רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 בינואר 2023

מבזקים

 

✅ השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "החשיפה המזעזעת של אילה חסון הערב על ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי מחייבת אותו להודיע באופן מיידי על התפטרותו. חימי שלקח על עצמו בשבועות האחרונים את תפקיד מטיף המוסר הלאומי, צריך לערוך עם עצמו חשבון נפש עמוק - וכצעד ראשון, כאמור, להודיע לאלתר על התפטרות מתפקידו"

✅ שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מתייחס הערב לפרסומים בנוגע לראש לשכת עורכי הדין המתפטר עו"ד אבי חימי: "הפרשיה האומללה שנחשפה אתמול מוכיחה כמה השיטה הנוכחית פשוט לא עובדת. כשממנים שופטים בחדר החשוך, בדילים בקומבינות בעסקעות משוחתות, השחיתות מגיעה גם למקומות האלו" :

✅ אם לא היה כל כך קשה למערכת להודות בטעויות, לא היה כל כך קל להאשים אותנו בשחיתויות" (ביני אשכנזי).

✅ 'גל"צ': הכנסת אישרה הלילה את העברת הסמכות על מיזם ״שבת ישראלית״ ממשרד התרבות למשרד המורשת בראשות השר עמיחי אליהו‬⁩ - שלא התחייב להמשיך לתקצב את המיזם הפועל בשבת 

✅ יו"ר ש"ס דרעי בישיבת הסיעה: "לפיד אמר בעבר - תהיו אופוזיציה לממשלה ולא למדינה, הציבור אמר את שלו וזו הדמוקרטיה, תילחמו בממשלה אבל אל תהרסו את המדינה. אתם עושים מעשים כמו הגרועים באויבינו, כמו הבי די אס וחבריהם" :

✅ לשכת נתניהו: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ קיימו בימים האחרונים התייעצויות רצופות כדי לבלום את עליית מחיר הדלק. ראש הממשלה מברך את שר האוצר על החלטתו מהיום לבטל את עליית המחירים

✅ שישה חודשי מאסר נגזרו היום על אדם שהתחזה לשוטר ואיים על חבר הכנסת (באותה עת) איתמר בן גביר שהוא בדרך אליו עם אקדח ל"טפל בו, באשתו ובילדיו". השופט בהחלטתו: "האיומים לא היו 'על באמת'" (ישראל היום).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.