רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בפברואר 2024

מבזקים

 

✅ איש המספרים אברהם ובר: בבית שמש אין כרגע לאף אחד 40% תמיכה, גרינברג קרוב וזה תלוי בתמיכת הציבור הכללי. קשה להעריך את בית שמש בגלל הזליגות. ברכסים הבחירות יוכרעו על חודו של קול. בי-ם דגל עשויה להגדיל את כוחה.

✅ ארי כהן ב'המחדש': עושים סיבוב על התושבים? שאלתי את שלושת המעומדים לראשות עיריית בית שמש האם ישארו לכהן כחברי מועצה בעיר במידה ויפסידו בבחירות. בלוך סירבה להתייחס, אבוטבול השיב שלא יישאר וגרינברג היחיד שהשיב בחיוב שישאר.

✅ דרעי נגד הרבנים - אלחנן טולידנו ב'JDN': משבר ההנהגה הפוליטית בשס נגד הרבנים המקומיים של המפלגה הגיעה גם לטבריה, גבעת זאב ואפילו לבני ברק. בטבריה מרן הגר"ד קוק דרש אחדות, אבל אריה דרעי החליט על פילוג בסיעה המקומית. בגבעת זאב הרבנים המקומיים החליטו על יוסי אסרף לראשות המועצה אבל אנשים פוליטייים בש"ס החליטו אחרת. גם הדחת נציגי הרשימה בבני ברק נעשתה נגד דעת רבני שס המקומיים.

✅ יו"ר ש"ס אריה דרעי בכנס בב"ב מתחייב שבוסו יישאר יו"ר הסיעה המקומית: "אני מוסר פה התחייבות מוחלטת שאוריאל בוסו  ממשיך להיות יו"ר סיעת ש"ס בבני ברק בכל 5 השנים הבאות כדי שהסיעה תקבל את כל מה שהיא צריכה". דרעי נמנע במכוון להצהיר שבוסו ממשיך בהתמודדות על ראשות העיר, מאחר והוא מחוייב לדיל הארצי עם גור.

✅ בעקבות הרמיזות של יו"ר ש"ס אריה דרעי על כך שבוסו לא מתכוון להתמודד על הסוף במירוץ לראשות העיר בני ברק, חשש כבד בקרב עסקני ש"ס המקומית מתחושת מרמור ואכזבה בקרב אלפי תומכי המפלגה שתלו תקוות במועמדותו, מה שיפגע משמעותית בהצבעה לרשימת ש"ס המקומית.

✅ אריה דרעי משקר בגלוי ראו את לשון החוק:
שרים וחברי כנסת רשאים להתמודד לתפקיד חבר מועצה או ראש רשות. כך לדוגמה, בבחירות הנוכחיות מתמודד אוריאל בוסו, ח"כ מטעם ש"ס ושר הבריאות, לתפקיד ראש עיריית בני ברק. אך אם חברי הכנסת או השרים נבחרים בבחירות המקומיות, עליהם לבחור בין שני התפקידים: מי שמכהן כנבחר ציבור ברשות מקומית לא יכול לכהן בכנסת או בממשלה (לפי חוק חסינות חברי הכנסת, זכויותיהם וחובותיהם, תשי"א-1951).

✅ יואלי ברים: מפלגת הליכוד בבית שמש מקבלת תרומות למען הקמפיין שלה מאנשי חסידות גור.
בין השמות: חנוך דרנגר, יו"ר אגודת ישראל ונציג גור למועצת העיר בית שמש שתרם עם אשתו ובני משפחתו אלפי שקלים לקמפיין הליכוד בעיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.