רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2024

הרב ירוסלבסקי מתפטר מרבנות בנחלת הר חב"ד


 עש"ק פרשת בהעלותך 

כבוד אהוביי קהילת יהודי יוצאי גאורגיה בית שמואל חב"ד נחלת הר חב"ד

זכיתי יום רביעי להשתתף באירוע  הסטורי שקרה בנחלת הר חב"ד וברצוני לחלוק ולשתף אתכם. 

שלשום יום רביעי נקראתי אל בית הרב ,
 המד"א הרב יצחק  יהודה ירוסלבסקי שליט"א,  אסף את נכבדי הקהילה בנחל'ה
ובהם הרב וועכטר שליט"א, הרב בומי שליט"א, המשפיע הרב מישלובין שליט"א הדיין הרב הלל שליט"א , 
רבני קהילות, ואת גבאי בתי הכנסת של אנ"ש וכן נציגי העדות השונות ובהם אני כרב קהילת יוצאי גאורגיה 

הרב המד"א יאריך ימים  ושנים על ממלכתו, פתח ברגש ובצער על כך שמצד בריאותו קשה לו  מאוד למלא את תפקידו ברבנות  ובפרט שהציבור בנחלת הר חב"ד גדל ביותר והצורך של הציבור גדול , ומינה במילים נרגשות את בנו בכורו הרב בן ציון אהרון לממלא מקומו.
 וביקש מבנו לפתוח בית  הוראה שבנו יעמוד בראשה יחד עם ת"ח גדולים בהוראה והנהגה,  והוא מעניק ומוסר את כל הברכות והכוחות שניתנו לו מהרבי בכל הדברים הקשורים ברבנות של נחלת הר חב"ד בהנהגה, רוחנית  וחסידית בכשרות, חו"ק,  בכל הענינים שעסק וכו' וכו' ואמר שכל הברכות מהרבי שהוא קיבל עוברים אליו, והיה מעמד מרטיט ומיוחד מאוד וגם הרבנית שתליט"א דיברה ברגש רב.

באופן אישי אני ניגשתי לרב ונישקתי את ידו ובקשתי את ברכתו  לקהילה הגיאורגית והרב נישק אותי בחיבה גדולה.   ואמר לי "אתה יודע כמה אני אוהב אתכם הרי אני בא מבית של אהבת ישראל"
ואני ברכתי את הרב המד"א יאריך ימים על ממלכתו בבריאות איתנה ונהורה מעליא עד ביאת משיח צדקנו, 

ואכן, ראוי הרב אהרן בן ציון שליט"א להתחיל את רבנותו בהשכנת אחדות ושלום כאהרון הכהן אוהב שלום ורודף שלום, באופן הכי ראוי כמיטב המסורת של משפחת ירוסלבסקי הנכבדה.

 אני מברך אותו יאריך ימים על ממלכתו בשמחה ובבריאות , להגדיל תורה ולהאדירה עד שיפוצו מעינותך חוצה בביאת גואל צדק תיכף מיד ממש. 

ידידכם אוהבכם 
שבתי בן הרב חכם משה זצ"ל  מיכאלאשוילי. 

בברכת שבת שלום ומבורך לכל הקהילה הגאורגית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.