רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ יניר קוזין: לקראת הדיון אצל ראש הממשלה בעניין עליית מוסלמים להר הבית ברמדאן. דיווח כי לא רק על המספרים יש ויכוח אלא אפילו על הפורום שיקבל החלטה. רה"מ רוצה פורום מצומצם, בן גביר דורש דיון בקבינט. חברי הפורום שרצה רה"מ: נתניהו, גנץ, אייזנקוט, דרעי, בן גביר, לוין, דרמר וישראל כ"ץ

✅ רונן צור פורש מניהול היעוץ למשפחות החטופים.

✅ התפטרותו של רונן צור מניהול מטה משפחות החטופים מגיעה אחרי עצומה עליה חתמו כ45 משפחות של חטופים בה דרשו את פיטוריו. כאמור, הצוות של רונן צור וייתכן גם כי הוא עצמו ימשיכו לייעץ למשפחות.

✅ כשיו״ר ההסתדרות מאיים בהשבתה אם לא יוקדמו הבחירות - זה קשור לכך שהוא מקדם את בחירת אישתו הילה למועמדת לכנסת עם הבטחה לתפקיד שר?

✅ נתניהו למרדכי הלפרין: לבחירות יש תאריך בעוד כמה שנים

✅ דובר צה"ל בערבית,  סא"ל אביחי אדרעי: "תושבי לבנון, נסראללה פנה אליכם ואמר שיש שתי ברירות: כניעה או התנגדות. הוא משקר לכם. לבנון הייתה שקטה, אבל נסראללה בחר להיכנס למלחמה כדי לתמוך באנסים ורוצחי ילדים. הוא שם את האינטרסים של אדוניו באיראן על פני האינטרסים, החלומות והשאיפות שלכם".

✅ אריאל כהנא: מצוקה כספית באונר"א? הסוכנות מגייסת עובדים. ראשי סוכנות אונר"א, שקשריה עם הטרור של חמאס, הוכחו מעבר לכל ספק, טענו כי עצירת התרומות של הקהילה הבינלאומית, תביא אותה לקריסה כלכלית מהירה. אך היא פרסמה כי היא מגייסת עובדים :

✅ דיווח: איראן העבירה לחיזבאללה מסר לא להחריף את העימות מול ישראל • עפ"י הפרסום - טהרן הורתה למיליציות בעיראק וסוריה לעצור את התקיפות על צבא ארה"ב באזור (נתן גוטמן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.