רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בינואר 2023

מבזקים

 

✅ ורטר ב'הארץ': ההערכה הרווחת בקרב משפטנים היא שמסך ברזל ירד חוצץ בין דרעי לממשלת ישראל. גם אם ימונה לרה"מ חליפי, אין ודאות שיצלח את המשוכות המשפטיות שממתינות לו.

✅ איציק סודרי: "אני שומע קולות מעניינים שאפילו קוראים למנות את יפה דרעי לשרת הבריאות".
שירית אביטן: "זו לא הייתה בדיחה?"
סודרי: "לא, ממש לא. זה נושא שיפול להכרעת הרבנים של מועצת חכמי התורה"

✅ דודי בן חמו ב'ערוץ 7': בכיר ביהדות התורה תוקף את גפני שלא בא לבקר את דרעי ואף לא פרסם הודעת תמיכה אישית: "מתקשה להתעלות מהסכסוך הקטנוני שלו עם דרעי ופוגע בקונצנזוס החרדי". יצויין כי למעט פינדרוס, אף נציג מ'דגל' לא הגיע לבקר את דרעי.

✅ ישי כהן: גיבוי מכל ראשי הקואליציה: יו״ר ׳דגל התורה׳ ח״כ משה גפני שוחח במשך שעה ארוכה עם אריה דרעי. גפני חיזק את דרעי והשניים תיאמו מהלכים בניסיון להתגבר על החלטת בגצ.

✅ עמית סגל: בהתייעצויות של דרעי, נתניהו והמשפטנים עולה התמונה הבאה: דרעי לא מעוניין לשמש כיו״ר הכנסת. נבדקת חקיקה שתאפשר איכשהו את כהונתו כשר. דרעי היה מעוניין ללכת במסלול ראש הממשלה החליפי אך נתניהו סבור שזה הפתרון המועדף פחות

✅ פסילת דרעי - יעקב ברדוגו ב׳גלי ישראל׳: ״אני מכבד את פסיקת בית המשפט כי אחרת זו אנרכיה, אבל את בית המשפט צריך לפרק, לא משפט צדק עמד מול עיניהם אלא משפט פוליטי. אין שופטים בירושלים״.

✅ עמית סגל: ‏ברק, ברק, יעלון וגולן יכולים לקחת שיעורים בדמוקרטיה מתומכי ש״ס: כמותם, גם תומכי דרעי ספגו החלטה מרה ולא דמוקרטית לטעמם. הם לא איימו במרי אזרחי, לא בסירוב פקודה, לא במלחמת אזרחים ולא הרהרו בקול באי ציות. כך ראוי לנהוג גם כשהכנסת תאשר את הרפורמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.