רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בינואר 2023

צימוקים

 

✅ חיים שלמה פישר ושותפו הרצקה שטיין ואברהם בראך מגיעים שבוע הבא לארץ לראות מקרוב את ההצלחה הגדולה שהם נתנו במגש של כסף להרה"צ חיים ברק מיזליש ראש ישיבת ואבד סאטמאר בני ברק

✅ משלחת של 11 אנשי וועד העליון 
של סאטמאר קרית יואל מגיעים לביקור שבוע הבא בארץ יודעי דבר שיודעים מה עומד מאחורי הביקור זה מכירת הבנין של השולע ברחוב השל״ה מחוסר ענין לקהילה כידוע מעל 10 שנים בונים את הבנין של השולע ברחוב השל״ה בבני ברק בזמן שאין מה לעשות עם הבנין הם רוצים להגיע למכור את הבנין בבני ברק לצורך קנית בנין בירושלים לשולע וכל הנדיבים שתרמו כיתות בבנין בבני ברק יקבלו במקום זה כיתה בירושלים

✅ האדמו״ר מגור שלח את בנו הרה״צ רבי נחמיה אלתר לחזק ולברך את יו״ר ש״ס השר אריה דרעי..

✅ בצל החלטת בג"ץ, יו"ר ש"ס אריה דרעי שהיה צפוי לעבור כבר השבוע לדירה בפרויקט הכוכב החמישי בשכונת בית וגן בירושלים - לטובת שיפוץ דירתו בקומה החמישית ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף, החליט לעכב את המעבר.

✅  מהפכה בסלולר הכשר. הטלפונים של "חברון" כבר הגיעו לארץ. 'הפרגוד' יכול לעדכן שמדובר בסלולרי מתקפל עם מסך גדול, במכשיר החדש יש אופציה לוויז, מוביט  וטעינת רב קו, אך אין בו מצלמה. בגב המכשיר מופיעה חתימה גדולה - "ישיבת חברון"

✅ בשורה גדולה בעולם הדיינות! נשיא ביה״ד הגדול הגר״ד לאו פרסם היום הנחיה לדייני בתי הדין הרבניים ולמנהל בתי הדין, כי מהיום יופעל נוהל ׳דיין תורן׳ בכל בתי הדין האזוריים. כיום בקשות דחופות המוגשות לבתי הדין לאחר שעות הדיונים מטופלות ע״י עובדי בתי הדין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.