רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בינואר 2023

מבזקים

 

✅ בן דרור ימיני ב׳ווינט׳: ״הגול העצמי של שופטי בג״צ״ - לא בטוח שההחלטה שלהם הייתה חכמה. הם בכישרון רב הבקיעו אתמול גול עצמי. יריב לוין אתמול הוא המנצח הגדול, הסיכויים להעברת כל הרפורמה שלו גדלו משמעותית. הרפורמה של לוין קיבלה אתמול רוח גבית.

✅ היועצת המשפטית אומרת: נתניהו רשאי לפטר את דרעי ממשרד הפנים והבריאות, הוא לא חייב

✅ מבוכה לבועז טופורבסקי באולפן ׳ערוץ 12׳ - עופר חדד וישי כהן מציגים לו קטע וידאו בו יאיר לפיד אומר: ״בממשלה בראשותי אריה דרעי ישמש כשר בממשלה, אין שום בעיה בזה״. ישי כהן: ״אני ראיינתי את לפיד ערב הבחירות האחרונות, הוא לא פסל בשום דרך אפשרות שדרעי יהיה שר בממשלתו״.

✅ ישראל כהן ('קול ברמה') ב-103fm על פסילת דרעי: "המאבק הזה הוא גדול יותר ממאבק המזרחים או האשכנזים - זה מאבק של הגוש הלאומי והאמוני כולו. יש מאבק בין מי שרואה את ישראל כמדינה פרוגרסיבית לבין מי שהצביע ל־64 מנדטים והרגיש שבג"ץ לא סופר אותו" 

✅ השמאלנים מתפוצצים מזעם:
מנכ״ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, חבש כיפה.

✅ תגובת דובר ש״ס: שיתפוצצו אלפי שניידרים, ולא יגעו בכיפה של יהודי בארץ ישראל

✅ ערוץ 7: שכניו של שר המשפטים יריב לוין זרקו היום ביצים על כמה מפגינים מחוץ לבית השר במודיעין, ופצעו שניים מהם קל. המשטרה עכבה לחקירה שלושה תושבי העיר, אב ושני בניו, בחשד לתקיפה

✅ בלוך: הדרך של אריה דרעי אל שולחן הממשלה חסומה כעת בגלל ההשלכות של הרשעתו האחרונה בפלילים. בכדי לפתוח את הדרך של דרעי, צריך לבטל את אותן השלכות - והדבר אפשרי באמצעות קבלת חנינה מנשיא המדינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.