רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ נתניהו על ביידן -  ישראל תילחם עד לנצחון המוחלט וזה כולל גם את רפיח. מי שרוצה למנוע מאיתנו בעצם אומר שנפסיד במלחמה. לא נכנע לשום לחץ כי אנחנו עם של גיבורים.

✅ השר גדעון סער, בפתח ישיבת הממשלה: "הכרה חד-צדדית במדינה פלסטינית תשליך על ביטחון ישראל. כבר היום יש ניסיונות לפגוע בזכותה של ישראל להגן על עצמה, בין היתר במסגרת מוסדות משפט בין-לאומיים". השר סער הציע להוסיף לנוסח שהציע ראש הממשלה משפט שיקבע ש"מדינה פלסטינית תהיה מדינת חמאס"

✅ השר גנץ בוועידת הנשיאים: ״מתנגד להכרה חד צדדית במדינה פלסטינית". בהקשר למלחמה בעזה אמר: "אם לא יקודם מתווה חטופים - הלחימה תתרחב גם לרפיח במהלך הרמדאן".

✅ שר הביטחון גלנט חשף: בידי ישראל מידע מודיעיני מבוסס לפיו יותר מ-30 מעובדי אונר"א השתתפו בטבח וסייעו בחטיפת אזרחים וחיילים.

✅ ראש האופוזיציה לפיד בערוץ 12 על מדינה פלסטינית: אני בעד היפרדות אבל הרשות צריכה להיות בנויה אחרת לגמרי וזה לא יקרה בזמן הקרוב. ההיפרדות מהפלסטינים ופירוז מוחלט היא הדרך הכי טובה לשמור על בטחון ישראל.

✅ חמאס הוציא הודעה הקוראת לציבור הפלסטיני לאחד שורות ולא לפעול נגד חמאס. מה זה אומר? זה אומר שהחמאס בלחץ עצום מחוסר שביעות הרצון של קבוצות פלסטיניות מהאסון אותו הביא חמאס על הרצועה. מה עלינו לעשות? להמשיך ללחוץ על האוכלוסייה. בסוף הם יביאו את הראש של סינואר על מגש.

✅ גורמים ישראלים חושדים: חמאס מראש נתן תשובה בלתי אפשרית מבחינת ישראל עם דרישות מופרזות ולא מוכן להתגמש - בגלל שלאור קשיי התקשורת עם עזה, הוא חושש שבכלל לא יהיה ניתן להוציא לפועל עסקה גם אם יהיו סיכומים (מוריה אסרף)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.