רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 בינואר 2023

צימוקים

 

✅ ראש ישיבת אור ישראל הגאון רבי יגאל רוזן, הודיע ל-34 בחורים, כי עליהם לקחת את החפצים שלהם ולהסתלק מהישיבה, זאת לאחר שעברו על חוקי הישיבה.

✅ סוער בישיבת ׳אור ישראל׳! ראש הישיבה העיף 34 בחורים. ראש הישיבה הידוע בקו הנוקשה שלו כלפי הבחורים, זרק אותם לאחר שהם הלכו מוקדם לחתונה וסירבו לשלם את הקנס שהוטל עליהם. הבחורים הכריזו על מרד ופתחו במלחמה קשה בו

✅ מנדי ריזל: הערב תיערך תפילת רבים בכותל המערבי לרפואת קצין הצנחנים שנפצע בפיגוע הירי בעיר דוד וניטרל את המחבל בן ה-13. מצבו עדיין מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם. התפללו: נדב חיים בן אורית חיה לרפואה שלימה :

✅ הרב אשר לנדאו רב המכון באבו כביר, לגלסנר ב'קול ברמה': "בשבת האחרונה הגיעו למכון ששה מהנרצחים אך רק במוצ"ש החלו ההכנות לזיהוי. זו משימה קשה והקב"ה נותן כוחות. בבית אני לא משתף במה שאני רואה ונחשף במכון. אין מה לעבוד בשבת במכון אלא במקרים של חשש לאבד ראיות. עם כל ההבנה לדתות או מנהגים מסוימים אין אפשרות למכון לתת מענה בשבת".

✅ דביר עמר: מאות אברכים מחכים בימים אלו למועדי הבחינות ברבנות של מועד חורף וברבנות אין מענה.

✅ הצרחת חדרים: אחרי שמתפללי בית הכנסת במשכן הכנסת זלגו פעם אחר פעם לחדר סיעת רע"מ הסמוך, ואחרי שחלקם גם צילמו את המניינים שקיימו במקום ופרסמו ברשתות בהתרסה - הסיעה ביקשה להתחלף בחדר עם עוצמה יהודית. (שחר גליק).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.