רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ הרחוב החסידי נדלק. בכנס הערב הצהירו ראשי הקהילות כי הם יעשו הכל כדי להביא 100 אחוז הצבעה בקרב הקהילות החסידיות באלעד

✅ נציג חסידי ברסלב ברשימה ראובן יזדיאן בכנס למען ישראל פרוש: "אני לא חושב שיש תושב אחד בעיר שלא יגיד שפרוש הפך את אלעד למשהו הרבה יותר טוב. עם עובדות אי אפשר להתווכח! הוא הכי טוב והכי מתאים לאלעד"

✅ נציג קהילת חב"ד הרב אורן מזרחי: 
המהפכה של ראש העיר הרב פרוש תמשיך ביתר שאת ועוז, מהפכה בחינוך, מהפכה בדיור, מהפכה בעשיה, מהפכה בחסד, מהפכה בהקצאות שהיה תקוע שנים, מהפכה במבני חינוך, מהפכה בתרבות, מהפכה באידישקייט, המהפכה תמשיך עוד 5 שנים.

✅ דברי התמיכה של הגר"מ מאזוז בפרוש: ״אנחנו לא יודעים הבדלים בין עדה לעדה, כולנו יהודים. אני רואה שהוא עשה הרבה דברים, לישיבות, הפך את אלעד לעיר עם ישיבות. הוא גם מביא אוכל לתושבים, נותן לכל בריה ובריה די מחסורה. לכן אנחנו תומכים בו".

✅ הבחירות באלעד: גם לאחר תמיכתו של הפלג הירושלמי וויזניץ בבוטבול, ישראל פרוש נותר המועמד המוביל. הוא זוכה לחיזוק משמעותי בהשוואה לבחירות הקודמות, הן מצד תומכים חדשים והן מצד קהילות ותיקות. בין התומכים החדשים ניתן למנות את קהילות התימנים בהובלת ברק צברי, קהילות ספרדים בהובלת כמה מבכירי רבני העיר, וכן כ-1230 קולות ליטאיים שהצביעו בעבר לצברי. בנוסף, כ-1300 פתקים לבנים  בבחירות הקודמות על ידי אנשי דגל התורה צפויים להפוך לקולות עבור פרוש. על פי נתונים אלה, פרוש צפוי לנצח בבחירות, אך הקרב צפוי להיות קשה.

✅ ראש העיר ישראל פרוש העניק ראיון לגרודקה ב'קול ברמה': "לפני עשור כשהגעתי לעיר היה בלגאן ומחלוקות. אחר כך אמרו שפרוש בולדוזר שמקדם את העיר. עכשיו מספרים שפרוש נותן רק לאשכנזים. לא רוצה להחזיר את העיר אחורה. גם בש"ס יודעים שקהילות רבות שמצביעות בבחירות הארציות לש"ס, יצביעו בבחירות המקומיות לי". אין היום כמעט ילדים בקראוונים, העיר יציבה, יש כסף בעיר, בריכת שחיה, גן חיות, בית קברות, ושוב אומרים 'הוא נתן הכל לאשכנזים'. חיים ביטון ודרעי הציעו לי את ראשות העיר בית שמש וסירבתי. אני לא יושב בשביל הכיסא או הכסף"

✅ ראש העיר אלעד ציין: הבטחתי לא לדבר על נושא ויז'ניץ'. אפילו חברים בעירייה אומרים כבר 5 שנים - כל העיר שייכת לויז'ניץ'. יש הרבה קהילות כמו ברסלב, חב"ד, הרב מאזוז והתימנים שלכנסת מצביעים ש"ס אבל לראשות העיר יצביעו עבורי.

✅ לאחר מכן, העניק ראש העיר ראיון למימרן בקול חי "אני מתמודד כבר פעם שלישית באלעד ואני בטוח בניצחון. אם היו עושים את הסקרים שלא בזמן בחירות הייתי מגיע לכמעט מאה אחוז תמיכה". כל רבני העיר הספרדים מרוצים מאוד מהניהול שלי. בטוח בתמיכה רחבה מכל המגזרים. בזמן קריספל היו מלחמות עולם בין הרב גרוסמן והרב מלכה, ניסו להביא את צביקה כהן ולא עזר. בזמן יצחק עידן היה בלאגן. הגעתי אני ומאז יש שקט ושלום".

✅ הסחף נמשך, השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר, שהודיע בתחילת השבוע על תמיכתו, קיים עתה פגישת עבודה עם ראש העיר אלעד ישראל פרוש ואביו השר מאיר פרוש, ולאחר מכן יצא לסיור ברחבי העיר. בן גביר שזוכה לתמיכה רחבה בקרב הקהילה הדתית לאומית באלעד, וקיבל כ-2000 קולות כשהתמודד לכנסת, נפגש עם פעילי שטח וקרא להם לפעול במרץ למען ישראל פרוש

✅ ראש עיריית אלעד ישראל פרוש בכנס בחירות בהאשמה חריפה: ״כל הדומינו של הפלג וויז׳ניץ שהולכים עם בוטבול זה חנוך זייברט, אחד לא היה עושה את זה בלי השני ונתנו להם דברים. אבל אני לא רוצה להכנס לזה כעת״. (רבינא) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.