רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 בפברואר 2023

אני חי וקיים ב"ה ועתה הזמן להיערכות חדשה להוספת תוכן יומי לבלוג


עברתי תקופה קשה כזו שלא ראיתי לה סוף, ב"ה עשיתי צעד דרסטי עברתי למדינה אחרת וב"ה ישועה גדולה חזרתי לכוחותיי, ומקווה כי בתוך תקופה קצרה אשכח מכל מה שעברתי ונשוב לא רק לעבודה הרגילה, אלא נעשה את מה שכבר תכננתי בעבר ולא יצא אל הפועל צעדים קדימה בהוספת תוכן יומי לבלוג

אסור לדגור באותו מקום חייבים בכל פעם לחדש ולהוסיף ועתה כאשר כל כך הרבה חומר הצטבר אצלי אוסף של שישים שנה לפחות, צריך לטפל בחומר הזה ולהתחיל להעלותו, זה יוכל להיעשות לאחר שאשוב לסדר יום הרגיל שלי, וזה יקרה בקרוב ממש. שורות אלו אני כותב מפלורידה, היה זה הצעד הכי חכם שעשיתי לאחרונה, שהחזיר לי את הכוחות ואת האפשרות לחשוב ולתכנן צעדים קדימה

עד כה עבדתי לבד, ויתכן והגיע הזמן להכניס עוד כח או אפילו כוחות שיטפלו בחדשות הרצות והחמות, ואני יעסוק יותר בתוכן, מדובר באוצרות ענקיים, נושאים שטוב וחשוב שיעברו עליהם ולדון בהם איך זה קרה וקורה בציבור החרדי במשך של כל כך הרבה שנים, ומה עושים על מנת להבטיח עתיד טוב יותר

ארבעים וחמש שנה הוצאתי לאור עיתונים שבועיים ובמשך שנים עיתון בלשון הקדש ועיתון באידיש והכל נכתב על ידי בלבד, אני בעצמי מתקשה להבין כאשר אני עובר על החומר איך הצלחתי לעשות זאת, מדובר בחומרים שקשה היה להשיג, בשנים ההם עדיין לא היה אפילו פקס, ובכל זאת מילאתי עיתונים עם חומר עשיר, עתה הגיע הזמן לעשות שימוש באוצרות הרבות שהצטברו אצלי

פונה אני מכאן למי שמאמין שהוא יכול להיות חלק מן הצוות הפעיל בבלוג, לבחון אפשרויות של עבודה יחד, כך שאוכל להתפנות לתוכן ולמלאות את הבלוג בחומר שימשוך אלפים ורבבות להתענג מן העבר החרדי שיש בו את הכול לחיוב ולשלילה

ישנם מי שבגילי יוצאים לפנסיה, מעולם בחיי לא לקחתי חופש אפילו יום אחד, הבלוג לא הופיע בימים שהייתי בבית הרפואה ולא הייתה לי כל אפשרות פיזית לעשות זאת, ואין לי כל כוונה לקחת חופש ואפילו לא לנוח, אנצל כל רגע בחיי לעבודה ולפעילות, ונשתדל להוסיף על הקיים

כפי שהתחלתי, אני ב"ה חי וקיים, ונערך לעבודה קשה לתועלת וטובת הציבור ולהשלים את מטרת חיי

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.