רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ צביקה כהנא, נציג החרדים העובדים ברשימת דגה"ת בבני ברק, לגרודקה ב'קול ברמה': "עד היום החלוקה לא היתה הגיונית ושוויונית ולכן היה מחסור בהקצאות. הפעם הרשימה התרעננה בחברים חדשים וצעירים, ואין ספק שנקבל את המגיע לנו באופן שיוויוני. בפעם הקודמת הצבעתי לש"ס והתאכזבתי. הם ויתרו על העיר ומכרו אותה בשביל דילים ארציים".

✅ אבי דיין, סגן ראש העיר אלעד, לגרודקה ב'קול ברמה': "קיבלנו את ברכת הדרך ממרן הרב מאזוז ומהחיד"א אברג'ל לתמיכה בישראל פרוש לראשות העיר. בבחירות הקודמות היו חסרים לי 42 קול בלבד למנדט השני. המצביעים של 'איחוד הקהילות באלעד' מגוונים ובאים מכלל הקהילות והעדות בעיר. אנחנו הולכים להיות הפתעת הבחירות".

✅ בשל איומים, התעללות מילולית והפחדה, יהודים בבריטניה מסתירים סממנים שיזהו אותם כיהודים ואף שוקלים אם יש להם עתיד בבריטניה. חלקם מפסיקים לחבוש כיפות ומסתירים את המזוזות שלהם (יענקי פרבר)

✅ אוחנה: לא תהיה ברירה אלא להגדיל את גיוס החרדים כבר בחודשים הקרובים- ננסה הידברות אבל אין ברירה

✅ היועץ האסטרטגי רוני רימון בחצות בסקופים: נתניהו היה נראה במיטבו הערב במסיבת העיתונאים, הוא משדר רוח קרב ומחזק את הבייס. בניגוד לקריאות לא יהיו בחירות בעתיד הקרוב. חוק הגיוס יהיה בעיה רצינית עבור הממשלה.

✅ נתניהו: הלחץ הצבאי עובד. אנחנו סוגרים על חמאס בבירת הטרור חאן יונס. מוטטנו את רוב גדודי חמאס ולא נעצור עד שנמוטט את כולם. לא רחוק היום שנסגור חשבון עם ראשי חמאס. אני אומר למנהיגי העולם - ישראל תילחם עד להשגת ניצחון מוחלט וזה כולל גם את רפיח. מי שמנסה למנוע מאיתנו לפעול ברפיח אומר לנו "תפסידו במלחמה" לא אתן לזה יד.

✅ נתניהו נגד היוזמה של ביידן: לא ניכנע לתכתיבים בין-לאומיים לגבי הסדר מדיני עם הפלסטינים. הסדר יושג אך ורק במשא ומתן ישיר בין הצדדים ללא תנאים מקדימים. לא נהיה מוכנים להכרה חד-צדדית במדינה פלסטינית. לא יכול להיות פרס גדול מזה לטרור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.