורטות ומצממרות.

חלק מהתעסקות שלי עם בית הדין היא התמודדות עם מזימות קבועות כנגד המוסדות שאני מנהל, של מיעוט  שמנסה להשפיע על רוב בכל מיני תיחכומים ותחמנויות ושקרים והוצאת שם רע. כשהכל מתוך קנאה בלתי נתפסת בהצלחות שלנו (הן בפעולות עצמם והן בהשגת המשאבים  והעברת כספים עצומים ישירות אל השלוחים אצלנו, מה שאין אצלם בשום צורה כידוע ומפורסם, ואני יודע בודאות שזה בעיקר מה שאוכל אותם...). 
אבל אני לא מוותר ונלחם ומנצח פעם אחרי פעם בכוחו של הרבי.

פשוט התרגלתי לצערי שזה חלק מהשליחות שלי וכנראה שזה גם ימשיך אם לא יקרה שינוי דרמטי שיכול לבוא רק מהציבור או בדרך נס. 

ומה שמנחם אותי באמת זו התבוננות יום יומית בהצלחה האלוקית של השליחות שלנו ובכך שאם בהפצת חסידות במעוזי ה'מתנגדים' כיביכול אנחנו פועלים היום בחופשיות כי הם מבינים כמה חסידות זה טוב, ושאם במעוזי השמאל באוניברסיטאות הכי קשות אין לנו שום בעיות בהפצת יהדות, אז נשאר כמה בירורים עם האיש המשפיע בעולם והרב שלו בבית הדין... נו נו, זה חלק מהגלות וזה מה יש. 

תאמינו לי שניסיתי הכל ומה שהבנתי בעצמי - ושהרבנים והמשפיעים הסבירו לי עוד יותר לעומק - הוא שכנגד קנאה ושנאת חינם אין באמת מה לעשות חוץ מלהשכים ולהעריב עליהם וכו' ולעסוק בטוב ובכל הכוח. 

זהו לבנתיים. ומקווה מה שפחות לכתוב בנושאים אלו שעניינם סור מרע, ומה שיותר לעסוק בועשה טוב שמשם אתם מכירים אותי כל השנה ברוך ה'.

משה שילת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.